Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Nonish91 skrev (4 timer siden):

Hahahhaha hu har sett for mye på teletubbier😂

Ja😆

Endret av Motelvibes
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Så hun får ikke vondt mener du, når det er noe hun MÅ gjøre??

Håper for din skyld at du gjør deg vanskelig med vilje her🫡

det handler ikke om at hun da ikke får vondt, men da må man jo bare stå i det og gjøre det beste ut av det. Men når det er ting man kan la være å gjøre for og slippe vondt, og man har muligheten til det - så sier det seg selv at man velger det🙄

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedr. Youtubevideoen som er delt her nå så fikk jeg helt sjokk. Og mangler ord. 

(Går  dere på profilen min, så selvom jeg sjeldent poster noe her, så mangler jeg somregel ikke ord når jeg gjør det). 

 

Herregud, det er faktisk så problematisk og jævlig at jeg til og med mistet respekten for mannen hennes som jeg egentlig synes er så god. Hvordan kan han dele livet med ei som var/er sånn? 

Hva faen er dette her?

 

Og at det er noen få år siden forandrer ingenting. For en krekslig, motbydelig  oppførsel.  Og nå skal hun selv bli mor. 

 

Jeg er stum 

Endret av Yesohyes
  • Liker 12
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yesohyes skrev (2 timer siden):

Vedr. Youtubevideoen som er delt her nå så fikk jeg helt sjokk. Og mangler ord. 

(Går  dere på profilen min, så selvom jeg sjeldent poster noe her, så mangler jeg somregel ikke ord når jeg gjør det). 

 

Herregud, det er faktisk så problematisk og jævlig at jeg til og med mistet respekten for mannen hennes som jeg egentlig synes er så god. Hvordan kan han dele livet med ei som var/er sånn? 

Hva faen er dette her?

 

Og at det er noen få år siden forandrer ingenting. For en krekslig, motbydelig  oppførsel.  Og nå skal hun selv bli mor. 

 

Jeg er stum 

Prøvde å se men hjernen tillater det rett og slett ikke. Kan du gi stikkord om hva som sjokkerte deg så?

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123entotre123 skrev (5 timer siden):

Folk kan forandre seg. Aner ikke hvor gammel hun var på de videoene men det er en del år siden. Hvem man er som 18-åring og hvem man er som voksen er to vilt forskjellige ting, man lærer så lenge man lever.

Det er langt verre kvinner som blir mødre.

Jeg er fullstendig klar over at folk kan forandre seg. 

Men å vær -så- ekstrem, for-så- få år siden, er ikke bare noe som blir borte totalt sånn. Spesielt ikke med tanke på at hun så fort hun ikke liker noe, er ganske skarp. 

Og noe annet som underbygger det er jo at den mannen som valgte henne slik hun var da, velger henne også slik hun er nå. Var hun blitt en TOTALT annerledes person på veien, hadde det nok ikke sett slik ut som det gjør i dag. 

 

Selvfølgelig har alle sagt teite ting. Og hatt meninger som er forandret. Men hun var ekstrem, helt i ytterkant. 

 

Og har ikke uttalt meg om at ikke det finnes verre kvinner som har barn, så det er tilsnakk  jeg ikke svarer deg på, da det er ren selvfølge og noe jeg håper alle er enige i. 

For min del forklarer det iallefall mye. Det er selvsagt helt i orden om vi er uenige😊

Endret av Yesohyes
  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for  brukerdebatt. 
 

Sol, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

”når babyen kommer så er planen at jeg og Stina skal sove sammen som vi pleier og gjøre alltid men…“ flere som bet seg merke i det PF sa i snappen sin? Jeg tenkte bare oj, her avslørte du deg litt og dere faktisk ikke sover sammen. Flere som tenkte det samme?🤭 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayaal skrev (25 minutter siden):

”når babyen kommer så er planen at jeg og Stina skal sove sammen som vi pleier og gjøre alltid men…“ flere som bet seg merke i det PF sa i snappen sin? Jeg tenkte bare oj, her avslørte du deg litt og dere faktisk ikke sover sammen. Flere som tenkte det samme?🤭 

Han snakket jo om å ordne seg en ekstra seng på treningsrommet hvis det blir mange netter med dårlig søvn etter at babyen er kommet. Han sa jo klart og tydelig at de sover sammen nå. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayaal skrev (3 timer siden):

”når babyen kommer så er planen at jeg og Stina skal sove sammen som vi pleier og gjøre alltid men…“ flere som bet seg merke i det PF sa i snappen sin? Jeg tenkte bare oj, her avslørte du deg litt og dere faktisk ikke sover sammen. Flere som tenkte det samme?🤭 

Det jeg tenkte var, hvorfor gjøre dette nå, når det er så lenge til barnet blir født, om det kun er etter at barnet blir født at han trenger å sove på eget rom. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvpilen skrev (57 minutter siden):

Det jeg tenkte var, hvorfor gjøre dette nå, når det er så lenge til barnet blir født, om det kun er etter at barnet blir født at han trenger å sove på eget rom. 

Fordi de er kanskje ivrige etter å komme i gang med å ordne ting klart? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvpilen skrev (1 time siden):

Det jeg tenkte var, hvorfor gjøre dette nå, når det er så lenge til barnet blir født, om det kun er etter at barnet blir født at han trenger å sove på eget rom. 

Han er jo over snittet opptatt av søvn tror han og henne burde øve seg litt på mindre sammenhengende søvn gitt

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayaal skrev (4 timer siden):

”når babyen kommer så er planen at jeg og Stina skal sove sammen som vi pleier og gjøre alltid men…“ flere som bet seg merke i det PF sa i snappen sin? Jeg tenkte bare oj, her avslørte du deg litt og dere faktisk ikke sover sammen. Flere som tenkte det samme?🤭 

Den var tynn, til og med til kvinneguiden å være😂

  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (59 minutter siden):

Den var tynn, til og med til kvinneguiden å være😂

Ja enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mayaal skrev (6 timer siden):

”når babyen kommer så er planen at jeg og Stina skal sove sammen som vi pleier og gjøre alltid men…“ flere som bet seg merke i det PF sa i snappen sin? Jeg tenkte bare oj, her avslørte du deg litt og dere faktisk ikke sover sammen. Flere som tenkte det samme?🤭 

Tror du misforsto, eller? Og samme det om de sover sammen eller ikke? 🤷‍♀️😊 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn i tilfelle du leser her, Stina, kan du ikke kjøpe deg nytt skjærebrett? Det skjærer (😝) i øynene hver gang jeg ser det gulhvite skjærebrettet. 😂 Alt annet er jo så flott, så kom igjen. ❤️

 

Tør ikke kommentere på snappen, for kan jo bli blokka. 🤷‍♀️😆

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (På 12.5.2024 den 23.25):

Den dama der er veldig merkelig.

Er PF sammen med henne fordi hun er pen? Klarer ikke se hva annet det kan være. Har ikke sett noe som gjør at jeg tenker at hun har noe særlig å tilby en kjæreste.

Tror han er sammen med henne pga utseende. Hun blir jo mer og mer lik en anime figur, som er det PF liker 🤭

  • Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnnaLovise skrev (9 minutter siden):

Tror han er sammen med henne pga utseende. Hun blir jo mer og mer lik en anime figur, som er det PF liker 🤭

Hvorfor finnes ikke latter som reaksjon her? 😆

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PF er helt besatt av den søvnen sin. Den første tiden må han bare prøve å glemme at han kan sove så mye han ønsker. De har bestemt seg for å få barn og da må de vite såpass at det blir en slitsom periode den første tiden. Eller så burde de ventet enda lenger. Hvorfor driver han med denne sleepscoren? Hva får han ut av det? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (11 minutter siden):

PF er helt besatt av den søvnen sin. Den første tiden må han bare prøve å glemme at han kan sove så mye han ønsker. De har bestemt seg for å få barn og da må de vite såpass at det blir en slitsom periode den første tiden. Eller så burde de ventet enda lenger. Hvorfor driver han med denne sleepscoren? Hva får han ut av det? 

Ser ut som begge har begynt med sleepscore. Såg innom snappen en dag og da såg jeg Stina og prøvde sleepscore… Men aner ikke om det er noe hun og bruker.

Men ja, er intrykke jeg og har fått litt… Men uansett sånn er jo det med barn… Kan ikke bestemme dem skal sove hele natta liksom🙈 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (25 minutter siden):

PF er helt besatt av den søvnen sin. Den første tiden må han bare prøve å glemme at han kan sove så mye han ønsker. De har bestemt seg for å få barn og da må de vite såpass at det blir en slitsom periode den første tiden. Eller så burde de ventet enda lenger. Hvorfor driver han med denne sleepscoren? Hva får han ut av det? 

Han kan jo sove så mye han ønsker hvis hun tar alt på nettene. 🤷‍♀️😊 Mange som gjør det slik. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...