Loevinna Skrevet 7. juni 2008 #1161 Del Skrevet 7. juni 2008 koselig å se livstegn ifra deg igjen Jeg har bare 9 arbeidsdager igjen til min ferie. Gleder meg vanvittig! Da starter jeg ferien med å reise til Bergen for å treffe min kjære nevø igjen. Og så skal jeg hjem til mamma og være der en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #1162 Del Skrevet 12. juni 2008 Reiser på ferie i morgen!!!!! No er alt pakka, bortsett fra det som må vente til i morgen. Bagasje og bunad m/utstyr er på plass i bobilen til mampap. Skal bli godt å berre ha veske med seg når vi skal på flyet. Gleder meg til å ha litt ferie! Har vært litt sliten dei siste dagane.. Håper berre veret er med oss. Eg skal forresten treffe 2 (eller 3) av dei gamle studievenninnene mine i Kristiansand. Skal bli kjekt å sjå dei igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 12. juni 2008 #1163 Del Skrevet 12. juni 2008 God tur på ferie!!! Kosa deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #1164 Del Skrevet 12. juni 2008 koselig å se livstegn ifra deg igjen Jeg har bare 9 arbeidsdager igjen til min ferie. Gleder meg vanvittig! Da starter jeg ferien med å reise til Bergen for å treffe min kjære nevø igjen. Og så skal jeg hjem til mamma og være der en stund Ikkje lenge igjen til du kan nyte ferie og nei. Høres bra ut! Ferie er en flott oppfinnelse!! Og så er det så gøy å treffe familie igjen når det ikkje er så ofte ein ser dei! Kos deg masse i ferien da, hvis eg ikkje "ser" deg før du reiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #1165 Del Skrevet 12. juni 2008 God tur på ferie!!! Kosa deg masse Takk!! Vi skal kosa oss masse ja :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. juni 2008 #1166 Del Skrevet 13. juni 2008 Ja, det må du! Kos deg masse; både i barnedåp og på ferie med søs og nevø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 14. juni 2008 #1167 Del Skrevet 14. juni 2008 Håper du får en fin ferie!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #1168 Del Skrevet 15. juni 2008 Takk takk jenter!! En liten oppdatering fra hotellet. Må jo benytte meg av sjansen når eg har gratis internett. Har hatt ei veldig kjekk men travel helg. Masse familie og mas. Då er det godt å ha et hotell å trekke seg tilbake på. og ekstra godt å skylde på at E skal legge seg så vi må tidlig av gårde. No har eg sjekka været og om det skjer noke spes i dyreparken tirsdag eller onsdag. Dyreparken er det vanlige, og været skal vera sånn noken lunde bra på tirsdag og øs pøs resten av ferien... Det var den turen til bystranda i Kristiansand og til Solastranda. Men men, finne sikkert på noke anna kjekt vi kan finne på. Så eg trur det blir dyreparken på tirsdag. Kjipt å gå der i regnvær, fordelen er vel lite folk, men kjipt likevel. Kan jo alltids håpe på at værmeldingene ikkje stemmer da. Sånn var iallefall tilfellet i dag, det var meldt ein del regn i dag, men har vært masse sol og noken få regnbyger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #1169 Del Skrevet 29. juni 2008 Tidligvakt. Og sjanse til å oppdatera meg på KG Er litt frustrert for tida. Jobbsituasjonen min har jo vært så enormt positiv dei siste månadane. Eg har riktignok ikkje fått noke endelig svar på søknaden min om utvida stilling i barnehagen, men alt og alle var så positive at eg trudde det nesten var i boks. Så var det foreldremøte i barnehagen på onsdag. Eg var der ikkje, men mamma var. Og då kunne styraren fortella at det var ei anna som hadde fått den 100% stillingen som eg har sikla etter!!!! Vart litt paff når mamma kom heim og fortalte det ja... Mamma snakka med styraren igjen på fredag (eg har jo ferie og ventar egentlig på at styrar skal ta kontakt og fortelle dette, men mamma måå jo berre sei noke. Må jo passe på vetla-jento ) og då hadde styraren sagt at eg kunne få ei 50% stilling. 50% - 100% - er litt forskjell der!! Så no ser eg meg om etter jobb i andre kommunar. Ser det er masse ledige stillingar i ulik kvalifikasjonsgrad både innen barnehage og miljøterapeutstillingar i Bergen, men ingen som passa so godt som den eg har i barnehagen no... Har litt lyst til å flytte til Os då, men det var ikkje så mange jobbar der. Jaja, eg bur jo fortsatt heima så det haster jo ikkje så veldig å finne ny jobb med ein gang. Sjøl om eg har veldig lyst til å flytte. Dessuten er visst ho som skal ha 100%-en ei som er mykje vekke fra jobb.... Kanskje kjem eg inn på skule og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #1170 Del Skrevet 2. juli 2008 Barnevakt i dag Eg og E skal straks ut og nyte sola (må nok jobbe litt i hagen da...). Eg måtte berre innom nettet for å kjøpa kinobilletter. Har klart å lure med meg søsR og familien på kino i måro, Prins Caspian :-D Dessuten leker E så fint med lommeboka mi akkurat no Total ommøblering, men det var vel på tide med ei opprydding. Og så må eg jo fortella at eg har fått tilbud om 50% fast stilling som støttepedagog i barnehagen, og 50% vikariat som førskolelærer. Blir meir og meir sikker på at eg kjem til å takke ja, men har ikkje heilt bestemt meg ennå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. juli 2008 #1171 Del Skrevet 2. juli 2008 Åh, så spennande med jobbtilbud! Det må du jo taka ja til! Og så skule på kvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #1172 Del Skrevet 6. juli 2008 Ja, eg måtte nesten takke ja til det tilbudet :-D Så fra midten på august blir det ingen fleire nattevakter, helgejobbing og kveldsvakter!!! Du verden som eg gleder meg til det!!! Samtidig er det veldig rart å skulle slutte i boligen, dette er jo min 4. sommer på rad der borte!!! Og det siste året har eg jobba der veldig masse. No er eg berre spent på koss dagane mine blir lagt opp. Hvilke unger eg skal følge opp og hvilke unger som blir "tatt fra meg". Har noen jenter som eg har veldig lyst til å følge dei siste 2 åra dei går i barnehagen. Skule ja, eg aner ikkje kor ofte og kortid eg skal på skulen. Veit berre at eg skal møte opp på Landås tirsdag 19. august. Hvis eg berre finne fram då....... Aner ikkje kor eg finner skulen eingang Venter svar fra UiO i neste veke og. Tviler på positivt svar men er veldig spent likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #1173 Del Skrevet 6. juli 2008 No har eg, omsider, huset for meg sjøl. Mamma og pappa reiste på ferie på fredag, blir vekke i ca 4 veker! Eg har hatt besøk av 4 tantebarn siden torsdag, eller, minstemann kom vel ikkje før på fredag. Men siden fredag kl 12 har eg vært barnevakt for 4 søte tantebarn. Men du verden så godt det var når alle reiste!!! Det har vært ei varm, solrik og veldig koselig helg. Det har vært veldig godt å ha plaskebassenget og vannspredern tilgjengelig! No ser eg fram til ein kveld for meg sjøl. Surfe litt på nettet. Teste kjøre-teorien min, etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. juli 2008 #1174 Del Skrevet 6. juli 2008 da har jeg fått oppdatert meg her inne. Lenge siden sist.. Og så mye spennende som har skjedd rundt deg da, ferietur og jobbtilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #1175 Del Skrevet 9. juli 2008 Ja, for ein gangs skyld skjer det saker og ting i livet mitt Har begynt å sjå meg om etter hus eller leilighet som eg kan kjøpa og. Har sett litt av interesse, bl.a. ett hus i et av dei nye byggefelta på bygda eg har vokst opp på. Huset er klart til å delast inn inne, taket er nettopp lagt. Hadde jo vært litt kjekt med eit heilt nytt hus, kanskje eg kan velga litt farger og fliser og sånt sjøl då... Men eg aner jo ikkje kor masse lån eg kan få.. Skummelt å gå til banken Men ein dag hopper eg nok i det!! Berre ikkje akkurat no...... Nei, eg sit egentlig og skriv ein IOP, får vel komma meg tilbake til arbeidet sånn at eg kan gå heim med god samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #1176 Del Skrevet 24. juli 2008 Skulle aldri ha skrevet meg opp som interessert i ein enebolig heime.... Når ein først har kontakt med ein megler klarer ein vel ikkje riste dei av seg. Det er et hus til salgs heime, et heilt nytt, er ikkje heilt ferdig ennå. Men prisen er for høg trur eg.. Og det er rødt tak på huset, dvs når sola skinner på huset er taket knallrødt!! Hadde det no berre vore svart. Eller mørkt i det minste. Iallefall, eg måtte jo nesten svara på mailen han sendte. 2 min etterpå kom svar tilbake! Tar de aldri ferie? Han har 3 andre tomter på samme plassen som han skal selge, om eg var interessert i å bygge sjøl Men no er eg ikkje så sikker på at eg vil kjøpe der ute lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #1177 Del Skrevet 24. juli 2008 Ehm, og så har eg visst glømt å fortella ein ting.. Det viser jo berre at eg iallefall har bestemt meg for ein ting. Du skjønner, eg har komt inn på master i Oslo.... Audiopedagogikk, hørsel. Men eg vil jo egentlig ta språk... Logopedi. Hadde eg søkt på hørsel i fjor og komt inn hadde eg nok gått på master no. Hvis eg ikkje hadde fått det tilbudet eg har fra barnehagen, på tilsammen 100% så hadde eg reist. Uten tvil. Men eg har ein del prosjekt gåande som eg vil ha ferdige. Lappen f.eks. Og bil. Har et par mulige modeller i tankane. Må berre finne ein bil som passer til mi lommebok. Delvis fast jobb. Har litt lyst å flytta på meg då. Og det hadde nok vært best å vera ferdig med alle studier før eg finn meg ein mann og slår meg til ro.. Men... Eg har iallefall bestemt meg for å takka nei til master i denne omgang. Siden eg har komt inn no klarer eg vel det seinare og vil eg tru. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 25. juli 2008 #1178 Del Skrevet 25. juli 2008 Så masse spennande som hadde skjedd i ditt liv sidan sist! Hold meg oppdatert! Gla i deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #1179 Del Skrevet 29. juli 2008 Fryktelig kjedelig dag på jobb i dag. Godt det berre er 9 vakter igjen :-D Og så så varmt!! Nesten værre nå nor sola har gått litt ned enn når den skinte på sitt sterkaste! Skikkelig klam og ekkel no. No skal eg berre heim, åpne alt som åpnes kan av dører og vindu, og legge meg når temperaturen tillater det. I morgen må eg begynne å rydde huset. Torsdag står vaskinga for tur. Du skjønner, mamma og pappa kjem heim til helga, etter 4 veker på ferie. Det trengs å ryddast og vaskast ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 29. juli 2008 #1180 Del Skrevet 29. juli 2008 Her er det fantastisk lyn og rufsevær på gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå