Gå til innhold

Hvorfor må dere ikke-troende poste stygge innlegg om kristne og våres tro?


Villmark

Anbefalte innlegg

På Saturday, September 09, 2017 den 21.04, Villmark skrev:

Hvorfor kan ikke bare vi få være i fred fra deres hatefulle meninger overfor oss kristne? 

Har vi gjort dere noe vondt for at dere skal hate oss så mye? Jeg håper dere er voksne nok til å la oss være i fred, eller dere kan gjerne diskutere litt med oss, det er helt greit, men den måten dere høvler over oss på er direkte avskyelig! Vær saklige så får dere saklige svar tilbake.

husk at Gud er glad i alle, også dere som ikke vil ha noe med han å gjøre 🙂

Jeg kjenner mange troende dem er dem verste baksnakker andre.Hater utlendinger liker fra og synes Donald Trump er så smart fordi alt han sier er jo sant. Noen drar til folk for å få ting gratis mat ting utnyttelse av mennesker.

Anonymkode: 0b523...54c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 9.9.2017 den 21.04, Villmark skrev:

Hvorfor kan ikke bare vi få være i fred fra deres hatefulle meninger overfor oss kristne? 

Har vi gjort dere noe vondt for at dere skal hate oss så mye? Jeg håper dere er voksne nok til å la oss være i fred, eller dere kan gjerne diskutere litt med oss, det er helt greit, men den måten dere høvler over oss på er direkte avskyelig! Vær saklige så får dere saklige svar tilbake.

husk at Gud er glad i alle, også dere som ikke vil ha noe med han å gjøre 🙂

Fordi... den siste setningen din. Nedlatende og arrogant. Presser troen sin på andre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.9.2017 den 17.52, Villmark skrev:

Ja, jeg skjønner ikke hvorfor enkelte har så mye imot det kristne folk. Jeg personlig er ikke for homofili, men det har egentlig ikke noe med kristendommen å gjøre. Jeg var mot homofili mens jeg var ateist også, men når det kommer til bibelen er det en stor synd. 

Homohat er tett knyttet til religion. Det gjelder også i ditt tilfelle. Bare se på deg selv - du sier du var ateist, men nå er du altså troende. Homohatet hos en troende igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.9.2017 den 18.17, Gjøksuppe skrev:

Min autoritet er Bibelen, fodi jeg tror  den er Guds inspirerte ord til mennesket og derav ufeilbarlig. 

Hvordan kan bibelen være ufeilbarlig når den tar feil om så mye? Ja, den motsier til og med seg selv. Hvis bibelen først sier at ned er opp, og så sier at ned er til siden så er det en selvmotsigende. Bibelen kan ikke ha rett i begge tilfeller. At den ikke har rett i noen av tilfellene beviser bare i enda større grad at bibelen er oppspinn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, jabx skrev:

Hvordan kan bibelen være ufeilbarlig når den tar feil om så mye? Ja, den motsier til og med seg selv. Hvis bibelen først sier at ned er opp, og så sier at ned er til siden så er det en selvmotsigende. Bibelen kan ikke ha rett i begge tilfeller. At den ikke har rett i noen av tilfellene beviser bare i enda større grad at bibelen er oppspinn.

Dette var da litt av en påstand å komme med ute å gi et eksempel en gang. Hva tar så Bibelen feil om, mener du? Og hvorfor? Hva er det som er selvmotsigende? 

Gud foreskriver ulike midler til ulike folk i ulike tidsepoker for ulike grunner, akkurat som en lege skriver ut ulike medisiner for ulike mennesker med ulike sykdommer i ulike aldersgrupper. I det er det ingenting selvmotsigende. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner mange troende dem er dem verste baksnakker andre.Hater utlendinger liker fra og synes Donald Trump er så smart fordi alt han sier er jo sant. Noen drar til folk for å få ting gratis mat ting utnyttelse av mennesker.

Anonymkode: 0b523...54c

Hva tror dine bekjente på da? 

Allah, Vishnu, Odin, Ra, Zevs, Påskeharen? 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor må dere religiøse tre deres lover, levesett og meninger nedover hodet på alle oss ikke troende? Hvorfor må dere indoktrinere alle barna i norsk skole, og innskrenke rettighetene til folk? Hvorfor må dere trikse med medlemsregisterene for å stjele penger til å drive med troen deres? 

Anonymkode: 78961...6f0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hm ... det er vanskelig å ta troende på alvor. De fremstår som naive barn, barn som tror på nisser og troll. Jeg vil ikke si at jeg noen sinne har vært frekk, hatefull eller slem mot en troende, tvert i mot er jeg vennlig, slik man er vennlig mot et barn som forteller eventyr. For meg er en troende en som ikke har forstått at gudene er oppfunnet av menneskene i en tid da det var nødvendig å tolke naturfenomener og true med hva som skjer etter døden - for å opprettholde ro og orden i samfunnet. Så, altså, når et moderne menneske sier at de tror på en eller flere guder, blir jeg først lattermild og så blir jeg engstelig hvis dette mennesket innehar en maktposisjon. 

Anonymkode: 54881...b77

Du er nedlatende mot de som ikke deler samme virkelighetsoppfatning som deg, ikke vennlig. 

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er faktabasert. Det er gjort undersøkelser på at religiøse mennesker er på generell basis, mindre intelligente enn ikke-troende. Og hele konseptet med religion er jo basert på å dømme andres levemåter på. Så nei..?

 

Det blir jo som andre sier over: Man blir ikke provosert av uintelligente mennesker, eller barn som f.eks snakker om eventyr - det er søtt og naivt, men også potensielt skummelt. Skal man ha ansvar i visse stillinger, så burde man ikke ha en helt forvridd virkelighetsoppfatning. Som sagt: samme for meg om du tror på gud, julenissen, tannfeen, allah, flyvende elefanter, spagettiguden eller troll - så lenge du ikke prøver å overbevise meg om at enhjørninger finnes, og at dette på noen måte skal påvirke andre mennesker. det man tror på, kan man såklart tro på - men det har ikke noe i det offentlige rom å gjøre. 

Anonymkode: 11007...498

Religion er basert på å dømme andres levemåter? Har du ikke den minste forståelse for hva religion er? 

Det er og gjort undersøkelser hvor det motsatte er resultatet. Det er gjort undersøkelser som viser at religiøse er lykkeligere, har det bedre og gjør det bedre i samfunnet enn ikke-religiøse. Religiøse, i følge visse undersøkelser er også mindre kriminelle enn ikke-religiøse. Det er bare her i "vesten" hvor vi har en liten gruppering med såkalte ateister, som ikke en gang klarer å reprodusere seg eller rekruttere nok nye "medlemmer" til vokse som gruppe. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor må dere religiøse tre deres lover, levesett og meninger nedover hodet på alle oss ikke troende? Hvorfor må dere indoktrinere alle barna i norsk skole, og innskrenke rettighetene til folk? Hvorfor må dere trikse med medlemsregisterene for å stjele penger til å drive med troen deres? 

Anonymkode: 78961...6f0

Vi deler vår verdensoppfattning med verden slik alle andre gjør, bare fordi du finner deg uenig og derfor legger særskilt merke til det, betyr det ikke at noen påtvinger deg noe som helst. 

Norsk skole indoktrinerer barna i alt annet en kristen tro. Hvor i alle dager har du funnet informasjon som støtter en slik påstand?

Innskrenker kristne som gruppe dine rettigheter som ikke-troende? Da vet du noe jeg ikke vet.

Noen religiøse organisasjoner har bedrevet juks med medlemstall for å få statsstøtte, det har også mange andre organisasjoner som mottar penger fra staten. Det er noen ytters frå som er skyldig i dette med det formål om å berike seg selv. Disse representerer heldigvis ikke det store flertall innen noen statstøtte organisasjon (får vi håpe). 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.9.2017 den 17.52, Villmark skrev:

Ja, jeg skjønner ikke hvorfor enkelte har så mye imot det kristne folk. Jeg personlig er ikke for homofili, men det har egentlig ikke noe med kristendommen å gjøre. Jeg var mot homofili mens jeg var ateist også, men når det kommer til bibelen er det en stor synd. 

 

Jeg håper virkelig ikke at du har spist reker etter at du ble kristen? Og jeg håper at du har kastet eventuelle klesplagg som inneholder to eller flere stoffer? For Bibelen likestiller synden å spise skalldyr samt synden å bære klær som er vevet av to ulike stoffer med synden at to menn ligger med hverandre. (Og den nevner forresten ikke to damer.) Du kan ikke bare velge hvilke synder du legger vekt på, og hvilke du ignorerer. Men jeg mistenker at du gjør nettopp det. Eller? Det gjør iallefall mange av dine medreligiøse. De sitter på rekekvelder (synd) og dømmer homofili (synd). For oss ateister er det rett og slett skikkelig uopplyst. Det blir vanskelig å ta dere på alvor. Og jeg har tusen flere eksempler på provoserende og/eller uopplyst oppførsel. Bare spør!

MEN - heldigvis har mange voksne lært at det lønner seg å holde religion og livssyn litt privat. Det er en grunn til at det er lurt å droppe temaer som politikk og religion på hyggelige sammenkomster.

Anonymkode: 8e672...a25

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper virkelig ikke at du har spist reker etter at du ble kristen? Og jeg håper at du har kastet eventuelle klesplagg som inneholder to eller flere stoffer? For Bibelen likestiller synden å spise skalldyr samt synden å bære klær som er vevet av to ulike stoffer med synden at to menn ligger med hverandre. (Og den nevner forresten ikke to damer.) Du kan ikke bare velge hvilke synder du legger vekt på, og hvilke du ignorerer. Men jeg mistenker at du gjør nettopp det. Eller? Det gjør iallefall mange av dine medreligiøse. De sitter på rekekvelder (synd) og dømmer homofili (synd). For oss ateister er det rett og slett skikkelig uopplyst. Det blir vanskelig å ta dere på alvor. Og jeg har tusen flere eksempler på provoserende og/eller uopplyst oppførsel. Bare spør!

MEN - heldigvis har mange voksne lært at det lønner seg å holde religion og livssyn litt privat. Det er en grunn til at det er lurt å droppe temaer som politikk og religion på hyggelige sammenkomster.

Anonymkode: 8e672...a25

Uopplyst oppførsel, ja det er nettop hva du bedriver her. Intet skriftsted i Bibelen pålegger kristne å holde jødiske renhetsforskrifter. Den likestiller eller ikke disse med homofili. Menns og kvinners unaturlige adferd bemerket i bibelen, så atter en gang tar du feil. Siden du sitter på tusenvis av eksempler, kom gjerne med ett som ikke er oppspinn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Gjøksuppe skrev:

Dette var da litt av en påstand å komme med ute å gi et eksempel en gang. Hva tar så Bibelen feil om, mener du? Og hvorfor? Hva er det som er selvmotsigende?

Det er minst to forskjellige skapelsesberetninger i bibelen der ting skapes i forskjellig rekkefølge, for eksempel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Gjøksuppe skrev:

Uopplyst oppførsel, ja det er nettop hva du bedriver her. Intet skriftsted i Bibelen pålegger kristne å holde jødiske renhetsforskrifter. Den likestiller eller ikke disse med homofili. Menns og kvinners unaturlige adferd bemerket i bibelen, så atter en gang tar du feil. Siden du sitter på tusenvis av eksempler, kom gjerne med ett som ikke er oppspinn. 

Jeg snakker ikke om jødiske renhetsforskriftet, hvor tar du det fra? Nok en gang må jeg, en ateist, opplyse om hvor i bibelen ting står til deg, en kristen (antar jeg?) Og ikke nok med at du avviser at det står i bibelen (selv om det gjør det), burde ikke du ha mer kunnskap om bibelens innhold enn meg? Her er noen referanser til det du påstår at ikke finnes;

Du skal ikke spise skalldyr (5. mos 14:9-11)

Du skal ikke bruke klesplagg som er laget av blandede stoffer (5. mos 22:11)

 

Uopplyst! Så; kan du begrunne hvorfor du sier at innlegget mitt var oppspinn?

Et annet eksempel (som heller ikke er oppspinn): Babels tårn. Menneskene ville bygge et tårn som nådde helt opp til Gud. Dette var mot hans vilje. Som straff knuste han tårnet, spredte folket og gå dem ulike språk så de ikke skulle forstå hverandre. Så... da er må det vel være Guds vilje at vi kun skal forstå vårt eget språk? Håper du ikke har lært deg engelsk. Det er tross alt mot Hans vilje.

Andre eksempler:

- fortellingen om Job. Er DET en god Gud?

- fortellingen om Abrahams offer. Det var vel verdt å utsette Abrahams sønn for det traumet at faren bandt ham fast til en stein og hevet kniven over ham, bare for å teste hans tro og hengivenhet? (Og hvorfor nødvendig å teste, skulle ikke han være allvitende?)

- syndefloden. To dyr av hver art. Hørt om innavl? Det skjer ikke bare blant mennesker. Hadde beretningen vært sann, hadde de få dyrene som ville levd i dag vært sauser sammen til et sykt gensøl.

Vil du ha flere? Eller vil du hevde at også dette er oppspinn og ikke står i Bibelen?

Anonymkode: 8e672...a25

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snakker ikke om jødiske renhetsforskriftet, hvor tar du det fra? Nok en gang må jeg, en ateist, opplyse om hvor i bibelen ting står til deg, en kristen (antar jeg?) Og ikke nok med at du avviser at det står i bibelen (selv om det gjør det), burde ikke du ha mer kunnskap om bibelens innhold enn meg? Her er noen referanser til det du påstår at ikke finnes;

Du skal ikke spise skalldyr (5. mos 14:9-11)

Du skal ikke bruke klesplagg som er laget av blandede stoffer (5. mos 22:11)

 

Uopplyst! Så; kan du begrunne hvorfor du sier at innlegget mitt var oppspinn?

Et annet eksempel (som heller ikke er oppspinn): Babels tårn. Menneskene ville bygge et tårn som nådde helt opp til Gud. Dette var mot hans vilje. Som straff knuste han tårnet, spredte folket og gå dem ulike språk så de ikke skulle forstå hverandre. Så... da er må det vel være Guds vilje at vi kun skal forstå vårt eget språk? Håper du ikke har lært deg engelsk. Det er tross alt mot Hans vilje.

Andre eksempler:

- fortellingen om Job. Er DET en god Gud?

- fortellingen om Abrahams offer. Det var vel verdt å utsette Abrahams sønn for det traumet at faren bandt ham fast til en stein og hevet kniven over ham, bare for å teste hans tro og hengivenhet? (Og hvorfor nødvendig å teste, skulle ikke han være allvitende?)

- syndefloden. To dyr av hver art. Hørt om innavl? Det skjer ikke bare blant mennesker. Hadde beretningen vært sann, hadde de få dyrene som ville levd i dag vært sauser sammen til et sykt gensøl.

Vil du ha flere? Eller vil du hevde at også dette er oppspinn og ikke står i Bibelen?

Anonymkode: 8e672...a25

Jeg ser fremdeles ingenting som viser til at dette er forskrifter gitt til kristne ved nådens evangelium, ved åpenbarelse av mysteriet som var skjult siden før jordens tilblivelse. 

Det står mye i Bibelen, men hva får deg til å tro at kristne i denne tidsalder er pålagt av Gud å følge alt som står skrevet? Alt i bibelen er til nytte og lærdom, men ikke alt er lov.

Du kan sitere alle de hundrevis av forskriftene gitt til det jødiske folk, men det er jo ikke hva du skal vise meg, er det vel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Gjøksuppe skrev:

 

 

Religion er basert på å dømme andres levemåter? Har du ikke den minste forståelse for hva religion er? 

Det er og gjort undersøkelser hvor det motsatte er resultatet. Det er gjort undersøkelser som viser at religiøse er lykkeligere, har det bedre og gjør det bedre i samfunnet enn ikke-religiøse. Religiøse, i følge visse undersøkelser er også mindre kriminelle enn ikke-religiøse. Det er bare her i "vesten" hvor vi har en liten gruppering med såkalte ateister, som ikke en gang klarer å reprodusere seg eller rekruttere nok nye "medlemmer" til vokse som gruppe. 

Det er jo det det er.

Nope.

Klarer da fint å reprodusere seg selvom man ikke tror på troll eller enhjørninger... 

Anonymkode: 11007...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, jabx skrev:

Det er minst to forskjellige skapelsesberetninger i bibelen der ting skapes i forskjellig rekkefølge, for eksempel.

Tja, er det egentlig det? Det avhengiger faktisk både av hvilken bibeloversettelse du baserer deg på og på hvilke måte du leser andre kapittel i første mosebok. Selv ser jeg på det som heller uproblematisk. Formet Gud dyrene først og så brakte dem til Adam, formet Gud ett sett med dyr for å vise frem til Adam ved edens hage selv om de var skapt fra før? Var plantevekstene i kapittel to landbruksvekster slik som grunnteksten kan leses? Hvordan så verden ut utenfor edens hage før syndefallet? 

Det er bedre å spørre seg hvorfor har vi fått Bibelen, og hvorfor er dette en del av den og hvordan kan vi ta lærdom av det som står skrevet. Den er Guds ord gitt til pss så vi skal kunne finne veien til frelse.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo det det er.

Nope.

Klarer da fint å reprodusere seg selvom man ikke tror på troll eller enhjørninger... 

Anonymkode: 11007...498

En aldeles tom påstand. Finnes det en seriøs teolog eller religionsviter som definerer religion på denne måten som du kjenner til? Jeg tviler. 

Statistikken viser at det ser dystert ut for dere ikke-troende med tanke på reproduksjon. Selv om dere kanskje klarer det GJØR dere det ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Gjøksuppe skrev:

Jeg ser fremdeles ingenting som viser til at dette er forskrifter gitt til kristne ved nådens evangelium, ved åpenbarelse av mysteriet som var skjult siden før jordens tilblivelse. 

Det står mye i Bibelen, men hva får deg til å tro at kristne i denne tidsalder er pålagt av Gud å følge alt som står skrevet? Alt i bibelen er til nytte og lærdom, men ikke alt er lov.

Du kan sitere alle de hundrevis av forskriftene gitt til det jødiske folk, men det er jo ikke hva du skal vise meg, er det vel?

Det er nettopp dette som blir så dobbeltmoralsk. Mange kristne vil ignorere at bibelen sier at man ikke skal spise skalldyr og ikke bruke klær av to ulike stoffer. Men homofili, DET skal vektlegges! Selv om bibelen ikke har grader homofili som en verre synd enn rekespising. Og prøver du å si at mosebøkene kun er rettet mot jøder, ikke kristne? Eller hva i all verden er det du prøver å si i det første avsnittet? Du så det var oppspinn, jeg motviste det. Dette evangeliet du snakker om, kan du referere til homofili der?

Anonymkode: 8e672...a25

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nettopp dette som blir så dobbeltmoralsk. Mange kristne vil ignorere at bibelen sier at man ikke skal spise skalldyr og ikke bruke klær av to ulike stoffer. Men homofili, DET skal vektlegges! Selv om bibelen ikke har grader homofili som en verre synd enn rekespising. Og prøver du å si at mosebøkene kun er rettet mot jøder, ikke kristne? Eller hva i all verden er det du prøver å si i det første avsnittet? Du så det var oppspinn, jeg motviste det. Dette evangeliet du snakker om, kan du referere til homofili der?

Anonymkode: 8e672...a25

Ingen ignorerer lovene og forskeiftene du finner i mosebøkene, de er bare ikke skrevet til kristne i denne tidsalder. Mosebøkene består blandt annet av lover, Israels historie og en slektsberetning. Alt dette har sin rolle som lærdom men det er da ikke sagt at vi er pålagt disse lovene i dag, heller tvert om!

Paulus, vår (hedningenes) apostel, sier at homofili er synd. Paulus er den som fikk åpenbart mysteriet fra Jesus. Det et i Paulus skrifter vi finner kristedommens forskrifter. Les Paulus om du vil forstå hva kristendom er. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9.9.2017 at 9:04 PM, Villmark said:

Hvorfor kan ikke bare vi få være i fred fra deres hatefulle meninger overfor oss kristne? 

Har vi gjort dere noe vondt for at dere skal hate oss så mye? Jeg håper dere er voksne nok til å la oss være i fred, eller dere kan gjerne diskutere litt med oss, det er helt greit, men den måten dere høvler over oss på er direkte avskyelig! Vær saklige så får dere saklige svar tilbake.

husk at Gud er glad i alle, også dere som ikke vil ha noe med han å gjøre 🙂

Derfor.

On 9.9.2017 at 10:54 PM, Gjøksuppe said:

Vi er ALLE syndere, det er hva vi sier. Vi trenger ALLE Guds nåde, det er hva vi vil formidle. Om du finner meg uærlig må du utdype hvorfor, eller hvordan du finner det å være sådan. 

Derfor.

On 10.9.2017 at 6:12 PM, Gjøksuppe said:

For oss som tror på Jesus som vår frelser er alle syndere, troende eller ei. Det er umulig for et menneske å leve et liv uten å synde, det er derfor vi trenger nåden.

Jeg mener det er riktig av en kristen å nevne Gud hvor og når det er passende, akkurat som et ikke-troende menneske ville gitt råd om noe som har hjulpet dem, vil vi kristne gjøre like så. Det er like velment som å oppmode en til å kontakte lege ved sykdom.

Som kristen tror jeg Gud kommer til å dømme både levende og døde, selv vi som har del i Jesu legeme må stå forran Han til regnskap. Jeg mener selvsagt at du, som jeg har rett på å ha egne meninger og vil aldri prøve å frata deg den retten, selv om vi måtte være uenige. 

Innlegget var nok ment mot dem som kommer med hatefulle innlegg, og ikke ment til å generalisere alle ikke-troende. 

Jeg synes det er synd at du føler det slik, men det er bare godt ment.

Derfor.

On 11.9.2017 at 5:52 PM, Villmark said:

Ja, jeg skjønner ikke hvorfor enkelte har så mye imot det kristne folk. Jeg personlig er ikke for homofili, men det har egentlig ikke noe med kristendommen å gjøre. Jeg var mot homofili mens jeg var ateist også, men når det kommer til bibelen er det en stor synd. 

 

Derfor.

On 11.9.2017 at 6:13 PM, Villmark said:

Hatprater absolutt ikke, de må gjerne få være det for min del, jeg svarte kun på spørsmålet ditt men kun min egen mening om det, ikke for resten av kristenfolket. Men ifølge bibelen er homofili en synd, Gud skapte menneske i sitt bilde som mann og kvinne.

Derfor.

On 11.9.2017 at 6:17 PM, Gjøksuppe said:

Min autoritet er Bibelen, fodi jeg tror  den er Guds inspirerte ord til mennesket og derav ufeilbarlig. 

Grunnen til at jeg siterer og referer Bibelen hvor kanskje en ikke-troende vil finne det uforståelig er rett og slett at jeg viser til min autoritet for å komme med en eller annen påstand.

Om min høyeste autoritet var meg selv, ville jeg selvsagt ikke behøvd noe videre forklaring en "jeg mener at". Dette er altså grunnen til hva du ser som misjonering.

At dine bekjente ikke snakker om tro med deg er kanskje fordi du ikke ønsker å snakke om tema og de vet dette. Dette er et åpent forum hvor alle kan lese trådene, jeg misjonerer selvsagt ikke på pm til de som ikke ønsker det. 

Derfor.

 

Du skjønner tegningen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...