Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Bibbi_ skrev (3 minutter siden):

Jeg flyr ikke ned dørene på treningsstudio for å si det slik. Men er det vanlig å trene med solbriller? Ref gubben hennes på trening i dag. 

Han er lyssky!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CMHuser skrev (20 minutter siden):

Han er lyssky!

Ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

🙈🙈 Kom på henne på snapchat…… Kjøpt en hel haug med planter og mannen måtte bære opp alt i sammen pga hu var sliten…. 
 

bare lurer? Går avogtil innom henne frivillig da hun dukker opp på snapp… Ser enten klaging eller fult med handleposer? 
kjøper hun glede? Sier ikke det er unormalt og kjøpe ting, men dette virker som ekstremt? Har selv opplevd folk som kjøper seg i hel og sliter ekstremt med psyke.

 

Vet ikke om dette stemmer jeg, eller om det bare er tilfeldig det kommer opp bare kjøpe ting hele tiden eller om det virkelig er sånn med tanke på jeg ikke følger henne😂

  • Liker 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linn 1234 skrev (23 minutter siden):

🙈🙈 Kom på henne på snapchat…… Kjøpt en hel haug med planter og mannen måtte bære opp alt i sammen pga hu var sliten…. 
 

bare lurer? Går avogtil innom henne frivillig da hun dukker opp på snapp… Ser enten klaging eller fult med handleposer? 
kjøper hun glede? Sier ikke det er unormalt og kjøpe ting, men dette virker som ekstremt? Har selv opplevd folk som kjøper seg i hel og sliter ekstremt med psyke.

 

Vet ikke om dette stemmer jeg, eller om det bare er tilfeldig det kommer opp bare kjøpe ting hele tiden eller om det virkelig er sånn med tanke på jeg ikke følger henne😂

Hun shopper sjukt mye. Ble også ganske sjokkert over mengden blomster hun kjøpte.

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (Akkurat nå):

Hun shopper sjukt mye. Ble også ganske sjokkert over mengden blomster hun kjøpte.

Ja, hadde en i nær familie som fylte rommene med poser🙈 Og hamstret opp flere rom og garasjer… Sier ikke Stina er sånn, men syns det minner om henne når jeg ser snappen…. OG Blir oppriktig litt beskymra på hvordan person hun er.

Noen kan sikkert meine at stakkar hun er gravid osv, mannen kan hjelpe og han bærer ikke barnet osv. Syns det er tynt. Syns når hun velger og hamstre så mye så bør hun ta ansvar🙈 Men det værste er at manne virker jo helt fjern som ikke ser noe ting… Håper han ser engang at det ikke er normalt i det hele tatt. 
 

Men ikke noe og bruke tiden på og se på såklart, er bare litt komisk til tider😅

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vlogginga rundt «damene» var så utrolig kleint å se på. Hva med å legge ned tlf og være tilstede. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isola2 skrev (42 minutter siden):

Hun shopper sjukt mye. Ble også ganske sjokkert over mengden blomster hun kjøpte.

Har du ikke sett alle krukkene hun har på terrassen? Hun fikk levert en hel pall med jordsekker for å fylle krukkene😅 Så det trengs naturlig nok en del blomster også. Men jeg tenker at blomster ikke er det verste å bruke penger på. Gir meg mye glede på sommeren i hvert fall🌸

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kløvereng skrev (42 minutter siden):

Har du ikke sett alle krukkene hun har på terrassen? Hun fikk levert en hel pall med jordsekker for å fylle krukkene😅 Så det trengs naturlig nok en del blomster også. Men jeg tenker at blomster ikke er det verste å bruke penger på. Gir meg mye glede på sommeren i hvert fall🌸

Absolutt ikke.Trodde krukkene var til alle dahliane hun kjøpte for en stund siden.  Skulle gjerne hatt så mye penger å bruke på blomster selv😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måten hun kommanderer PF på, «ikke ta mer enn to poser i hver hånd, ellers ødelegger du blomstene» på hans story. Han kommenterer det ikke, bare gjør som hun sier. Ingen tvil om hvem som er familiens overhode der i gården 😅 

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (5 timer siden):

Måten hun kommanderer PF på, «ikke ta mer enn to poser i hver hånd, ellers ødelegger du blomstene» på hans story. Han kommenterer det ikke, bare gjør som hun sier. Ingen tvil om hvem som er familiens overhode der i gården 😅 

Kommanderer, eller sier i fra at hvis han tar flere så ødelegger han blomstene hun nettopp har kjøpt?🙄

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (1 time siden):

Kommanderer, eller sier i fra at hvis han tar flere så ødelegger han blomstene hun nettopp har 

Endret av Lzzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (Akkurat nå):

Måten hun sa det på! Men man er forskjellig, flere som åpenbart synes det er greit å bruke samboern som «tjenestepike» 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (1 time siden):
Lzzy skrev (1 time siden):

Måten hun sa det på! Men man er forskjellig, flere som åpenbart synes det er greit å bruke samboern som «tjenestepike» 

Måten hun sa det på, eller måten du hørte det på?

  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo greit å få hjelp, får jeg også som gravid og ellers, men ganske komisk også ja. "Så slipper jeg å gå de trappene".. 🤷‍♀️😆 Forsøker meg på en mellomting her, da. Tar gjerne i mot hjelp, men vi gjør det som oftest sammen. Så går det fortere. Men nå har jo PF og Stina sin dynamikk, som har vært slik lenge før graviditeten (?). Så ja, "irriterende"/underholdende å være vitne til, men det er vel slik det er. ❤️

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (1 time siden):

Måten hun sa det på, eller måten du hørte det på?

Måten hun sa det på, slik jeg oppfattet det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (1 time siden):

Måten hun sa det på, slik jeg oppfattet det.

Nettopp - slik du oppfattet det. Har man et negativt syn på noen, så oppfattes det de sier som mer negativt enn det faktisk kanskje er. 

  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner ikke greia med å henge seg så mye opp i hvordan de to fordeler ting seg imellom. Ganske patetisk å irritere seg over hva han gjør og hun ikke gjør dersom den fordelingen er noe de begge to kan leve med og er fornøyde 🤷‍♀️ 

Jeg kan lett bytte dekk, kjøre tilhengerlass, klatre opp på taket og rense takrenner osv osv, men jeg lar meeeer enn gjerne mannen min gjøre de tingene og han gjør det med glede. 
Jeg shopper ikke noe særlig, men joda, jeg klarte fint å lempe flere sekker med jord inn i bilen, men mannen min fikk bære de fra bilen til dit de skulle når jeg kom hjem for da var nakken/skuldrene vonde. Han gjorde det med glede. 
Om jeg har storhandlet så pleier han bære inn varene mine også så jeg slipper det. 

Jeg kan til og med finne på å komme med kommentarer om at han må være forsiktig med visse ting han bærer inn 😱 tenk det da! Fordi det er så kjedelig å bruke penger på ting om det bli ødelagt med en gang

 

Men det betyr ikke at jeg pisker han rundt og at han lever i et kontrollerende forhold eller at jeg er forholdets overhode heller

  • Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (3 timer siden):

Nettopp - slik du oppfattet det. Har man et negativt syn på noen, så oppfattes det de sier som mer negativt enn det faktisk kanskje er. 

Du vet jo tydeligvis best du da, men ikke tillegg meg noe som helst. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (1 time siden):

Skjønner ikke greia med å henge seg så mye opp i hvordan de to fordeler ting seg imellom. Ganske patetisk å irritere seg over hva han gjør og hun ikke gjør dersom den fordelingen er noe de begge to kan leve med og er fornøyde 🤷‍♀️ 

Jeg kan lett bytte dekk, kjøre tilhengerlass, klatre opp på taket og rense takrenner osv osv, men jeg lar meeeer enn gjerne mannen min gjøre de tingene og han gjør det med glede. 
Jeg shopper ikke noe særlig, men joda, jeg klarte fint å lempe flere sekker med jord inn i bilen, men mannen min fikk bære de fra bilen til dit de skulle når jeg kom hjem for da var nakken/skuldrene vonde. Han gjorde det med glede. 
Om jeg har storhandlet så pleier han bære inn varene mine også så jeg slipper det. 

Jeg kan til og med finne på å komme med kommentarer om at han må være forsiktig med visse ting han bærer inn 😱 tenk det da! Fordi det er så kjedelig å bruke penger på ting om det bli ødelagt med en gang

 

Men det betyr ikke at jeg pisker han rundt og at han lever i et kontrollerende forhold eller at jeg er forholdets overhode heller

Tja. Altså når du deler så mye av livet sitt som bloggere gjør, så må man regne med at folk kan reagere. Det er helt normalt.  Og når stina blokkerer de som stiller saklige spørsmål så får man jo et helhetsinntrykk av at noen ikke liker å bli motsagt. Syns det er verre med alle de som duller med henne. Sånne stakkars jenter som tror hun er en slags venn for dem. De jatter så sykt med uansett hva hun sier og gjør. Og da blir såklart stina sååååååå glad. De er jo inntektskilden hennes.  Kan hun shoppe seg ihjel, hun som moraliserte overfor andre selv for ikke så mange årene siden. For selv var hun så fornuftig. Men driter i klima selv da. Det gagner jo ikke henne. Noe med den selvinnsikten. 

Du skjønner det. Vi mennesker gjør oss opp meninger om andre. Det er sånn vi er. Innenfor rimelighetens grense såklart. Man skal også være forsiktig så man ikke setter ut falske rykter. Men en mening etter visse inntrykk er innafor. Når de deler livet sitt så blir noen veldig revet med. Er jo som å følge med på en amatør såpeopera om livet til bloggere som vil leve livet i mest mulig luksus, og deres hverdagslige problemer. 

Det at noen blir blokkert bare for å spørre eller nevne noe helt saklig gir jo også visse inntrykk.  Jeg skjønner ufine kommentarer, men saklige...... Not good! 

Følger henne ikke selv lenger. 

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (På 14.5.2024 den 19.20):

Åpenbart flere som tenkte det, siden han fikk spørsmålet inne på snap også. 
Blir nok slitsomt for han ja, som flyr som en nikkedukke allerede nå. Tenk hvordan det blir når prinsessen ikke kan gjøre noe pga baby og amming osv osv… 🥱 

Det blir spennende å se hvordan de nå skal dele på ansvaret med babyen de har til felles og hvordan de skal takle ulike utfordringer. Nå er det enkelt å bare dele seg, dette er mitt og dette er ditt med generasjonsbolig men det blir jo noe annet med barn som de begge har foreldreansvar for. Interessant å se paret leve på denne måten, det er jo veldig spesielt. Ikke vandt å se at de har hver sin handlekurv på butikken, hvert sitt kjøleskap og kjøkken…men når det er sagt så er det er jo mye de ikke viser og man får med seg deler av livet dems så hva vet jeg. 

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...