Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dojakitty skrev (39 minutter siden):

Elsker at hun skriver «den» om babyen. Normalt 

Hva er rart med det? “Den babyen”? Nå har ikke jeg sett i hvilken sammenheng, men. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjelpe dama si som er gravid med å løfte tunge ting er en selvfølge. MEN, den gravide skal også vise hensyn og ikke slite ut den andre ved å shoppe så mye som mulig bare fordi hun kan. Litt innimellom blir det jo. En kan jo ikke slutte å leve gjennom en graviditet, men det er noe med det konstante "maset" som det er en selvfølge at den gravide må ha hjelp til alt hele tiden.  Er du begrenset selv så roer en seg ned og lever ikke som før bare fordi en som gravid mener det er den største selvfølge at mannen da pent skal jobbe dobbelt opp. Så ille berørt er heller ikke stina av graviditeten. Det er kvinner som faktisk nesten ikke kan røre seg engang.  

 

Det som er med bloggere og de grandiose opplevelsene de har med livets realiteter, er at de snakker som de har oppfunnet kruttet på nytt. 

Så overskriften om sophie elise som forteller om følelsene rundt å få baby og at hun ikke følte noe da babyen kom. Åh, så stort at en blogger  (som elsker oppmerksomhet) står fram med det tenkte mange kvinner. Vi trenger visst mer fokus på det. Så godt vi har bloggere som kan belyse dette. De vil nok gå inn i historien som kvinnene som lærte verden hvordan dette med graviditet,  babyer og kvinner fungerer. Ingen andre kvinner har nemlig tørt å nevne dette før( har bare hørt omtrent enhver kvinner nevne det, og de har sagt det et helt normalt)

Enkelte bloggere viser tegn på noen diagnoser jeg ikke skal skrive her. Syns det er rart såpass mange duller og jatter med dem. Det er skremmende å se.  Er så mange som trenger et eget liv. Tragisk at sånt i det hele tatt får så mye oppmerksomhet i samfunnet, og i tillegg tjener de gress. Noe de viser daglig med å overshoppe. 

Bloggere som har et budskap og faktisk ønsker å bidra med en positiv forandring, fordi de bryr seg om andre... ja takk! 

Nei takk til dem som viser mange tegn på n#rsiss###. De er opptatt av fasade og pakker det inn ved å liksom vise andre som er like interessert i strikking eller hage f.eks.  Og såklart må de daglig stå foran speilet og filme seg selv og vise hvor flotte de er. De har brukt masse penger og filter for å si det sånn. Beundre dem og fortell dem hvor flinke og flotte dem er. Nær egoet deres. De tror snart de er spesielt utvalgt også.

Endret av Sannhetsøkende
  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (2 timer siden):

Hva er rart med det? “Den babyen”? Nå har ikke jeg sett i hvilken sammenheng, men. 

Hun gler seg til UL for da kan de se «den»

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (41 minutter siden):

Hun gler seg til UL for da kan de se «den»

Ja? Er DET også noe å henge seg opp i? 

  • Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (57 minutter siden):

Hun gler seg til UL for da kan de se «den»

Ser ingenting galt i den. Hun mener selvsagt bare «den babyen». 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dojakitty skrev (57 minutter siden):

Hun gler seg til UL for da kan de se «den»

Gjør ikke de fleste gravide det? 
Jeg har aldri skaffet meg barn så jeg vet ikke, men jeg hører venninner og familie glede seg hver gang de skal på ul for å se barnet hver gang de har vært gravide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (1 time siden):

Hun gler seg til UL for da kan de se «den»

Jeg syns det hørtes litt rart ut å si. 

Endret av Pidla
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (36 minutter siden):

Gjør ikke de fleste gravide det? 
Jeg har aldri skaffet meg barn så jeg vet ikke, men jeg hører venninner og familie glede seg hver gang de skal på ul for å se barnet hver gang de har vært gravide

Jo, alle gleder seg. Men litt rart å være så upersonlig å kalle babyen for "den".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (1 minutt siden):

Jo, alle gleder seg. Men litt rart å være så upersonlig å kalle babyen for "den".

Det er jo «den». De kaller den for babyen, nurket, tassen osv noen ganger også. 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg inn for å se når hun snakket. Nå syns jeg det var mer naturlig å si "den" i måten hun ordla seg 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble alle kalt for "det", til de ble født. For så å få kallenavn som passet til kjønnet, frem til vi fant navn 1-2 måneder senere 😅🫶

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (7 timer siden):

Elsker at hun skriver «den» om babyen. Normalt 

Det sier hun selvfølgelig fordi de ikke vet kjønnet enda. Hun har jo selv sagt at hun gleder seg til å få vite kjønnet fordi da blir det mer personlig. 

《Gleder meg til å se den》. 

Når de vet kjønnet bruker de sikkert han/henne.

 

Det er mye å si om Stina. Men dette er rart å prøve å arrestere henne på?

  • Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pidla skrev (17 timer siden):

Jeg syns det hørtes litt rart ut å si. 

Helt normalt før man vet hvilken kjønn det er det. Vi gjorde det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (På 18.5.2024 den 15.38):

Elsker at hun skriver «den» om babyen. Normalt 

Hva skal man ellers si?? Når man ikke vet om det er gutt eller jente? Jeg sa «den». Helt naturlig det vel

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye snakk om andre influensere som fremmer thinspo og proana. PelleK burde ha triggerwarning på sin snap kanal, for maken til forstyrra opplegg er det lenge siden jeg har sett. Det presses frem kjeve og halmuskler, poseres i vinkler og lys, enorme mengder filter og det fremmes ett merkelig kosthold med tydelige restriksjoner. For oss som har vært i en aktiv spiseforstyrrelse, er alt dette han driver med gjenkjennbart. 

  • Liker 34
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

panzerpølsa skrev (17 minutter siden):

Det er mye snakk om andre influensere som fremmer thinspo og proana. PelleK burde ha triggerwarning på sin snap kanal, for maken til forstyrra opplegg er det lenge siden jeg har sett. Det presses frem kjeve og halmuskler, poseres i vinkler og lys, enorme mengder filter og det fremmes ett merkelig kosthold med tydelige restriksjoner. For oss som har vært i en aktiv spiseforstyrrelse, er alt dette han driver med gjenkjennbart. 

Tenkt det samme, det virker som det meste han driver med følges slavisk. Og et enormt fokus på trening, løping og posering for å «vise» muskler. Det som er rart, er det ensformige kostholdet.. samme hver dag. 

Endret av Lzzy
  • Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eli1 skrev (4 timer siden):

Hva skal man ellers si?? Når man ikke vet om det er gutt eller jente? Jeg sa «den». Helt naturlig det vel

Man skal vel si "dem". Neida, jeg vet ikke. Jeg sier vel ungen/babyen i stedet for "den". Og så sier jeg "han", men vet jo ikke hvilket kjønn det er. Synes ikke det er så rart at Stina sier "den", nei ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (2 timer siden):

Det er mye snakk om andre influensere som fremmer thinspo og proana. PelleK burde ha triggerwarning på sin snap kanal, for maken til forstyrra opplegg er det lenge siden jeg har sett. Det presses frem kjeve og halmuskler, poseres i vinkler og lys, enorme mengder filter og det fremmes ett merkelig kosthold med tydelige restriksjoner. For oss som har vært i en aktiv spiseforstyrrelse, er alt dette han driver med gjenkjennbart. 

Jeg liker veldig godt PK , men har også tenkt at det er usunt forhold til mat og trening . Når det er sagt går han tydligvis aldri inn i  noe bare halvveis , så kan godt være en del av bildet at han blir 100 % opphengt i det han er interessert i. Men Sundt å holde på som han gjør er det neppe . 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvpilen skrev (På 14.5.2024 den 10.03):

Det jeg tenkte var, hvorfor gjøre dette nå, når det er så lenge til barnet blir født, om det kun er etter at barnet blir født at han trenger å sove på eget rom. 

Han er ikke fornøyd skjønner du om han må opp av senga før kl 11 på formiddagen .... Så det 😁

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...