Gå til innhold

Silvusvås

silvius

Anbefalte innlegg

Snille snille jento!!! :kose: No har eg og ei venninne her nede, I, komt fram til at eg skal sette alle tinga mine utanfor huset (sånn at det ikkje er meir igjen inne når dei skal begynna oppussinga) og så skal ho komma og hjelpa meg å flytta i kveld når mannen kjem heim med bilen!!! :tommel: Så no har eg vert og kjøpt presenning sånn at tinga mine ikkje skal bli så altfor våte i all snøen.

Det snør nåke inni granskauen her!! Eg hadde håpt på at veret sku roa seg litt, men i går begynte det å snø. Og siden har det snødd. Bortsett fra akkurat no, så kanskje eg skal benytta meg av sjansen og gå ein tur til!?

Hybelen var veldig fin den! Større enn eg hadde forventa, men den er kanskje litt smal og lang, det er kanskje det som gjer at den ser stor ut. Eg deler kjøkken med ei jente. Har ikkje hilst på ho enno, men kanskje ho er der når eg kjem opp igjen no??

Litt mat og så går eg igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann snuppelupp! :)

Ojameg for eit styr det er med flytting! Sjølv om det ikkje er lange biten, så er det jammen masse kav med det.

Det var jo supersnilt av I å hjelpa deg då! :-D

(må sei eg vart fly-sint då eg las om K sine rare bilkøyringsidèar i går då eg las innlegget ditt. Eg vart så sint at eg ikkje klarte å leggja spor frå meg. Beklagar..)

Kjempegla i deg! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann snuppelupp! :)

Ojameg for eit styr det er med flytting! Sjølv om det ikkje er lange biten, så er det jammen masse kav med det.

Det var jo supersnilt av I å hjelpa deg då! :-D

(må sei eg vart fly-sint då eg las om K sine rare bilkøyringsidèar i går då eg las innlegget ditt. Eg vart så sint at eg ikkje klarte å leggja spor frå meg. Beklagar..)

Kjempegla i deg! :hjerte:

Tusen takk for sympatien snuppelino!! :klem: Kjempegla i deg og!!

Eg var skikkelig frustrert når det heile pågjekk! Men no har det roa seg. Riktignok ikkje mine meingar om K, men alt flyttebestyret. No kosar eg meg berre med å pakka ut. I måro skal eg spandera pizza på I siden ho var så snill å hjalp meg, og etterpå skal i på "Ka e' vitsen"!!! :hoppe:

Flyttinga tok laaaaaaang tid i går, og eg er så stiv og støl at eg ikkje veit kor eg skal gjera av meg!! :ler: Fekk masse trim i går ja!

No sitte eg i kantina på skulen, har jo ikkje internett heime lenger no. Kjem sikkert ikkje til å få det heller, det er ikkje så masse eg kjem til å vera der i tida framover.. Vi har hatt gruppemøte angåande oppgavo vi skrive, og då tok vi liksågodt å åt middag sammen samtidig! :) Kjempekoselig! Og eg var sunn i dag! Eg åt fisk! Stekt laks, den var himmelsk!! Skjønne ikkje kofor eg ikkje laga meir fisk til middag...

Så no skal eg berre bestilla resten av turen heim på lørdag så får eg vel gå heim og pakka ut resten. Håpe problema til NSB sluttar før lørdag! Eg vil ikkje ha problemer på veien heim!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Iiiikkk!!!

Er på jobb no, og det er visst meg som skal lage middag til heile gjengen i dag. Ok, tenkte eg, men vart litt skeptisk når eg såg ka som står på menyen i dag!!!

Raspeballer med masse tilbehør!! :forvirret:

Eg har jo aldri laga det før, det har alltid mamma tatt seg av heime... eg skal visst bruka ferdigposer, så eg klare det vel på eit vis, men eg er litt skeptisk likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjekk faktisk veldig fint!!

Det var som sagt ferdigpakka, så det var ikkje så vanskelig å tilsetta vatn. ;)

Denne helga skal eg vera barnevakt for ungane til søstera mi. Kom hit på onsdag, så fekk eg litt tid sammen med søstera mi og. Ho skal jo jobba natt heile helga, så det er ikkje mykje eg får sjå til ho.

Ka har skjedd siden sist skal tru. Eg har vore sjuk, har jobba, snakka litt med Linn3c og ~capricorn~.

No har eg nett skrevet søknad om sommarjobb på den boligen eg jobba på ifjor sommar, så kanskje det blir litt pengar på meg i år og :)

Ellers har eg vel ikkje så mykje nytt å fortelle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var kjekt å treffa deg igjen. Bare innom meg ein stoooor :klem: før eg skal laga meg noe mat. Slappa av foran teveen litt før eg finne senga.

Glad i deg vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI!!! :sinnatagg: No snør det igjen!! Eg vil ha sol, sommer og varme!!!!

Ikkje dette kalde og våte greiene. Er lei vinter og kulde! :sur:

Gårsdagen var så bra! Alle veiene var tørre og bare, snøen smelta i den steikande sola, og alt gjekk liksom mot vår. Men så vart alt det ødelagt, det har begynt å snø igjen!!

Eg hadde sett for meg at eg kunne finna fram sykkelen igjen og sykla når eg skal til M. i klassen i kveld. Men neida.. :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kjekt å treffa deg igjen. Bare innom meg ein stoooor  :klem:  før eg skal laga meg noe mat. Slappa av foran teveen litt før eg finne senga.

Glad i deg vennen  :klem:

JA! Det var veldig kjekt å sjå deg igjen!! Det er berre så synd at det blir så lenge mellom kvar gong.. Stoooor :klem: tilbake!! Må sjå til å få flytta meg til Bergen igjen.

Eg har jo faktisk funne ut at eg kan ta master i Bergen, eg trudde det berre var Oslo som tilbød den masteren som eg vil ha. Men eg leste på UiB sine sider at det studiet eg tar no faktisk kvalifiserer til opptak ved den masteren de har i Bergen og!!! :hoppe:

Men så vart eg usikker igjen... For eg veit at dei har vanvittig dyktige fagfolk i Oslo.... Eg veit ikkje heilt ka eg skal gjera i den saken. Det er godt eg har ett år igjen å tenka på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du får tenka litt på det der med kor du vil ta master...men du veit det er mange som vil bli veldig glade om du velger Bergen... ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du får tenka litt på det der med kor du vil ta master...men du veit det er mange som vil bli veldig glade om du velger Bergen... ;)

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke:

Det er godt å høre. :klem:

Valget vart ikkje akkurat lettere etter samtalen vår i går Linn3c... ;)

Det er jo ikkje det at eg ikkje vil til Bergen!! Til slutt skal eg jo tilbake dit, men det faglige innholdet i masteren ved UiO veier veldig tungt....

Men det er ennå ett år igjen til eg må velge, og masse kan skje på den tida!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er klart at det er vanskeleg når "alle" venene dine sit i Bergen og ropar at me vil ha deg heim. Me skjønar jo sjølvsagt at det er berre eit par år det er snakk om, og har me venta så lenge på deg, så orkar me jammen å venta litt til.

Det er heilt sant, altså! :Nikke:

Sjølv om eg aller helst berre har lyst å henta deg opp hit no, og stengja deg inne på rommet som me snakka om før du reiste sørover i det heile tatt då.. ;)

Men det faglege er jo også viktig. No har du prøvd det å vera prøvekanin i mange år allereie. Først på pedagogikk og no i Kristiansand. Skjønar godt om du vil ha litt meir fagleg tyngde. Det er jo faktisk snakk om ein mastergrad!

Men det beste for alle sin del hadde vore om du hadde funne deg ein flott og superduper kjærast frå denne kanten av verda, då. Så hadde det ikkje vorte spørsmål i det heile kvar du skulle... ;)

Kjempeglad i deg silvius! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er klart at det er vanskeleg når "alle" venene dine sit i Bergen og ropar at me vil ha deg heim. Me skjønar jo sjølvsagt at det er berre eit par år det er snakk om, og har me venta så lenge på deg, så orkar me jammen å venta litt til.

Den som venter på nåke godt venter ikkje forgjeves ;)

Men det faglege er jo også viktig. No har du prøvd det å vera prøvekanin i mange år allereie. Først på pedagogikk og no i Kristiansand. Skjønar godt om du vil ha litt meir fagleg tyngde. Det er jo faktisk snakk om ein mastergrad!

Det er akkurat det at det er ein mastergrad.... Det blir jo stilt litt forventninga til det når eg kjem ut i arbeidslivet ein gang. Men eg aner jo ikkje kem som foreleser på det faget i Bergen då, kanskje dei er litt bedre enn dei i Oslo til og med!!

Men det beste for alle sin del hadde vore om du hadde funne deg ein flott og superduper kjærast frå denne kanten av verda, då. Så hadde det ikkje vorte spørsmål i det heile kvar du skulle... ;)

Hehe, det er jo planen min då.... ;) Finna meg ein kjæreste heime, og få baby til neste sommer :sjarmor: før eg begynner på master.

Må berre finna ein verdig kandidat først.. Og det begynner å haste med tanke på baby.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg burde gå heim. Men eg har ikkje lyst til å gå ut!

No begynner det å ligne på ein skikkelig Bergensvinter ute. Vått og kaldt og snø-slaps over alt. Da-dum-da-dum-da-dum...........

Herregud!! Eg må få meg et liv!!

Sitte på skulen no. Har hatt gruppemøte siden 10, men no er dei andre gått heim. Vi begynner å bli ferdig med oppgavo no. Har berre drøftinga igjen, og det er jo selvfølgelig den som tar mest tid og er vanskeligst å få til... Vi har som mål å bli ferdig før påske, men eg er ikkje sikker på om det går.

Påske ja, lurer på ka eg skal finne på då.. Eg kan jo reisa heim, men foreldra mine skal på tur og V skal flytte. Eg kunne jo reist på besøk til nåken venner.... :)

Men så har eg vel egentlig halvvegs planer om å reise heim i mai. Eg har siste undervisningsdag 27. april, og første eksamen 24.mai.. Så eg har mesteparten av mai "fri". Så då er det jo ingen vits i å reise heim i påsken for å så reise opp igjen 2 veker seinare.. :forvirret: Så det blir nok til at eg blir her i påsken, sjøl om eg har fått tilbud om å jobbe i påsken.

Nei, no må eg seriøst komme meg heim!

Vi har avtalt at vi skal sjå på oppgavo til i måro, og skrive stikkord til drøftinga. Og i kveld skal det visst komme ein gjesteforeleser, kl 17-19, som eg har litt lyst til å høre på.. Og da må eg jo få gjort alt før forelesningen, for eg veit at det ikkje blir gjort etterpå!!!! Kjenner meg sjøl såpass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er jo planen min då.... ;) Finna meg ein kjæreste heime, og få baby til neste sommer  :sjarmor:  før eg begynner på master.

Må berre finna ein verdig kandidat først.. Og det begynner å haste med tanke på baby.......

Hehe, ingenting i veien med planene ihvertfall. Men då er det jo bare til å finna ein type i løpet av sommeren eller noe då, og så kan vi få baby samtidig. (for no har eg jo prøvd i tre år, så det må jo bli på tide snart..)

Grått og trist vær her og. Så slapp eg komma 12 på jobb i dag. Hate å måtta komma 12, og så blir noen sendt heim tidligare. For uansett må jo eg bli til ni...og det e litt kjipt. Ihvertfall når eg aldri får gå heim tidligare på rolige dager. Bare alle andre som får lov til det...

Ha en fin dag!!

Glad i deg vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hehe, ingenting i veien med planene ihvertfall. Men då er det jo bare til å finna ein type i løpet av sommeren eller noe då, og så kan vi få baby samtidig. (for no har eg jo prøvd i tre år, så det må jo bli på tide snart..)

Grått og trist vær her og. Så slapp eg komma 12 på jobb i dag. Hate å måtta komma 12, og så blir noen sendt heim tidligare. For uansett må jo eg bli til ni...og det e litt kjipt. Ihvertfall når eg aldri får gå heim tidligare på rolige dager. Bare alle andre som får lov til det...

Ha en fin dag!!

Glad i deg vennen  :klem:

Ja!!! Baby samtidig hadde vært superkjekt!! :hoppe:

Usj, det blir lange dager på jobb når det er sånn! Men du må iallefall kose deg masse i kveld!

Glad i deg og snuppo! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er et ork for tida!! Trur det må være det deprimerende været.

Sola gløtter faktisk fram av og til i dag, men eg har ikkje heilt fått den riktige vårstemninga.

Hmm.. ka har eg gjort på i det siste...

Eg var på konsert på torsdag!!! Madrugada!! Det var utrulig kjekt!! Det er et dyktig band altså!!

I helga har eg ikkje gjort stort masse. Føle eg berre har spelt på data, sett på tv og løyst sudoku.. Ikkje særlig produktiv altså.. Eller, det vil sei, eg skreiv ei side til oppgava vår i går! Så eg har visst gjort litt.

Men eg føle at eg ikkje har gjort nok med tanke på at det nærmer seg eksamen. Det er riktignok ei stund igjen, men eg kjenner at eg begynner å få litt panikk allerede.... :forvirret:

Lurer på om eg får nåke tilbake på skatten i år.. Berre eg ikkje treng å betala restskatt så skal eg vera glad :)

Nei, eg er litt svulten no, kanskje eg skal gå heim og ete litt pizza. Som eg hadde til middag i går, og på lørdag, kanskje er det litt igjen til i måro og... ;) Sånn er det å vere student og berre ha ein å lage middag til, då blir det ein stor middag ein dag i veka som eg går og eter på i 3-4 dager etterpå... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...

silvius 148

Linn3c 92

~Capricorn~ 19

veslo 12

#Spidergirl# 1

baby-E 1

liv 1

Hel 1

-mina- 1

reddelinnea 1

seroxata 1

flopia 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...