Gå til innhold

Skravletråd mai-juni 2018


Tonio

Anbefalte innlegg

Siste julaften hvor jeg er «barnet» i familien! Selv om lille er veldig tilstede. Tror hun reagerer på pinnekjøttet jeg spiste i går, for hun har vært uvanlig aktiv, og i morges kjente jeg tydelige spark gjennom magen igjen. 

Spent på hvor mye babystæsj som ligger under treet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ææh, gruer meg sånn til ordinær ultralyd i morgen!! :( Gleder meg bare til å få det overstått. Håper alt er i orden. Er glad det er tidlig på dag, så slipper jeg å våkne lenge før og grue meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, strawberry skrev:

Ææh, gruer meg sånn til ordinær ultralyd i morgen!! :( Gleder meg bare til å få det overstått. Håper alt er i orden. Er glad det er tidlig på dag, så slipper jeg å våkne lenge før og grue meg. 

Da er vi to. Jeg har 10:30... får ikke sove. Håper så inderlig at alt står bra til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, strawberry skrev:

Ææh, gruer meg sånn til ordinær ultralyd i morgen!! :( Gleder meg bare til å få det overstått. Håper alt er i orden. Er glad det er tidlig på dag, så slipper jeg å våkne lenge før og grue meg. 

 

10 timer siden, Fanteria skrev:

Da er vi to. Jeg har 10:30... får ikke sove. Håper så inderlig at alt står bra til. 

Hvordan gikk det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke kynnere veldig ubehagelig for baby? Det må jo bli trangt inni der når alt strammer seg? Jeg synes hvertfall det er ubehagelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt sto bra til med den lille. Ble flyttet til 29. mai. Syns det var litt mye, men den lille kommer når han eller hun er klar. Ser ut som vi må leve i uvissheten når det gjelder kjønn da bena lå pent i kors og blokket for all innsyn. :P fant også ut at morkaka lå foran. Det ga mening i forhold til bevegelser :) 

Har hvertfall fått senket skuldrene litt nå. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Omo skrev:

Er ikke kynnere veldig ubehagelig for baby? Det må jo bli trangt inni der når alt strammer seg? Jeg synes hvertfall det er ubehagelig. 

Har skjønt det sånn at det ikke påvirker baby. Men er enig med deg at det er ubehagelig :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Fanteria skrev:

Alt sto bra til med den lille. Ble flyttet til 29. mai. Syns det var litt mye, men den lille kommer når han eller hun er klar. Ser ut som vi må leve i uvissheten når det gjelder kjønn da bena lå pent i kors og blokket for all innsyn. :P fant også ut at morkaka lå foran. Det ga mening i forhold til bevegelser :) 

Har hvertfall fått senket skuldrene litt nå. :) 

Så bra at alt stod bra til! En litt sjenert småttis du hadde da :ler:  Sånn er det. Har dere lyst å gå på en privat UL eller tenker dere at det bare var meningen at dere ikke skal få vite?

Min småttis lå jo ikke rolig i ett sekund, så jeg lurer på om det blir sånn på utsiden også :P Arvet energinivået av sin far da i så fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med så mange artikler i jula som handler om krybbedød og dødfødsler a?! Jeg vil ikke lese sånt, det holder å vite at det skjer, jeg vil ikke ha det rett i fjeset å bli påminnet det for å få enda mer å bekymre meg for :daane:   Sett 4-5 artikler på Dagbladet, KK og hvor de nå er skrevet som dukker opp på facebook. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Omo skrev:

Så bra at alt stod bra til! En litt sjenert småttis du hadde da :ler:  Sånn er det. Har dere lyst å gå på en privat UL eller tenker dere at det bare var meningen at dere ikke skal få vite?

Min småttis lå jo ikke rolig i ett sekund, så jeg lurer på om det blir sånn på utsiden også :P Arvet energinivået av sin far da i så fall. 

Føler meg ikke helt metta på informasjon, så lurer på om det blir en UL til. Litt kjedelig å måtte betale så mye for det, så lurer på om vi skal vente litt. Har ikke helt snakket om det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Omo skrev:

 

Hvordan gikk det? 

Takk som spør! Det gikk kjempebra, alt stod bra til :) Ble flyttet en dag frem/tilbake? iallefall er ny termin 24. Mai. Morkaken lå fremme hos meg også, så det forklarer hvorfor jeg har kjent ganske lite til nå. Og det er fremdeles ei jente inni der 😍 Som lå stort sett med tærne sine helt oppi panna. Sprek lita frøken 😂

Endret av strawberry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, strawberry skrev:

Takk som spør! Det gikk kjempebra, alt stod bra til :) Ble flyttet en dag frem/tilbake? iallefall er ny termin 24. Mai. Morkaken lå fremme hos meg også, så det forklarer hvorfor jeg har kjent ganske lite til nå. Og det er fremdeles ei jente inni der 😍 Som lå stort sett med tærne sine helt oppi panna. Sprek lita frøken 😂

Haha, skulle ønske jeg var så myk!! 

Godt alt stod bra til med deres også! :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, strawberry skrev:

Takk som spør! Det gikk kjempebra, alt stod bra til :) Ble flyttet en dag frem/tilbake? iallefall er ny termin 24. Mai. Morkaken lå fremme hos meg også, så det forklarer hvorfor jeg har kjent ganske lite til nå. Og det er fremdeles ei jente inni der 😍 Som lå stort sett med tærne sine helt oppi panna. Sprek lita frøken 😂

Så bra at alt sto bra til hos deg også 😊 Da kan vi gå inn i nytt år med senkede skuldre 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer fikk nettopp kjenne babyen sparke. Det var et trippelspark og han friket ut totalt :skratte: løp ut på kjøkkenet å gjemte seg. Det var ekkelt og mye sterkere enn han hadde trodd. Så rart og uvant. :ler: han kommer ikke til å tørre å kjenne igjen. Han skjønner ikke at ikke jeg reagerer. Han hadde dratt til legen, for det der kan ikke være normalt. 

Så synd jeg ikke filmet det! Jeg lo meg ihjel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Omo skrev:

Samboer fikk nettopp kjenne babyen sparke. Det var et trippelspark og han friket ut totalt :skratte: løp ut på kjøkkenet å gjemte seg. Det var ekkelt og mye sterkere enn han hadde trodd. Så rart og uvant. :ler: han kommer ikke til å tørre å kjenne igjen. Han skjønner ikke at ikke jeg reagerer. Han hadde dratt til legen, for det der kan ikke være normalt. 

Så synd jeg ikke filmet det! Jeg lo meg ihjel. 

Hahahahahaah!! :skratte: Bare ser for meg han under fødselen nå jeg.. Du får trene han litt opp til da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, strawberry skrev:

Hahahahahaah!! :skratte: Bare ser for meg han under fødselen nå jeg.. Du får trene han litt opp til da :fnise:

Åh, herregud!! Han kommer til å bli hjelpesløs :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha så søt samboeren din er @Omo! 😂

Så koselig å høre om ultralydene deres 😊 Håper dere alle har hatt en god jul! Jeg kjente bevegelse for første gang natt til lille julaften. Og familien fikk vite nyheten på julaften. Barna ble helt fra seg av glede ❤ Men minstemann fikk sjokk da han skjønte at babyen er inni magen min 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Miss moneypenny skrev:

Haha så søt samboeren din er @Omo! 😂

Så koselig å høre om ultralydene deres 😊 Håper dere alle har hatt en god jul! Jeg kjente bevegelse for første gang natt til lille julaften. Og familien fikk vite nyheten på julaften. Barna ble helt fra seg av glede ❤ Men minstemann fikk sjokk da han skjønte at babyen er inni magen min 😂

Så koselig julegave med spark, og fortelle familien! 

Hvor gammel er minstemann? :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...