Gå til innhold

Måtte avlyse med han idag - Er jeg slem?😕


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal ikke ha flere barn, så om det og går rett vest trenger jeg hverfall ikke ha noe mer med han å gjøre. Livet ut. 

Anonymkode: 8cc92...470

Det håper jeg du har sagt til han du dater (i klartekst), så han ikke går å forventer at han får snudd deg med tiden, og kanskje håper på barn selv. 

Forøvrig bør daten din forstå at det ikke er din feil, og gjør han ikke det, er han ikke noe å samle på. Skal han bli sint på deg hver gang ting ikke går etter planen, kan det bli vrient, når det er barn i bildet. Men nei, du er selvsagt ikke slem, dette er da ikke din feil :)

Anonymkode: cbf48...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, RoH skrev:

Tullprat. Det er tid nok for å bli kjent med menn(esker) før en setter i gang med produksjon av barn. At en justerer forventninger, endrer krav osv. ettervært er faktisk noe en bør ta på egen kappe. 

Nei. Det forventes en modning av foreldre/fedre! Selvfølgelig har de noe å strekke seg mot. Men, menn har oftest ikke evnen. Og da blir resultatet det man ser..

Sett han hardt på plass er min oppfordring. Med andre ord, hold igjen samværet og bruk holdningene hans mot han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle egentlig gå en fjelltur idag. 

Skulle levere barnet ifra meg kl 11 etter avtale med barnets far, deretter skulle jeg lese til eksamen i morgen i noen timer og gå på en liten fjelltur med han. 

 Nå var barnefar på fylla igår plutselig og jeg aner ikke når han henter barnet. Så da blir det bare stress. Må også reise ut av byen for å ta eksamen, drar i kveld. Føler meg forferdelig som avlyser.. traff hverandre igår noen timer. 

Anonymkode: 8cc92...470

Niks, du er ikke slem. Utdannelse skal komme foran menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Maetei skrev:

Nei. Det forventes en modning av foreldre/fedre! Selvfølgelig har de noe å strekke seg mot. Men, menn har oftest ikke evnen. Og da blir resultatet det man ser..

Sett han hardt på plass er min oppfordring. Med andre ord, hold igjen samværet og bruk holdningene hans mot han.

Du er ikke litt sint nå vel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutes ago, Maetei said:

Nei. Det forventes en modning av foreldre/fedre! Selvfølgelig har de noe å strekke seg mot. Men, menn har oftest ikke evnen. Og da blir resultatet det man ser..

Sett han hardt på plass er min oppfordring. Med andre ord, hold igjen samværet og bruk holdningene hans mot han.

Sikker på at du er skikket til å være mor hvis du er så sint på eksen din som ikke kom å hentet barnet?

Anonymkode: ba113...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på at du er skikket til å være mor hvis du er så sint på eksen din som ikke kom å hentet barnet?

Anonymkode: ba113...1f4

Nå er ikke jeg ts. Og har ikke denne problemstillingen selv. Men jeg beskriver hvordan jeg hadde handlet i situasjonen. Er heller ikke sint. Men ingen hadde tort å gjort dette mot meg fordi de som kjenner meg vet hvilke grep jeg er isatnd til å gjøre om folk behandler meg med urett. Enkelt og greit. Hun blir jo rett og slett tråkket på og ikke respektert. Du hadde gitt det konsekvenser du også,hadde du ikke det da!

Barnet blir heller ikke forsvarlig behandlet i denne saken. Du ser det?

Endret av Maetei
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da får han en forsmak på hvordan det er å være sammen med en forelder. Dersom han ikke vet grunnen, skjønner jeg at han kan være skuffet, men det er ikke noe å gjøre noe med. Personlig tror jeg at jeg ville prioritert eksamen foran fjelltur uansett, dere kan møtes andre ganger. Hvorfor i alle dager eksen din velger å dra på fylla dagen før han skal ha barnet deres, er mer rart. Det er ingen logikk i at han skal trenge å feste så hardt dagen før. Umodent, som jeg ser at flere over her påpeker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Maetei said:

Nei. Det forventes en modning av foreldre/fedre! Selvfølgelig har de noe å strekke seg mot. Men, menn har oftest ikke evnen. Og da blir resultatet det man ser..

Sett han hardt på plass er min oppfordring. Med andre ord, hold igjen samværet og bruk holdningene hans mot han.

Ta problemet ved roten. Hvis menn ikke har evnen, så stopp å forvente at de har det. Er ikke noe poeng i å sutre over det hvis det er en vedtatt sannhet. Da går man villig inn i situasjonen, så da har man bare seg selv å takke.

Anonymkode: 822b1...649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen din tabba seg ut. Det er sykt irriterende, men slik som skjer. Du sier at det ikke skjer så ofte, og da roer du deg ned og leverer fra deg datter i fred og fordragelighet når han kommer. Kjipt for din datter om dere skal krangle. Du og daten kan vel feire litt når eksamen er overstått? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der barnefaren ordinære samvær? Eller skulle han ha barnet ekstra for deg? Hvis sistnevnte, bruk noen andre som barnevakt neste gang(noen du stoler på) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ta problemet ved roten. Hvis menn ikke har evnen, så stopp å forvente at de har det. Er ikke noe poeng i å sutre over det hvis det er en vedtatt sannhet. Da går man villig inn i situasjonen, så da har man bare seg selv å takke.

Anonymkode: 822b1...649

Nei. Man skal gjøre krav på at menn vokser å blir modne ansvarlige Menn. Ellers får de unnskyldninger nok til å frita seg alt ansvar. Du skjønner da dette. Alle er litt yngre til sinns før barn kommer inn til livet og tvinger oss til å ta i bruk en oppegående refleksjon og holdninger.

Så menn skal gå fri fra dette mener du, fordi de er menn.. farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Nei du var ikke slem ts. Noe uforutsett kom opp og det var lite du kunne gjøre med det. Er bare å forklare situasjonen og så burde det være greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper
9 hours ago, Maetei said:

Fordi flertallet av damer forventer at guttene skal vokse opp og bli mannlige fedre når alvoret settes inn i privatlivet. Men desverre er menn svært sjelden ærlige og tilpasningsdyktige i livets spill. 

 

Hadde man bare valgt modne menn i utgangspunktet hadde ikke dette vært noe problem. Det er ikke slik at det er få modne menn rundt omkring heller, det er bare det at andre faktorer er viktigere for flere kvinner når det kommer til tiltrekkelse enn mannens modenhet. Man hadde ikke sett kvinner med umodne menn om kvinner i større grad hadde selektert etter hvor moden mannen var. Det hjelper ikke å skylde på menn når man sitter med en stor del av skylden og ansvaret selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Minesveiper skrev:

Hadde man bare valgt modne menn i utgangspunktet hadde ikke dette vært noe problem. Det er ikke slik at det er få modne menn rundt omkring heller, det er bare det at andre faktorer er viktigere for flere kvinner når det kommer til tiltrekkelse enn mannens modenhet. Man hadde ikke sett kvinner med umodne menn om kvinner i større grad hadde selektert etter hvor moden mannen var. Det hjelper ikke å skylde på menn når man sitter med en stor del av skylden og ansvaret selv. 

En umoden dame som får barn har det med å skjerpe seg raskt for å bli godtatt som mor. Dette er noe som merkes når dama kommer til helsestasjonen for helhetsvurdering av omsorgssituasjonen barnet er under. Obligatorisk at nybakte foreldre følges opp med sårbar baby. Om menn spiller idioter og ikke evner å skjerpe seg,ta seg hardt sammen for å godkjennes som far og få beholde barnet sitt,og heller ikke ser verdien av å gjøre det, da har menn en sinnsykt lavmålt mentalitet spør du meg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...