Gå til innhold

Din dypeste sexfantasi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kunne også vært gøy å kysse føtter til de jentene i badstu

Anonymkode: 16232...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å ha sex med Jon Snow. Ja, karakteren. Ikke skuespilleren :)

Å gå inn på en sexklubb og stille meg på alle fire med rumpa i været, og bare stille meg til disposisjon (ikke analt).

Anonymkode: fd59c...606

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

At en mann utforsker kroppen min og utfører oral på meg med mål om at jeg skal få en orgasme, samme hvor lang tid det tar. At han også nyter det  :ninuskapus: Ikke spesielt kinky, men en fantasi jeg håper å få oppfylt en dag.

Anonymkode: e52c7...38a

Frivillig!:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å understreke det- jeg kunne aldri ha utlevd dette.

Nei, jeg klarer faktisk ikke å skrive det engang..

Anonymkode: 72267...445

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.8.2017 den 18.13, AnonymBruker skrev:

Hvor stor?

Anonymkode: 7c7e9...c4c

18-20 cm, og tykk.

Anonymkode: 30d13...d5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bare for å understreke det- jeg kunne aldri ha utlevd dette.

Nei, jeg klarer faktisk ikke å skrive det engang..

Anonymkode: 72267...445

Hva da? Nysgjerrig nå!

Anonymkode: 487e3...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva da? Nysgjerrig nå!

Anonymkode: 487e3...82a

Må bare understreke igjen at det kun er fantasier.. Og fantasier er vel lov?

Det er bare en jente som har det mest tiltrekkende utseende jeg noengang har sett. Ansiktet er bare så estetisk nydelig at man bare må se på det. Hun har utenlandske aner (kurder eller noe, ikke muslim men ifra et arabisk-ish land), og formene er bare veldig flotte. Tro meg, hun ser virkelig eldre ut enn hun faktisk er. Men er altså bare 14. Og når jeg leser det svart på hvitt, ser jeg jo hvor sprøtt det er. Jeg kunne vært faren hennes, riktignok en meget ung far.

Anonymkode: 72267...445

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bifil og har veldig lyst til å ha sex med ei jente. 
Men kan jo hende kjæresten min vil ha med ei jente på trekant en gang :fnise:

Anonymkode: 89b6a...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må bare understreke igjen at det kun er fantasier.. Og fantasier er vel lov?

Det er bare en jente som har det mest tiltrekkende utseende jeg noengang har sett. Ansiktet er bare så estetisk nydelig at man bare må se på det. Hun har utenlandske aner (kurder eller noe, ikke muslim men ifra et arabisk-ish land), og formene er bare veldig flotte. Tro meg, hun ser virkelig eldre ut enn hun faktisk er. Men er altså bare 14. Og når jeg leser det svart på hvitt, ser jeg jo hvor sprøtt det er. Jeg kunne vært faren hennes, riktignok en meget ung far.

Anonymkode: 72267...445

Hvor gammel er du?

og hva er det du egentlig vil med henne?

Anonymkode: 487e3...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.8.2017 den 17.45, AnonymBruker skrev:

En fantasi er rollespill hvor jeg er på forretningsreise og har avtalt møte med en jente som jeg aldri har møtt før, men fantasien har blitt diskutert.

Det banker på hotelldøren som jeg åpner iført dressen og nystrøket skjorte. Ber henne komme inn, betrakter henne uten fortsatt og si så mye. Klapser henne litt på rumpa og kjenner gjennom håret hennes. Setter meg ned på stolen og sier "ja du kan bare kle av deg". Hun stopper opp avkledningen når hun står i trusen og bh`en, jeg sier at dette har jeg ikke tid til, få av deg resten. Når hun er helt naken så vinker jeg henne bort til meg. Studerer henne først forfra før jeg beordrer henne til å snu seg rundt. Disser litt på rumpeballene hennes og nedover lårene, deretter løfter jeg litt på brystene. Ja det er fint sier jeg og klapser henne på ræva, du kan legge deg på senga og spre beina så jeg får sett fitta di skikkelig. Blir litt "irritert" og går bort og fysisk sprer beina og spør om "er det så vanskelig å gjøre som du får beskjed om". Lar henne ligge der mens jeg setter meg til og leser Dagens Næringsliv ved skrivebordet.

Etter en stund ber jeg henne sette seg på skrivebordet og trekke opp beina.....ber henne om å trekke til side fitteleppene, lita kåt jente du, det passer bra sier jeg mens jeg væter fingeren i sprekken og blar om en side. Dasker henne med flat hånd på innsiden av lårene når hun trakk dem litt tilbake, er det så vanskelig å sitte sånn som du har fått beskjed om...........

Dette er settingen her som jeg liker resten av fantasien er ikke så interessant.

 

Anonymkode: 69f63...7f6

Det der likte jeg også:) 

Anonymkode: a71de...fd1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å ha sex med en som er eldre enn meg, en som kanskje kan ta litt kontroll under sex. Jeg er 17 og kunne godt tenke med å ha sex med en som er 25+ :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Må bare understreke igjen at det kun er fantasier.. Og fantasier er vel lov?

Det er bare en jente som har det mest tiltrekkende utseende jeg noengang har sett. Ansiktet er bare så estetisk nydelig at man bare må se på det. Hun har utenlandske aner (kurder eller noe, ikke muslim men ifra et arabisk-ish land), og formene er bare veldig flotte. Tro meg, hun ser virkelig eldre ut enn hun faktisk er. Men er altså bare 14. Og når jeg leser det svart på hvitt, ser jeg jo hvor sprøtt det er. Jeg kunne vært faren hennes, riktignok en meget ung far.

Anonymkode: 72267...445

Det er lov å fantasere om unge jenter også. En jente på 14 kan være så utviklet at hun ser ut som en ung kvinne. Jeg tenker at det er et godt tegn at du føler en viss grad av skam, fordi det tyder på at du forstår at jenter på hennes alder er forbudt område, og at du sannsynligvis aldri ville gjort noe kritikkverdig mot henne. 

Anonymkode: fd59c...606

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke så voldsomt kinky, men... Har lyst til å bli bundet fast. Noen timer, en halv dag, noe sånt. Bli strøket på, kysset, slikket, utført oralsex selv (gjerne litt... voldsomt. Elsker å deepthroate), knullet - rolig, hardt, vaginalt, analt, brukt leketøy på/kombinasjon av flere. Gjerne bli håndtert litt røft, og type slanking /lett kvelning o.l. - og litt ømmere/kjærligere i blant også. Bli forlatt i perioder, om mannen vil ha pause... Rett og slett bli teaset litt, og brukt i timevis, uten å ha så mye jeg skulle sagt. Kunne ønske jeg klarte å ytre slike ønsker noe annet sted enn anonymt på nett, føler ikke at det er spesielt sært eller unormalt, men klarer det ikke helt. :rolleyes:

Ellers fantaserer jeg litt om sex med to eller flere menn, playrape, etc, men er mer usikker på om jeg faktisk hadde vært komfortabel med å utføre det da.

Anonymkode: f4de1...353

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.8.2017 den 17.45, AnonymBruker skrev:

En fantasi er rollespill hvor jeg er på forretningsreise og har avtalt møte med en jente som jeg aldri har møtt før, men fantasien har blitt diskutert.

Det banker på hotelldøren som jeg åpner iført dressen og nystrøket skjorte. Ber henne komme inn, betrakter henne uten fortsatt og si så mye. Klapser henne litt på rumpa og kjenner gjennom håret hennes. Setter meg ned på stolen og sier "ja du kan bare kle av deg". Hun stopper opp avkledningen når hun står i trusen og bh`en, jeg sier at dette har jeg ikke tid til, få av deg resten. Når hun er helt naken så vinker jeg henne bort til meg. Studerer henne først forfra før jeg beordrer henne til å snu seg rundt. Disser litt på rumpeballene hennes og nedover lårene, deretter løfter jeg litt på brystene. Ja det er fint sier jeg og klapser henne på ræva, du kan legge deg på senga og spre beina så jeg får sett fitta di skikkelig. Blir litt "irritert" og går bort og fysisk sprer beina og spør om "er det så vanskelig å gjøre som du får beskjed om". Lar henne ligge der mens jeg setter meg til og leser Dagens Næringsliv ved skrivebordet.

Etter en stund ber jeg henne sette seg på skrivebordet og trekke opp beina.....ber henne om å trekke til side fitteleppene, lita kåt jente du, det passer bra sier jeg mens jeg væter fingeren i sprekken og blar om en side. Dasker henne med flat hånd på innsiden av lårene når hun trakk dem litt tilbake, er det så vanskelig å sitte sånn som du har fått beskjed om...........

Dette er settingen her som jeg liker resten av fantasien er ikke så interessant.

 

Anonymkode: 69f63...7f6

Det der høres helt fantastisk ut! 

Anonymkode: 86b2b...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 28.8.2017 den 12.18, AnonymBruker skrev:

Fortell om din dypeste/mørkeste/skjulte sexfantasi!

Har du gjort noen av dem? Vet noen om de? Ville du gjort det eller er det bare en fantasi?

Anonymkode: 487e3...82a

Min store drøm er å treffe en jente/kvinne som inviterer meg med inn på toalettet når hun må gjøre sine nødvendigheter. Dette kan være alt fra at hun vil ha tilskuer til at hun ønsker aktivitet for sin egen tilfredsstillelse. Jeg har få eller ingen grense for hva hun kan bruke meg til og heller ingen grense for om det er flere jenter/kvinner sammen. Det er kvinnens lyster, kåthet og fantasi som setter grensene i denne situasjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Monday, August 28, 2017 den 14.45, Katten.2.0 skrev:

Det meste. Trekanter/firkanter, (heftig) breath play, få ei jente til å besvime av orgasmer, menn, transkjønnet, generell dominanse, offentlig, for et publikum, var med betraktelig eldre kvinner når jeg var yngre, oppfylle andres fantasier (enorm tenning for meg) osv.

Det realistiske men ikke gjennomførbare som gjenstår er vel en skikkelig creampie gangbang. Dette fordi det involverer en sykdomssjekk av alt for mange parter i tillegg til at så alt for mange kun har det i kjeften når det kommer til slikt.

Får du kvinner til å besvime av orgasme. Hva gjør du med dem da?

Har du hatt sex med menn også, fått gutter/ menn til å besvime av orgasme? Er selv gutt som drømmer om å bli pult å få pustestans samtidig med at jeg pules til orgasme flere ganger. 

Anonymkode: 94a88...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv gutt. Min innerste drøm er å få skikkelig behandling av 2-3 gutter. Bli bundet å "pint" lenge, flere timer uten å få orgasme. Har nettopp oppdaget hvor deilig det er i rumpa. Drømmen er å bli brukt og skikkelig pult på omgang, både med butplug og pikk, mens jeg er bundet på hender og føtter. Drømmen er å ligge sammenbundet med beina over skuldrene mine med vibrator stimuli og pikken inni meg, mens jeg kveles når orgasmen nærmer seg. Ikke avslutte med orgasme, men stoppe rett før det går for meg, å holde på sånn i flere timer før guttene gir meg orgasme mens jeg kveles og spankes samtidig.

Anonymkode: 94a88...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...