Gå til innhold

Din dypeste sexfantasi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortell om din dypeste/mørkeste/skjulte sexfantasi!

Har du gjort noen av dem? Vet noen om de? Ville du gjort det eller er det bare en fantasi?

Anonymkode: 487e3...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta badstu med 2-3 jenter på 18-20år, nakne, mens vi prater, ler og drikker litt øl. Etterhvert begynner vi å ta litt på hverandre og så ender det opp med sex der hun ene filmer alt i tillegg og viser til sine venninner på snapchat.

Anonymkode: 16232...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ta badstu med 2-3 jenter på 18-20år, nakne, mens vi prater, ler og drikker litt øl. Etterhvert begynner vi å ta litt på hverandre og så ender det opp med sex der hun ene filmer alt i tillegg og viser til sine venninner på snapchat.

Anonymkode: 16232...b0f

Sex i badstue er oppskrytt. Alt for varmt til å være behagelig.

Anonymkode: 0ea9f...bf3

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dame som tar kontroll i senga, som mer eller mindre bruker meg som et "leketøy", som er mer eller mindre egoist og bare tenker på egen tilfredsstillelse, bruker meg for egen nytelse. 

Anonymkode: f52fb...9b5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm kommer ikke på noen. Jeg har ganske A4 sexfantasier - ikke noe utenom det vanlig eller fetisjer. Det drøyeste jeg kommer på i farten må være at jeg har lyst til å prøve trekant med 2 menn og ei kvinne en gang men det er ikke noe jeg går rundt og fantaserer noe spesielt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutes ago, AnonymBruker said:

Ta badstu med 2-3 jenter på 18-20år, nakne, mens vi prater, ler og drikker litt øl. Etterhvert begynner vi å ta litt på hverandre og så ender det opp med sex der hun ene filmer alt i tillegg og viser til sine venninner på snapchat.

Anonymkode: 16232...b0f

Mmm... Ja! 

Badstue med 2-3 andre jenter som ender opp i sex med alle sammen er type fantasi jeg gjerne skulle ha gjort...

Har hatt en del gruppesex før, men ikke hvor det bare har vært jenter, og det vil jeg gjerne prøve en gang 

Filmingen er det ikke så farlig med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, LiseOslo skrev:

Mmm... Ja! 

Badstue med 2-3 andre jenter som ender opp i sex med alle sammen er type fantasi jeg gjerne skulle ha gjort...

Har hatt en del gruppesex før, men ikke hvor det bare har vært jenter, og det vil jeg gjerne prøve en gang 

Filmingen er det ikke så farlig med

Da må vi få det til :)

Til AB som kommenterte angående varmen: enig. Men jeg vil det skal være litt slitsomt og fysisk, vil nesten at disse jentene samt varmen skal nesten slite meg ut. 

Anonymkode: 16232...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En dame som tar kontroll i senga, som mer eller mindre bruker meg som et "leketøy", som er mer eller mindre egoist og bare tenker på egen tilfredsstillelse, bruker meg for egen nytelse. 

Anonymkode: f52fb...9b5

Jeg stiller opp! 

Anonymkode: c1b5f...86f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror alle fantasier som er realistiske er utført.
Nå er jeg evig fornøyd med god (røff) sex, og med litt mer eksperimentering en gang i blant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Katten.2.0 skrev:

Tror alle fantasier som er realistiske er utført.
Nå er jeg evig fornøyd med god (røff) sex, og med litt mer eksperimentering en gang i blant.

Kan jeg spørre om hva de fantasiene/utførte handlinger var?

Imponert over at noen tør å leve ut noen fantasier. Tøft.

Anonymkode: b042c...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, AnonymBruker said:

Kan jeg spørre om hva de fantasiene/utførte handlinger var?

Imponert over at noen tør å leve ut noen fantasier. Tøft.

Anonymkode: b042c...bae

Det meste. Trekanter/firkanter, (heftig) breath play, få ei jente til å besvime av orgasmer, menn, transkjønnet, generell dominanse, offentlig, for et publikum, var med betraktelig eldre kvinner når jeg var yngre, oppfylle andres fantasier (enorm tenning for meg) osv.

Det realistiske men ikke gjennomførbare som gjenstår er vel en skikkelig creampie gangbang. Dette fordi det involverer en sykdomssjekk av alt for mange parter i tillegg til at så alt for mange kun har det i kjeften når det kommer til slikt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at jeg nesten lever min fantasi <3
Eneste som mangler er å bo sammen med min Kjære, og ei eller to kvinner til 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ikke har lagt merke til det så er den AB TP og svarer på sine egen innlegg. Det ser dere ved å se at alle av de AB har like mange innholdstellere og dager vunnet. CREEPY!

Anonymkode: e8f5a...fa5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dere ikke har lagt merke til det så er den AB TP og svarer på sine egen innlegg. Det ser dere ved å se at alle av de AB har like mange innholdstellere og dager vunnet. CREEPY!

Anonymkode: e8f5a...fa5

Uhm.. hva? 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker å se min deilige kone bli pult av en mann med stor og tykk kuk, og til slutt sprute henne full.

Anonymkode: 30d13...d5f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fortell om din dypeste/mørkeste/skjulte sexfantasi!

Har du gjort noen av dem? Vet noen om de? Ville du gjort det eller er det bare en fantasi?

Anonymkode: 487e3...82a

Vil gjerne ha sex med en ladyboy eller shemale, men har ennå ikke hatt det.

Anonymkode: d63c8...b24

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men.. er det noen jenter som vil stille opp en gang på min badstufantasi? 

Anonymkode: 16232...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men.. er det noen jenter som vil stille opp en gang på min badstufantasi? 

Anonymkode: 16232...b0f

Hadde vært med ;) Hvor i landet bor du?

Anonymkode: 7f574...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker å se min deilige kone bli pult av en mann med stor og tykk kuk, og til slutt sprute henne full.

Anonymkode: 30d13...d5f

Hvor stor?

Anonymkode: 7c7e9...c4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da må vi få det til :)

Til AB som kommenterte angående varmen: enig. Men jeg vil det skal være litt slitsomt og fysisk, vil nesten at disse jentene samt varmen skal nesten slite meg ut. 

Anonymkode: 16232...b0f

I en badstue kommer man aldri så langt at det blir slitsomt og fysisk før man har så vondt i hodet at sex er det siste man har lyst til.

Anonymkode: 0ea9f...bf3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...