Gjest Litjmæ Skrevet 5. april 2005 #241 Del Skrevet 5. april 2005 Er gresset grønnere på den andre siden? Kan du tenke deg å leve uten din nåværende kjæreste? Eller er det forelskelsen du er forelsket i? Jeg kan ikke gi deg noen konkrete råd, annet enn å tenke nøye gjennom hva du vil. Kinkig situasjon :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 5. april 2005 #242 Del Skrevet 5. april 2005 I løpet av et langt forhold er det vel få som ikke opplever å bli forelsket eller interessert i andre... Da må en bare cære trygg på hva en skal gjøre, og det er jo ikke lett... Men har du "bestemt " deg, så er jo valget mer gitt. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 5. april 2005 #243 Del Skrevet 5. april 2005 . . . . . . . Herregud for en grusom situasjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 5. april 2005 #244 Del Skrevet 5. april 2005 Kan noen være så snill å skru av enten hodet eller hjertet mitt, før jeg klikker. En av dem må av, for sånn det er nå blir jeg sprø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 5. april 2005 #245 Del Skrevet 5. april 2005 Ja hadde det bare vært så enkelt, at man bare kunne velge å skru av hjernen eller hjertet... Da hadde det nok vært mindre problemer i verden. Som sagt, jeg kan ikke gi deg annet råd enn å tenke nøye gjennom alternativene dine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 5. april 2005 #246 Del Skrevet 5. april 2005 . . . . . . . . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manic Skrevet 5. april 2005 #247 Del Skrevet 5. april 2005 Hei du Jeg har selv opplevd noe liknende. Jeg var sammen med svigermors drøm i tre år. Det var verdens tryggeste og kjærligste forhold. Vi skulle selvfølgelig gifte oss og han var et supergeni som kom til å tjene drøss av penger. Men det var ei spenning, ingenting som var vanskelig, ikke noe impulsivt...alt bare fløt fremover dag for dag uten noen særlige oppturer eller nedturer.. Jeg ble etter hvert forelsket i en annen gutt som var en feste-kompis.. Det er helt jævlig å elske to gutter på en gang men på forskjellig måte Jeg gikk fra svigermors drøm og fant etter hvert ut at den nye gutten ikke var helt stabil. MEN jeg fant også ut at det var noe linkende jeg ville ha Nå er jeg sammen med herlig gutt som er kjempeflink til noe, helt elendig på andre ting. Vi krangler av og til. Vi gjør ikke alt i riktig rekkefølge. Vi tenkter aldri på giftemål. Men vi har det morsomt sammen, vi drikker oss fulle sammen, vi gjør feil sammen, vi ler av det samme og jeg tror at this is it Men ingen historier er jo like!! Du må ikke finne på å gjøre noe du angrer på!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 5. april 2005 #248 Del Skrevet 5. april 2005 :o :trøste: Lille kanin! Det beste rådet jeg kan gi deg, er å gi deg selv albuerom og tid til å tenke. Lidenskap er noe som kommer og går, tror få eller ingen er like "stormkåte" på hverandre hele tida, men at det går i bølger. Gjennom et langt liv kan man nok kanskje også bli lettere betatt av andre til tider. Men hvis lidenskapen og tenningen aldri har vært tilstede i det hele tatt....Det tør jeg ikke uttale meg om, gitt. Det jeg ihvertfall VIL si er at så lenge denne andre er slik du beskriver ham, bør du aldri satse på ham enn som noe annet enn et eventyr. En spennende opplevelse, som du kanskje vil BÅDE angre og ikke angre på. Slike blir sjelden varige forhold og enda sjeldnere noe lykkelig. Håper du finner ut av det, og at det blir til beste for alle parter, men først og fremst for deg selv. Kjempeklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 5. april 2005 #249 Del Skrevet 5. april 2005 Off, dette høres skikkelig kjipt ut!! Det med at du har mange minner sammen med din nåværende... Omhvisattemen vil du jo få det etterhvert med nr. 2. Man vil langsomt visne i et forhold man ikke trives så godt i. Det å gå og savne noe hele tiden kan gjøre sitt til at resten av tilværelsen virker mer grå enn den er. Jeg har lest stort sett hele dagboken din, Ninakanin, og ut fra den virker det som om du har det mest gøy når du er ute på noe alene. Noe å tenke over? Når du har tankekjør, går du ut alene eller med hunden, istedenfor å prate med han som skal være din livspartner. En ting til å tenke over? I de aller fleste "innleggene" dine, står det svært lite om samboeren din. Hmm... Klart, forelskelser går over, og det er urettferdig å sammenligne "den gamle soffa'n hjemme" med "den splitter nye på butikken". Det er skummelt å gå fra noe langvarig og trygt til noe man ikke helt vet hvordan blir. Men noen ganger er det det eneste rette å gjøre mot seg selv og den andre. Så er spørmålet: Skal man satse på at forelskelsen går over og man igjen syns det man har er det beste som finnes, eller er forelskelsen det som gjør at man åpner øynene og finner ut at man ikke skal beholde noe bare pga av fartstid. Ikke vondt ment, men jeg misunner deg ikke i det hele tatt akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 5. april 2005 #250 Del Skrevet 5. april 2005 Hei igjen vennen Jeg får litt samme inntrykk som Leyla. Hva om du tenker at alternativ 2 (den andre gutten) ikke finnes. Ville du da ha valgt å bli med kjæresten din eller ikke? Er han bra nok for resten av livet i seg selv, eller kan dette bli tema igjen og igjen hvis du velger å bli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 5. april 2005 #251 Del Skrevet 5. april 2005 Heia vennen! Sei fra hvis du vil snakka, sjøl om eg har besøg, så kan eg treffa deg forde. Eg e her for deg vettu! Send meg ein melling du, eg har jo vært i samme situasjon sjøl... Blei på dialekt dette gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #252 Del Skrevet 5. april 2005 Ok nå skal jeg prøve å si noe fornuftig: Forholdet ditt til kjæresten din høres ut som et 'trygt-og-godt'-forhold der dere utveksler nærhet. Det høres ikke ut som den virkelig fantastiske store tingen. Du er ung, og har mye uprøvd. Ergo ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 5. april 2005 #253 Del Skrevet 5. april 2005 . . . . . . .. . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 6. april 2005 #254 Del Skrevet 6. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 6. april 2005 #255 Del Skrevet 6. april 2005 godnatt folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 7. april 2005 #256 Del Skrevet 7. april 2005 Kanskje det var det som skulle ti? Å møte ham i en litt annen setting, og oppdage at han ikke er så spennende likevel... *Klemmer på den lille kaninen og ønsker lykke til* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 7. april 2005 #257 Del Skrevet 7. april 2005 hjertet mitt hadde en helt fantastisk ro inni seg i dag da jeg våknet, åh gud det var deilig... Jeg stod opp, så meg selv i speilet, og tenkte at "denne biffen fikset du fint, nina". Jeg kjenner meg selv, jeg er utrolig glad i det ukjente og spennende, og kjeder meg lett. Hiver meg fort ut i forelskelser, er et utrolig følelesesmenneske og lever nok litt på intriger. ved å gi meg selv en dag med ham, roet jeg ned en hel haug med følelser inni meg. men samtidig som de villeste spilloppene inni meg forsvant, så fant jeg ut at han er jo faktisk mer passende til meg enn jeg trodde. Han har sider i seg som man ikke ser på første øyenkast. Han kommer fra et godt hjem. Han har vokst opp med kunst og konserter og turer til london for å se musicals. Herregud han har hatt akkurat den samme oppveksten som meg!! Og han elsker og verdsetter disse tingene, har visst for titusenvis av kroner i kunst hjemme hos seg selv. Men herregud, fyren går rundt med løse bukser og caps og en lettere..nja...hva skal jeg si? Han ligner ikke på typen min i stil i det hele tatt. Men nå har jeg ro nok til å tenke skikkelig, tankene forstyrres ikke hele tiden av hoppende hjerte og andre teite ting. Så nå er planen å ta det kuuli til eksamensperioden er over, og heller ta sommerferien til hjelp, og finne ut av ting da. Sendte en melding til fyren i dag og sa at jeg hadde det kjempegøy i går, men at nå trenger jeg en laaang tenkeperiode, og at jeg skal ta det easy med catfighten om jeg ser ham med en annen dame på byen, hehe Kjæresten slapper mer av nå heldigvis, fordi jeg er mer tilstede, og han merker at jeg mener det når jeg sier at jeg elsker ham og er glad i ham. Men han stusser fælt på hvorfor jeg plutselig ble så rar nå for ett par dager siden... Stakars gutt, han er jo drømmen, egentlig. Nei dette er ikke lett! men nå går det altså bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 7. april 2005 #258 Del Skrevet 7. april 2005 jeg vet jeg ikke brude, for det er alltids en kjangs for at jeg treffer en viss person der ute i mylderet, men... det har seg altså sånn at studievenninna mi og meg skal ut og ta et par øl i kveld. men jeg trenger det, jeg føler IKKE for å sitte hjemme alene i den lille og rotete leiligheten mens kjæresten er på pokerkveld med gutta. Jeg er 22, det er torsdag, og jeg har ikke sett henne siden før påske...jeg har lov... Og jeg mener det, jeg skal være kjempeforsiktig!! Prøve å ikke bli full, og om jeg blir det, så skal jeg prøve å holde meg borte fra ham!!! Eller, jeg SKAL holde meg borte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 8. april 2005 #259 Del Skrevet 8. april 2005 Det ble en rolig kveld ute, heldigvis, er ikke dårlig i dag i det hele tatt. Og godt er det, skal på dans-trening i dag for første gang, så...hadde ikke tatt seg ut om jeg var grønn i trynet første gangen jeg dukket opp. sammen. Vel, nå må jeg få i meg noe mat og noe vann, er litt dehydrert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 8. april 2005 #260 Del Skrevet 8. april 2005 Lykke til med å finne ut av hva du vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg