Gå til innhold

Din dypeste sexfantasi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Drømmer om å være "offer" for en playrape, der jeg kan si nei, si stopp, men bli holdt fast og dyttet ned.
Måtte hatt et safeword såklart :) 

Anonymkode: 9f74d...844

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ta badstu med 2-3 jenter på 18-20år, nakne, mens vi prater, ler og drikker litt øl. Etterhvert begynner vi å ta litt på hverandre og så ender det opp med sex der hun ene filmer alt i tillegg og viser til sine venninner på snapchat.

Anonymkode: 16232...b0f

Har badstu i leiligheten, prøvd å ha sex der.. slitsomt og for varmt selvom jeg elsker å sitte i baste

Anonymkode: 3eaf9...986

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ha gangbang med bare menn :fnise: ikke for brutalt, men litt hardt 

Anonymkode: 3eaf9...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I en badstue kommer man aldri så langt at det blir slitsomt og fysisk før man har så vondt i hodet at sex er det siste man har lyst til.

Anonymkode: 0ea9f...bf3

Ikke helt enig. Oral i badstue er fantastisk! Har noe med varme og blodgjennomstrønning å gjøre vil jeg tro. Ekstra følsomt! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En fantasi er rollespill hvor jeg er på forretningsreise og har avtalt møte med en jente som jeg aldri har møtt før, men fantasien har blitt diskutert.

Det banker på hotelldøren som jeg åpner iført dressen og nystrøket skjorte. Ber henne komme inn, betrakter henne uten fortsatt og si så mye. Klapser henne litt på rumpa og kjenner gjennom håret hennes. Setter meg ned på stolen og sier "ja du kan bare kle av deg". Hun stopper opp avkledningen når hun står i trusen og bh`en, jeg sier at dette har jeg ikke tid til, få av deg resten. Når hun er helt naken så vinker jeg henne bort til meg. Studerer henne først forfra før jeg beordrer henne til å snu seg rundt. Disser litt på rumpeballene hennes og nedover lårene, deretter løfter jeg litt på brystene. Ja det er fint sier jeg og klapser henne på ræva, du kan legge deg på senga og spre beina så jeg får sett fitta di skikkelig. Blir litt "irritert" og går bort og fysisk sprer beina og spør om "er det så vanskelig å gjøre som du får beskjed om". Lar henne ligge der mens jeg setter meg til og leser Dagens Næringsliv ved skrivebordet.

Etter en stund ber jeg henne sette seg på skrivebordet og trekke opp beina.....ber henne om å trekke til side fitteleppene, lita kåt jente du, det passer bra sier jeg mens jeg væter fingeren i sprekken og blar om en side. Dasker henne med flat hånd på innsiden av lårene når hun trakk dem litt tilbake, er det så vanskelig å sitte sånn som du har fått beskjed om...........

Dette er settingen her som jeg liker resten av fantasien er ikke så interessant.

 

Anonymkode: 69f63...7f6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Det meste. Trekanter/firkanter, (heftig) breath play, få ei jente til å besvime av orgasmer, menn, transkjønnet, generell dominanse, offentlig, for et publikum, var med betraktelig eldre kvinner når jeg var yngre, oppfylle andres fantasier (enorm tenning for meg) osv.

Det realistiske men ikke gjennomførbare som gjenstår er vel en skikkelig creampie gangbang. Dette fordi det involverer en sykdomssjekk av alt for mange parter i tillegg til at så alt for mange kun har det i kjeften når det kommer til slikt.

billig much

Anonymkode: ed120...3b4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

billig much

Anonymkode: ed120...3b4

Slike kvinner er ikke billige, men lekne og kravstore. Om det skremmer deg så styr unna, også det å slenge dritt. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, AnonymBruker said:

billig much

Anonymkode: ed120...3b4

Det er en måte å se på det. En annen er at jeg har utforsket min seksualitet og prøvd ut mine fantasier.

Gleder meg uansett enormt til å finne en partner for livet, for sex med en man har følelser trumfer alle andre opplevelser.

2 minutes ago, Trolltunge said:

Slike kvinner er ikke billige, men lekne og kravstore. Om det skremmer deg så styr unna, også det å slenge dritt. 

Nå er jeg forsåvidt en mann, men takk uansett!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dere ikke har lagt merke til det så er den AB TP og svarer på sine egen innlegg. Det ser dere ved å se at alle av de AB har like mange innholdstellere og dager vunnet. CREEPY!

Anonymkode: e8f5a...fa5

Ny her du? ;)

Anonymkode: 37013...0d8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Nå er jeg forsåvidt en mann, men takk uansett!

Så feil kan man ta. Uansett det samme! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finne meg en snill Mr.Grey :) 

Anonymkode: 4735f...e0b

Finne en snill psykopat? Høres umulig ut. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde vært med ;) Hvor i landet bor du?

Anonymkode: 7f574...ca9

Oslo

Anonymkode: 16232...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en mann utforsker kroppen min og utfører oral på meg med mål om at jeg skal få en orgasme, samme hvor lang tid det tar. At han også nyter det  :ninuskapus: Ikke spesielt kinky, men en fantasi jeg håper å få oppfylt en dag.

Anonymkode: e52c7...38a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At en mann utforsker kroppen min og utfører oral på meg med mål om at jeg skal få en orgasme, samme hvor lang tid det tar. At han også nyter det  :ninuskapus: Ikke spesielt kinky, men en fantasi jeg håper å få oppfylt en dag.

Anonymkode: e52c7...38a

Når jeg er ferdig med å lese dagens næringsliv så tar jeg fatt på den deilige oppgaven med å slikke deg til orgasme. Finnes ikke noe deiligere enn å slikke en dame som liker det. Min entusiasme for å slikke stiger proporsjonalt med damas nytelse. For å si det rett ut så elsker jeg å slikke, elsker visst damen tar meg i håret å trykker meg til seg :-)

Anonymkode: 69f63...7f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

En fantasi er rollespill hvor jeg er på forretningsreise og har avtalt møte med en jente som jeg aldri har møtt før, men fantasien har blitt diskutert.

Det banker på hotelldøren som jeg åpner iført dressen og nystrøket skjorte. Ber henne komme inn, betrakter henne uten fortsatt og si så mye. Klapser henne litt på rumpa og kjenner gjennom håret hennes. Setter meg ned på stolen og sier "ja du kan bare kle av deg". Hun stopper opp avkledningen når hun står i trusen og bh`en, jeg sier at dette har jeg ikke tid til, få av deg resten. Når hun er helt naken så vinker jeg henne bort til meg. Studerer henne først forfra før jeg beordrer henne til å snu seg rundt. Disser litt på rumpeballene hennes og nedover lårene, deretter løfter jeg litt på brystene. Ja det er fint sier jeg og klapser henne på ræva, du kan legge deg på senga og spre beina så jeg får sett fitta di skikkelig. Blir litt "irritert" og går bort og fysisk sprer beina og spør om "er det så vanskelig å gjøre som du får beskjed om". Lar henne ligge der mens jeg setter meg til og leser Dagens Næringsliv ved skrivebordet.

Etter en stund ber jeg henne sette seg på skrivebordet og trekke opp beina.....ber henne om å trekke til side fitteleppene, lita kåt jente du, det passer bra sier jeg mens jeg væter fingeren i sprekken og blar om en side. Dasker henne med flat hånd på innsiden av lårene når hun trakk dem litt tilbake, er det så vanskelig å sitte sånn som du har fått beskjed om...........

Dette er settingen her som jeg liker resten av fantasien er ikke så interessant.

 

Anonymkode: 69f63...7f6

Slettes ikke verst! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg som bryter reglene; 

* Noe som tilrettelegger for, forherliger eller oppfordrer til brudd på norsk lov.
* Seksualisert innhold.

Samt svar til dette. 

Dark Angelina, mod.

Endret av Dark Angelina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...