Gå til innhold

Måtte avlyse med han idag - Er jeg slem?😕


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skulle egentlig gå en fjelltur idag. 

Skulle levere barnet ifra meg kl 11 etter avtale med barnets far, deretter skulle jeg lese til eksamen i morgen i noen timer og gå på en liten fjelltur med han. 

 Nå var barnefar på fylla igår plutselig og jeg aner ikke når han henter barnet. Så da blir det bare stress. Må også reise ut av byen for å ta eksamen, drar i kveld. Føler meg forferdelig som avlyser.. traff hverandre igår noen timer. 

Anonymkode: 8cc92...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan reagerte ham på avlysning? Han skjønner sikkert det pga. at det er barn i bildet? Dere var jo sammen igår også. Hvor gamle er dere egentlig? Tror nok han har forståelse for det. Barnet kunne jo blitt med om dere har kommet dit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvem er "han" ?

Anonymkode: cdebc...fa7

En jeg dater. Trodde det var innlysende iom at dette heter singelliv og DATING. Men kanskje ikke. Har møttes i ca 2 mnd.

Anonymkode: 8cc92...470

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du slem? Fordi barnefaren har prioritert fylla fremfor barnet sitt, og laget krøll i planene dine? Det er helt innlysende at fjellturen må vike for både barnet ditt og eksamenslesing, og det håper jeg virkelig han skjønner. Hvis ikke er han ikke noe å samle på. :hug:

Lykke til med eksamen! :) 

Anonymkode: fa967...6f6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke du er slem i det hele tatt. Barnet må gå først.

Samtidig... Det er jo kanskje sånne ting som gjør at jeg personlig helst ikke vil date noen med barn fra før. Rett og slett fordi det blir så mye "styr" - når det er en ex som man alltid må forholde seg til. Det er jo hverken din eller datens feil at barnefaren har vært på fylla, men det påvirker likevel dere. Bare tanken på å få denne ubrukelige eksen på kjøpet hadde kanskje skremt meg vekk, desverre.

Anonymkode: ad263...afe

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, miss.da skrev:

Hvordan reagerte ham på avlysning? Han skjønner sikkert det pga. at det er barn i bildet? Dere var jo sammen igår også. Hvor gamle er dere egentlig? Tror nok han har forståelse for det. Barnet kunne jo blitt med om dere har kommet dit?

Vet ikke..litt skuffet på en måte? Jeg sa bare at jeg ikke får levert barnet fra meg før minst et visst klokkeslett og at jeg er litt stresset da jeg hadde planlagt lesetid alene og deretter møte han. Oppga ikke grunn; At barnets far trenger en dag recovery etter fyll.

At barnet skulle leveres kl 11 var avtalen. 

Barnet har ikke møtt han enda og skal nok ikke det på en stund😊 Vi er 28 og 29 år... 

Anonymkode: 8cc92...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke du er slem i det hele tatt. Barnet må gå først.

Samtidig... Det er jo kanskje sånne ting som gjør at jeg personlig helst ikke vil date noen med barn fra før. Rett og slett fordi det blir så mye "styr" - når det er en ex som man alltid må forholde seg til. Det er jo hverken din eller datens feil at barnefaren har vært på fylla, men det påvirker likevel dere. Bare tanken på å få denne ubrukelige eksen på kjøpet hadde kanskje skremt meg vekk, desverre.

Anonymkode: ad263...afe

Det skjønner jeg godt. "Planen" var aldri å treffe en barnløs kar, men så gjorde jeg nå det da. Sånn helt tilfeldig😊 må bare få si at barnets far sjelden drar ut, men når han gjør det tar han den helt ut! Og jeg er passelig irritert da jeg har en trang timeplan idag. Vet bare at han henter barnet når han er edru nok til å kjøre. Gudene må vite når det blir..

TS 

Anonymkode: 8cc92...470

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Maetei skrev:

Hva ? Umodne greier dette. Og barn skal man ha..

Dessverre valgte jeg barn med en umoden mann ja. Fikk en fin datter, men ubrukelig ex. 

Anonymkode: 8cc92...470

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre valgte jeg barn med en umoden mann ja. Fikk en fin datter, men ubrukelig ex. 

Anonymkode: 8cc92...470

Ja ser den. Du får sette deg i respekt. Han har ikke frie muligheter til å komme å gå som det passer han selv. Hold samværet tilbake til han har skikket seg som far. Faste avtaler og trygge rammer. 

Han skal ikke begrense din frihet til fordel for sin egen. Og heller ikke få slippe unna med det! Still han til ansvar. Jeg hadde holdt han utenfor samværsordning allerde! Får skaffe seg advokat.

Vent litt; du må ikke vente til "han er mere edr" for å hente den lille jenta di! Han er redusert hele dagen pga hard festing og har dermed ingenting med barnet eller kjøring i bil med henne å gjøre!!!

Hold igjen samværet og be han skaffe seg advokat. Han kan imellomtiden komme hjem til dere å hilse på jenta. Ta vare på alt av bevis mot han. 

Endret av Maetei
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke slem. Du er omsorgsfull overfor barnet ditt. Det er, og skal alltid være, førsteprioritet. Barnets far, derimot... For en kødd! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi flertallet av damer forventer at guttene skal vokse opp og bli mannlige fedre når alvoret settes inn i privatlivet. Men desverre er menn svært sjelden ærlige og tilpasningsdyktige i livets spill. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, RoH skrev:

Hvorfor fikk du barn med en du ikke liker? 

Fordi jeg likte han før kanskje? En kødd ble han etter bruddet dessverre. Klassisk 

Anonymkode: 8cc92...470

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg likte han før kanskje? En kødd ble han etter bruddet dessverre. Klassisk 

Anonymkode: 8cc92...470

Åhh.. satses på at han nye ikke også blir en kødd da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, Maetei skrev:

Fordi flertallet av damer forventer at guttene skal vokse opp og bli mannlige fedre når alvoret settes inn i privatlivet. Men desverre er menn svært sjelden ærlige og tilpasningsdyktige i livets spill. 

 

Tullprat. Det er tid nok for å bli kjent med menn(esker) før en setter i gang med produksjon av barn. At en justerer forventninger, endrer krav osv. ettervært er faktisk noe en bør ta på egen kappe. 

Endret av RoH
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke du er slem nei. Det er sånt som dukker opp når man har barn. Exen din derimot.... 😑

Anonymkode: dc63e...5c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, RoH skrev:

Åhh.. satses på at han nye ikke også blir en kødd da. 

Skal ikke ha flere barn, så om det og går rett vest trenger jeg hverfall ikke ha noe mer med han å gjøre. Livet ut. 

Anonymkode: 8cc92...470

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal ikke ha flere barn, så om det og går rett vest trenger jeg hverfall ikke ha noe mer med han å gjøre. Livet ut. 

Anonymkode: 8cc92...470

Lykke til. Anbefaler å bli godt kjent før ungen(e) dras inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...