Gå til innhold

En Kanins Bekjenninger - Ninakanins dagbok :)

Gjest Ninakanin

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin

Sånn, da er jeg alstå igang. Sniglå mente jeg burde ha en dagbok, og etter å ha tenkt på det i et halvt sekund fant jeg ut at "hm, ja gjerne jeg burde det?".

Jeg er ikke helt i form i dag, var ute på byen i går og det ble litt flere drinker enn planlagt. Jeg burde forstått hvor kvelden bar hen når jeg gikk til baren og kjøpte fire shot med "you-know-what" og fikk med meg salt og sitronbåter på et lite fat... De jeg satt med ble iallefall glade for overaskelsen!!

Får ikke tid til å trene i dag, og har helt ærlig ikke særlig lyst heller. Men det ble en mini-tur med hunden iallefall, så LITT god samvittighet kan jeg vel kanskje kose meg meg?

Nå må jeg løpe, skal rekke en buss til byen. Må kjøpe gave til kjæresten min sin kompis som skal ha bursdagsfest i dag. Plutselig så er det masse happenings i livet mitt!! Jippi!! Etter ett år i sofaen og vegrelser for å være med folk, er det deilig å kjenne livsgnisten er tilbake for fullt!

:hoppe: I'm alive and I love it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wuhuu!! Kanindagbok!

:hoppe:

Ikke vanskelig å overtale, sikkert fordi du alltid har så mye å fortelle, og det er jo bare gøy :wink:

Grattis med ny dagboook!

Masse klemmer fra sneglen, :klem:

fest med måte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:blomst_opp: La meg være den første til å avlevere en blomst .. for å si gratulerer med ny dagbok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Oj oj masse hilsener! Det hadde jeg ikke forventet.. Koseliiiiig!

Fest med måte, Sniglå, var det det du sa? Jeg burde virkelig ha gått innom KG før jeg dro på fest for å ha lest det, for... Kremt kremt..

Jeg festet IKKE med måte. Jeg er så forferdelig flink til å skryte om hvor mye kontroll jeg alltid har på byen, at jeg aldri må spy og at jeg alltid stopper når jeg bør. Det hele begynnte med at Linda og Linda (som faktisk bor sammen) og jeg dro til byen før alle de andre på festen. Vi slo til med hver sin Strawberry Daiquiri, og var klar til å ta verden med storm. Bare så synd at Linda var drita, og mistet/slapp drinken sin rett i gulvet, med det resultat at innholdet gikk i en fin sprut rett opp, og i ansiktet mitt ca 179 cm over gulvnivå. Bra mistet, Linda!

Jeg snudde på hælen og gikk ned til toalettet der jeg prøvde å vaske mest mulig av, samtidig som jeg måtte le av meg selv fordi det så ut som om jeg hadde vannkopper. Store røde flekker over hele ansiktet.. Da jeg var blitt noenlunde presentabel igjen så fant jeg ikke radarparet LindaX2, så jeg fant bare noen andre å være med likegodt ;) Det viste seg å være Francis og Francis (dette er ikke tull, etter å ha vært med Linda og Linda, så finner jeg Francis og Francis). Dette var to søte gutter fra Sri Lanka, som faktisk var brødre. Og jepp, du gjettet riktig. De hadde en bror til, nemlig...*trommevirvler..* :

Francis!!!

:hoho:

Det var riktignok mellomnavnet til alle disse guttene, men de brukte det tydeligvis alle tre. Den tredje av dem jobbet i baren, og han kjente jeg halvveis fra før. Og det er her dritings-delen kommer inn. For det ble jo plutselig gratis supply av alkohol resten av kvelden..

To timer senere sitter jeg på doen på jobb (jobber på døgnåpen kiosk som ligger vegg i vegg med der vi var), på knærne, klemt mellom verdens ekleste klosett og døra, med hodet langt ned i vaskebøtta. :kvalm:

Flaut! To av dem jeg jobber med satt på pauserommet og ytret sin bekymring, og etter en time med brekninger, kommer jeg sjanglende ut og vil hjem. Hun ene hadde nettopp sluttet, så hun skulle samme vei som meg, og vi tok drosje sammen. Banker på vinduet og sambo slipper meg inn.

Pinlig!!!!

Så her sitter jeg da, någet kvalm og någet flau.

Og ja, det glemte jeg helt. Jeg traff ei jente også. Vet dere hva hun het?

Nina!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

Du altså! Håper formen er i fin i dag, ingenting er så kjedelig som å ligge strak ut dagen derpå...

Jeg har gjort det stikk motsatte av deg i går/i dag: Vasket og ordnet leiligheten og la meg tidlig i går, malte vinduet og hadde en hard treningsøkt i dag :wink:

Neste gang er det sikkert omvendt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Ja trene står IKKE på plakaten i dag, hehe nooooo sir. Nå kan jeg sitte i sofaen uten å bli svimmel, så det går stadig fremover ;)

Har en liten hund som står med beina i kryss, så jeg må nok ta på meg skoene og ta en mini-tur med dyret. Gleder meg ikke nei, det kan jeg trygt si. Fytti... Tror leveren min er satt i krise-modus i dag, alkohol-overload! :ler:

Jaja, slankingen min går iallefall av seg selv i dag, orker jo ikke mat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ninakanin

Hodet mitt er i vakuum. Jeg mener det, jeg er så trøtt at det nesten er ekkelt. Klarte å dra meg avgårde på årets første forelesning, bare for å kaste inn håndkleet etter den første timen, og full av nederlag vende nesen hjem. Jeg svingte riktignok innom studentsenteret og fikk ordnet opp i noen tullete papirer, og kjøpte kompendiet som foreleseren sa det var lurt å invistere i. Så NOE rett har jeg da gjort i dag :) I tillegg til å stå opp i det hele tatt.. Det er jo egentlig dagens største seier.

Så nå sitter jeg her, i en leilighet som ikke tåler dagens lys, og skal få mamma på besøk om 4-5 timer. Den eneste treningen jeg får gjort i dag blir nok vaske-maraton! Kjæresten sitter fremdeles i joggebukse, udusja og med et irriterenes bedagelig tempo i alt han gjør. Lurer på om jeg skal sette ham til å vaske badet bare for å være skikkelig ekkel...

Moahaha! :sjarmor:

Håper mamma har tid til å være med til byen i dag og hente linsene og brillene mine som ligger og venter hos optikeren. Jeg er så utrolig heldig som har en mamma som mener at det er hun som skal betale slike ting.. Passer utrolig bra tatt i betraktning at jeg tømte kontoen for et par dager siden. Jeg svidde av det ene nyttårsforsettet mitt på treningsklær. 6000,- i treningstøy og sko.. Hva mener du shoppe-kontroll?!

Men men. Nå er jeg iallefall motivert til å trene, så ETT forsett skal jeg nok klare å holde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er en trøst, har jeg sovet ca to timer sammenhengende i natt....Jeg lider nemlig av altfor mye energi-syndromet...

Lykke til med rydding :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

De kan være gode å ha noen ganger disse mammaene ja :-D

Sekstusen på treningsklær og sko! Jaja, da har du hvertfall ingen unnskyldninger for ikke å trene og det er jo veldig bra :wink: Du får vel ta på deg nytt utstyr og sette i gang med :husarbeid: da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Sånn, da har mamma dratt igjen! Tok med hunden når hun skulle følges til bussen, så det ble to fluer i en smekk! (uten sammenligning forøvrig :ler: )

Var koselig å ha henne her, tror hun plukket med seg noen gode livstips i løpet av det lille døgnet. Hun er totalt forskjellig enn meg på noen områder, men veldig lik på andre. Eller strengt tatt er det vel motsatt, haha, at jeg er lik henne :ler: Men vi to har et spesielt forhold, men jevne mellomrom glipper hun faktisk, og kaller meg for mor! :o :)

Uanseeeeett, jeg driver jo på å ta meg sammen, gir meg selv et bedre liv og tar vare på helsen min. Har vært sykemeldt fra universitetet i et år på grunn av depresjon og eksamensangst lett krydret med litt annen angst, men nå har jeg det altså steinbra! (Sandnes-uttrykk :tunge1: ) Tror hun ble litt inspirert av hvordan det går an å forandre livet sitt, ta vare på seg selv. Hun har alltid slitt med helsen, og derfor gjort seg selv en bjørnetjeneste og unngått all fysisk aktivitet. Fordi hun "får vondt". Men i dag ville hun altså gå det kvarteret det tar å gå til flybussen, istedenfor å ta drosje dit! Var kjempeimponert, sa "bra mamma! Flink du er, stolt av deg!!", så tok jeg bagasjen hennes på skulderen og så la vi ivei. Hun pratet i ett sett om hvor viktig det var å bevege seeeeg, om hvor bra det var for blodomløpeeeet, og hvor viktig det var fordi hun skulle sitte så lengeeeeee.. :klappe: Haha, hun er så søt!!

Nå må jeg løsrive meg fra KG sånn at jeg får tatt oppvasken fra i går og ryddet litt, sette på en vask og litt sånn :husarbeid:

Og så skal jeg være flink student å lese!!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...