Gjest Ninakanin Skrevet 9. april 2005 #261 Del Skrevet 9. april 2005 ......... .. . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 9. april 2005 #262 Del Skrevet 9. april 2005 .. . . . . . . . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 9. april 2005 #263 Del Skrevet 9. april 2005 Nina, da! :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #264 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg følger med i spenning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 9. april 2005 #265 Del Skrevet 9. april 2005 . . . . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviin Skrevet 9. april 2005 #266 Del Skrevet 9. april 2005 Hei Ninakanin! Lenge siden jeg har vært innom her og mye å lese siden sist... Håper du klarer å finne ut av ting. Det er nok lurt å ta tida til hjelp. Kanskje tid uten kjæresten din hadde vært noe? Om du har mulighet til å reise bort der du verken ser ham eller den andre? Få dem på avstand begge to... Ønsker deg ei fortsatt fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 10. april 2005 #267 Del Skrevet 10. april 2005 . . . . . . . . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 10. april 2005 #268 Del Skrevet 10. april 2005 Du har det ikke lett nå. Kjipt å være så forvirret. Men en ting. Du må enten satse på den ene eller den andre. Det går ikke an å ri på to hester samtidig. Det er ikke rettferdig ovenfor dem, og det sliter deg ut følelsesmessig. Sånn sett, var det nok riktig at han spurte om det nå. Så kan dere finne ut av det. Dobbeltspill er aldri bra uansett... :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 10. april 2005 #269 Del Skrevet 10. april 2005 Enig med Greeny her... bra du og samboeren fikk snakket ut. Håper bare du får snakket med denne andre også snart, og at du finner ut av det. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 10. april 2005 #270 Del Skrevet 10. april 2005 . . . . . . . . . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 10. april 2005 #271 Del Skrevet 10. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 10. april 2005 #272 Del Skrevet 10. april 2005 Vi snakkes om ikke så lenge. Kjempemasseglad i deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 10. april 2005 #273 Del Skrevet 10. april 2005 Godt at ting begynner å bli litt klarere, og at du har bestemt deg for hvem du vil satse på. Og det er bra for kjæresten din også. Han fortjener ikke å være sammen med ei som helst vil ha en annen. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 10. april 2005 #274 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg har lest hele dagboken din nå,og jeg er overbevist om at vi to sammen hadde vært dynamitt! Trist at du skal ha det så vondt nå,og skjønner at ting er veldig vanskelige, men det hadde mest sannsynlig skjedd før eller siden uansett,så da var det kansje egentlig like greit at det skjedde nå! :trøste: Jeg får inntrykk av at du er en kjempetøff jente,og dette klarer du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 10. april 2005 #275 Del Skrevet 10. april 2005 Sånn, nå bor jeg altså hos Sniglå. Tror jeg blir her et par dager, vet egentlig ikke hva som skjer. Faller litt ut avogtil, stirrer ut vinduet og lurer på om jeg gjør rett... Og så kommer jeg på alle gangene jeg har vært her alene. Foretrukket å komme uten kjæresten. Alle gangene jeg har villet gå på byen alene. Være med venner alene. Gå på tur alene. Sove alene... Det må da bety noe? tenker jeg nå. At jeg trives best alene. At jeg ikke taklet at kjæresten min tok på meg i går da vi varpå byen for eksempel... Men jeg må slutte å leve for alle andre. Slutte å holde på situasjoner fordi jeg er redd det blir ubehagelig om ting forandres. Det er på tide å leve litt for meg selv, tenke bare på meg. Føles helt rart, jeg er liksom ikke vant til det... har ikke tenkt at det går an før. Kjenner jeg får små hopp av sommerfugler i magen når jeg tenker at herregud, jeg er jo fri, fri til å gjøre hva jeg vil! Ingen har noe de kan kreve, jeg er et fritt menneske, jeg har bare ett liv, og jeg driver og lever det akkurat nå! Nå, i dette øyeblikk, er jeg på vei mot noe ukjent! Og det føles så utrolig deilig, så energi-givende! er så utrolig glad jeg er hos sniglå. hun er den beste vennen man kan tenke seg. tenk å stille hjemmet sitt til disposisjon... og lager middag og allting hun gjør at dette ikke blir helt sykt tragisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviin Skrevet 10. april 2005 #276 Del Skrevet 10. april 2005 Her skjer det ting ser jeg! Så godt at det i alle fall blir en utvikling - og at det går greit med deg. Det blir nok sikkert mange følelser og tanker, frem og tilbake, sorg og glede, et skritt frem og to tilbake, kanskje, før du tar tre skritt frem igjen.. Men selv om det kan bli sånn, så er det viktig å ikke bare bli i noe fordi man ikke vil såre, eller fordi man "vet hva man har, men ikke hva man får". Godt at du har en venn som Sniglå som du kan være hos nå. Ta tida til hjelp, lille kanin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #277 Del Skrevet 10. april 2005 Dette har jeg egentlig venta litt på. Jeg synes du håndterer situasjonen din og utfordringene godt, bedre enn mange andre ville gjort. Jeg tror kjærligheten er det feltet der det er viktigst å følge følelsene man har, istedenfor å overstyre dem - til en viss grad i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 10. april 2005 #278 Del Skrevet 10. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 11. april 2005 #279 Del Skrevet 11. april 2005 Hei Nina, Godt å se at du har fått litt "orden" på sakene. Jeg er helt enig med Greeny at det er bedre for kjæresten din at han vet hva som er dealen enn å gå rundt å lure på hva du gjør bak ryggen hans. Håper dette blir bra, jeg tror du gjorde riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 11. april 2005 #280 Del Skrevet 11. april 2005 Gormorgen alle sammen!! Sov som sagt hos sniglå i natt, og det var skikkelig deilig. Deilig å komme seg bort litt. Det er derfor jeg lurer på om jeg gjør det rette ved å gå ifra kjæresten.. Spøkte med sniglå i går om at jeg skulle ha en avstemming jer på KG, hehe, tror jeg skal gjøre det bare for tull... For jeg er skikkelig forvirret altså! Hvordan vet jeg hvilke tanker og følelser som skyldes frykt for en ukjent fremtid og hvilke som skyldes kjærlighet til kjæresten? Og hah, jeg spiser frokost i dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg