Gå til innhold

Silvusvås

silvius

Anbefalte innlegg

Blei det ei bra forelesning??

Sikkert greit å komme seg ut før alarmen kanskje kommer på ja...siden du tross alt sitter og gjemmer deg under trappa... ;)

Forelesaren var egentlig veldig kjedelig... Eg ble sittende å lage forslag til forsider til oppgava vår istedenfor... :)

Liker meg godt her under trappa eg!! Sofaen er kanskje litt hard, men det er stille her og eg sitter litt gjømt. Koselig dette!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mmm... Årets første vannmelon!! Det var faktisk ganske godt! Eg hadde trudd det sku vera litt dårligare smak.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vart nok ikkje Staddaen på meg, nei. Likar ikkje å gå der åleine. Sjølv om eg "kjenner" mange på Store Stå. Tek det igjen når du kjem. Om helsa held. Spørs om det er så bra for bekkenet mitt å stå så lenge. Må kanskje bli sitjeplass på meg då?

Beklagar at eg ikkje har vore så veldig tilgjengeleg på msn, måtte kvila meg litt før svigers kom, slik at eg var opplagt når dei var på besøk. Haldt på å sovna under fellesmøtet på skulen i dag. Usj. Men i morgon skal eg nok vera litt meir tilgjengeleg... Trur eg... ;)

Gla i deg vennen min! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, i dag er ikkje eg pålogga. :sjenert:

Berre innom skulen ein tur no for å printa ut nåke, men det gjekk ikkje an å printa ut A3-ark....

Og når eg likavel er her så må eg jo innom KG :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi leverte gruppeoppgava i går!! :hoppe:

1 av 3 eksamener gjennomført! Så å gjenstår det berre å lese seg halvt ihjel til dei to siste. Det var visst nåken i klassen som hadde rekna seg fram til at vi måtte lese 50 sider om dagen for å komme gjennom pensumet tidsnok!!! :overrasket:

Trur eg ligge litt dårlig an...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, brusen bruste litt for masse når eg åpna an! No er det klissete og ekkelt overalt. Genseren er litt fuktig og buksa likedan... :icon_frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Kjipt når brusen brusen bruse over... :sjenert:

Gratulerer med innlevert oppgave!!

Og massssse lykke til med lesinga!

Masse glad i deg! Klemmer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går mot sommer!!! :hoppe:

Nydelig vær ute i dag! Sol og varm og heilt herlig!

Eg har fått innvia dei nye solbrillene mine og greier!! :ler: Det einaste som mangler nå er grillen... :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var så sint og irritert når eg våkna i dag.... Hadde ein sjuk drøm!

Eg trur eg var heime hos foreldrene mine, og skulle lage mat til meg sjøl, og så hadde vi ein katt og to hunder, ein stor og ein veldig liten (i størrelse).

Kanskje eg skal begynne med litt bakgrunnsinfo om dei som var med i drømmen.. Katten er greit nok, for det var katten til systo, men vi har aldri hatt hund...

Katten, som for øvrig heite Kompis :), er skummel av og til! Hvis ikkje ho får det som ho vil blir ho fryktelig sint! Freser, og kan av og til angripe hvis ho føle for det! No når V har flytta til Bergen kan ho ikkje ha katten med seg. Trur ikkje eg hadde sluppet den katten inn på babyen heller!!! Og den kan ikkje bu heime heller. Pappa er allergisk mot katt og hverken mamma eller pappa har lyst til å ta seg av den. Så V har bestemt seg for å avlive den...

Den store hunden kan kanskje minne litt om den som Linn3c hadde når eg budde med dei, men den små har eg ingen forhold til i det heile tatt, skjønner ikkje kor den kjem inn... Men men.

I drømmen var iallefall katten blitt kjempesnill.. Og eg huska at eg syns det var veldig synd at den skulle avlives.

Den store var det egentlig ingen problemer med trur eg. Huske liksom ikkje så masse fra drømmen om den, berre at den var der.

Men den lille hunden derimot!!! Åh, så irritert eg var på den!!

Eg sto inne på kjøkkenet og skulle lage mat til meg sjøl (nachos faktisk, som eg jo har tenkt å ha til middag i dag... :ler:). Katten låg så fint i ein krok, den store hunden satt og såg på, men den lille hoppa heile tida opp på disken og åt maten min!!

Eg satte det lille kreket på golvet og den hoppa opp igjen, gang på gang!! Eg var så sint på den!! :frustrert: Var skikkelig irritert på den når eg våkne!!! Den hadde forresten stor appetitt som klarte å ete opp alt eg hadde laga... Hmm..

Det heile endte med at ett av dyrene vart avliva (som då sikkert har sammenheng med at Kompis snart skal sovne for godt) og merkelig nok var det den store hunden som vart avliva!!!! :overrasket:

Forstå seg på drømmer den som kan... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åsså avliva de den store som bare satt og såg på... :overrasket:

Det er egentli merkelig med sånne drømmer. Selv om man står og lager mat, får en som regel ikke spise den selv da..så er det alltid masse rot..jeg pleier alltid å drømme sånne rote-drømmer hvis jeg våkner og så sovner igjen...:ler2:

Masse glad i deg, snuppo :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

What to do!?

I dag har eg vurdert lenge fram og tilbake om eg sku gidde å sitte på skulen i dag og. Men så fant eg til slutt ut at eg sku gjera det, for eg har et par ting eg skulle ha gjort på nettet. Men når eg kom til bygget som eg pleier å sitte på så er det ingen plasser å sitte!!! :overrasket:

Eg visste at alle grupperomma sku vera opptatt, men at alle dei andre (ehm, 2-3 kanskje) sittegruppene som er her på huset er opptatt i tillegg!! Eg blir litt forvirra av sånne ting..

Vanedyr veit du... ;)

Eg kan jo selvfølgelig sitte på datarommet, som eg gjer no. Men tingen er den at eg aller helst sku ha brukt min eigen pc i dag..... :klø:

Trur eg må gå og sjå om eg finne ein plass å sitta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei venen! :)

Artig og veldig irriterandre draum du hadde då. Eg berre tenkte på Mira med ein gong eg las om den vesle hunden.. Hehe. Du veit mamma og pappa sin vesle.. tihi. Men stakar den store som vart avliva då. Kan jo ha noko med at du i underbevisstheten din syns at det er dumt å avliva ein katt som igrunnen ikkje kan noko for at ho er som ho er..?

Skulle forresten helsa så masse til deg frå ei veninne av meg som har same namn som ~Capricorn~ ;)

Var i bryllaupet til broren hennar i går, skjønar du. Kjempekoseleg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg endte opp i kroken der eg pleier å sitte. Men det sitter 3 gutter her og, regner visst på matteoppgaver.. Det virker som de er litt lei :)

Kanskje det er fare for at eg får gjort det er absolutt bør gjera då, når det sitter andre her og... Eg _må_ lesa litt!!

I dag har eg vore flink og vaska golvet på rommet mitt, det var høyst nødvendig at det vart gjort no. Og siden det er gjort så slepp eg kvi meg til å komma tilbake til eit skittent rom når eg har vore heima i mai. Men eg måtte ut fra rommet no, ellers hadde eg endt opp med i ikkje gjera nåke som helst fornuftig skulearbeid i dag.

Takk, Linn3c, så koselig at ho huskar meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den lille hunden var forresten mindre enn Mira, Linn3c... På størrelse med ein ilder kanskje, eller ei stor rotte.... :) Ein kvit liten hårball...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...