silvius Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #1281 Del Skrevet 26. desember 2009 Jajamensan. Då er juleferien min nesten ferdig. Hadde planer om å reise heim i dag, men det vart kino istedenfor Såg Avatar med dei 3 eldste tantebarna mine. Ein film vi likte godt alle sammen. Har sansen for eventyrfilma ja. No har eg vore på besøk hos søstera mi siden onsdag. Reiser heim i måro, og tar niesene mine med meg. Ho eldsta skal vera hos meg til over nyttår. Har hatt ei veldig koselig julefeiring. Men har slete med å finna den heilt store julestemninga.. Ei jul litt utenom det vanlige veit du Har fått masse fint og nyttig. Gleder meg til å komme på plass i leiligheten og vise fram alt eg har fått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 30. desember 2009 #1282 Del Skrevet 30. desember 2009 Herrlighet!! Har eg ikkje vore innom her sida i sommar!?!??! :dåne: jaja.. då får eg være litt tidlig ute og ønske deg godt nytt år då! Korleis går det med flytting i eiga leilighet forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. januar 2010 #1283 Del Skrevet 3. januar 2010 Heihei! Innom med eit lite spor! Kjipt med namnet ditt... Kven er det som har fått baby? Nokon eg kjenner? Når flyttar du? Eg hjelper så gjerne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #1284 Del Skrevet 8. januar 2010 Hei Loevinna! Koselig å "sjå" deg igjen Godt å vite at det er flere som ikkje er så aktive på KG lenger. Det er den kommande husvertinna mi som har fått baby Linn3c, hvis du huskar kem det er Fekk mld av henne rundt nyttår. Der sto det at dei sjøl ikkje kom i hus før slutten av januar, så då vert ikkje leiligheten ferdig før i slutten av februar. Men mykje kan skje på den tid, så eg begynner nesten å miste trua på at det i det hele tatt kjem til å skje... Eg vil flytte no!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 15. januar 2010 #1285 Del Skrevet 15. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 17. januar 2010 Forfatter #1286 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Tralala Berre rydda litt Endret 7. februar 2010 av silvius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 19. januar 2010 #1287 Del Skrevet 19. januar 2010 Er det ikkje noko som heiter at man gjerne må erfare ting sjølv? Men eg skjønar reaksjonen din. Det er jo søstra di.. Men er det lov å få et lite hint om kor gammal du er igjen..? for det har eg jo sjølvsagt gløymt, og sikkert spurt om hundre og ørten gongar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #1288 Del Skrevet 19. januar 2010 Joda, selvfølgelig må ho få finne ut av dette sjølv. Eg måtte berre få ut litt damp!! Siden det er ein lokal gutt så er det ikkje så mange eg føler eg kan snakke med det om... Derfor er det godt å ha KG. Snakka litt med ei venninne i går då, og fekk sagt det eg meiner og fekk respons på det. Ho veit kem begge er, men kjem ikkje til seie det vidare. Hjalp litt på, sjølv om inntrykket av han er det samme Eg er 28 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 24. januar 2010 Forfatter #1289 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Tenk om det hadde vært like enkelt å rydde ellers og? Endret 7. februar 2010 av silvius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå