Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Herløv skrev (3 minutter siden):

Dette er jeg så enig i! Influenserbransjen er rar sånn, men det er sånn det er blitt - fordi folk ser på det og hate watcher. Skjønner ikke hvorfor folk bruker så mye tid på å se på hvis det irriterer så fælt. Huff… Bare ikke Se på liksom

Jeg tenker at det sikkert irriterer mange, men at de samtidig synes det er gøy? Underholdning, liksom. 🤷‍♀️😆

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alvea skrev (9 timer siden):

Er det vel det? Det var en lang seanse og godt dokumentert at de dro på butikken etterpå for å handle isbiter, plastkopper og saft. Og så på vei til bilen for å blande saft. Av begge to.

nå venter jeg i spenning på videre snapping av selve drikkingen 

😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnus skrev (På 24.3.2024 den 19.20):

Jeg tenkte hun var ufør fordi jeg har aldri hørt om henne før hun dukket opp i avisen da hun var gravid for ett år siden. Jeg følger jo andre influenser som er på forskjellig eventer, virker veldig travle med livet sitt. Mens Stina har bare vært hjemme, og i syden, det siste året. Derfor slo hun meg mer som en ufør, enn en influenser. 

Tror hun er ufør. Hun snakket om tre nakkeskader i går å snap. Uvisst hvorfor hun har disse, men det er vel mer en nok til å bli ufør i Norge. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (26 minutter siden):

Tror hun er ufør. Hun snakket om tre nakkeskader i går å snap. Uvisst hvorfor hun har disse, men det er vel mer en nok til å bli ufør i Norge. 

Hun er ikke ufør nei

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (1 time siden):

Tror hun er ufør. Hun snakket om tre nakkeskader i går å snap. Uvisst hvorfor hun har disse, men det er vel mer en nok til å bli ufør i Norge. 

Hun snakket for få dager siden om at hun tjener mer enn nok kun på det hun får fra snap, så lite som indikerer at hun er ufør. Eneste inntektskilden  er skal, uten annonsering og reklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (11 timer siden):

Jeg tenker at det sikkert irriterer mange, men at de samtidig synes det er gøy? Underholdning, liksom. 🤷‍♀️😆

Hehe ja det har du nok også rett i. Det er jo underholdning 😅

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte av dette her!

3CF0954A-677C-49F1-A9BD-33C884D32D09.thumb.jpeg.6ca9bf40d3ce31b5db65d0cd54dc1609.jpeg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie1988 skrev (24 minutter siden):

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte av dette her!

3CF0954A-677C-49F1-A9BD-33C884D32D09.thumb.jpeg.6ca9bf40d3ce31b5db65d0cd54dc1609.jpeg

Det må jo være bevisst for å få mer klikk? 😂 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, TulleJenny said:

Det må jo være bevisst for å få mer klikk? 😂 

Ja, jeg vet ikke lengre hva jeg skal tro om denne her😂 er bare sjokkert.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at jeg er veldig nysgjerrig på om hun oppfører seg autentisk forran kamera og hva hun viser til oss ang graviditeten… 

Med det mener jeg alle disse «nykkene». Jeg har vært gravid flere ganger men kjenner meg ikke igjen i disse faktene hennes. 
Dette med å ikke kunne drikke noe uten isbiter,at man er såpass kresen på mat og får såååååå sinnsykt aversjon mot noe… Jeg hører jo om at folk kan reagere sånn men føler det er så voldsomt med henne. 
Litt filmaktig…. Altså sånn klisjé man ser på film. Får meg til å føle at hun faker… for oppmerksomhet…. Jeg vet ikke men jeg føler hele greia er som en film. 

  • Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tid tilbake var det et langt foredrag på snap om hvordan de delte seg når det var selskaper i familiene. Hun dro på selskaper i sin familie, og han dro på selskaper i sin ellers ble det altfor mye. Denne helgen er han med i bestemor sin 90-årsdag og tantebarnets konfirmasjon. Tror kanskje heller det er slik at han må være med på det som skjer i hennes familie, og at hun ikke har lyst til å være med på det som skjer i hans. Hun syns det var rart at han besøkte mora en dag i uka og det var ikke noe hun var med på.

  • Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (På 10.5.2024 den 22.56):

Hun har sagt at hun helst ikke gjør det, for hun får vondt pga nakkeskader - det betyr ikke at hun ikke klarer. 

Hvordan skal det gå når hun må bare rundt på en baby 24/7 hvis hun har problem med å bære inn en bærepose??

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsipan123 skrev (43 minutter siden):

For en tid tilbake var det et langt foredrag på snap om hvordan de delte seg når det var selskaper i familiene. Hun dro på selskaper i sin familie, og han dro på selskaper i sin ellers ble det altfor mye. Denne helgen er han med i bestemor sin 90-årsdag og tantebarnets konfirmasjon. Tror kanskje heller det er slik at han må være med på det som skjer i hennes familie, og at hun ikke har lyst til å være med på det som skjer i hans. Hun syns det var rart at han besøkte mora en dag i uka og det var ikke noe hun var med på.

💯

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marsipan123 skrev (1 time siden):

For en tid tilbake var det et langt foredrag på snap om hvordan de delte seg når det var selskaper i familiene. Hun dro på selskaper i sin familie, og han dro på selskaper i sin ellers ble det altfor mye. Denne helgen er han med i bestemor sin 90-årsdag og tantebarnets konfirmasjon. Tror kanskje heller det er slik at han må være med på det som skjer i hennes familie, og at hun ikke har lyst til å være med på det som skjer i hans. Hun syns det var rart at han besøkte mora en dag i uka og det var ikke noe hun var med på.

Det var konfirmasjonen til PelleK sin ene brors datter. Så hun er med på hans ting også👍

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nirvania skrev (På 6.10.2019 den 0.54):

 

Der er noen klipp fra videoer hun har slettet. Synes forøvrig han duden der forklarer godt hva jeg også mener om henne. 

🤔 Lurer på om hun fortsatt virkelig mener at barn som er overvektige, dør innen de er førti.

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (6 timer siden):

Jeg kjenner at jeg er veldig nysgjerrig på om hun oppfører seg autentisk forran kamera og hva hun viser til oss ang graviditeten… 

Med det mener jeg alle disse «nykkene». Jeg har vært gravid flere ganger men kjenner meg ikke igjen i disse faktene hennes. 
Dette med å ikke kunne drikke noe uten isbiter,at man er såpass kresen på mat og får såååååå sinnsykt aversjon mot noe… Jeg hører jo om at folk kan reagere sånn men føler det er så voldsomt med henne. 
Litt filmaktig…. Altså sånn klisjé man ser på film. Får meg til å føle at hun faker… for oppmerksomhet…. Jeg vet ikke men jeg føler hele greia er som en film. 

Ho liker ingenting uten isbiter til vanlig . Så det er en særhet ho hadde før graviditet . Jeg hadde håpet på mindre divanykker og litt mer normalitet når hun ble gravid . Men ting er bare blitt forsterket ser det ut til. Har lavt blodtrykk, blir rådet til å drikke mer , og ender opp med å sende samboer på butikken for å kjøpe biola eller lignende fordi hun føler seg dehydrert 🙈Ord blir fattige ! Det er som å se på et sirkus 🙈 Droppet innom for å se om ting var bedre enn før  , men hun tar det til nye høyder. Føler PF , men tror det må pauses etterhvert , for Stina dukker mer og mer opp der nå synes jeg . Noe jeg skjønner ettersom han er stolt og spent på graviditet . Men også fordi han stadig er på handletur og må hente pakke for ho. Helt greit at mannen må stille litt mer opp under graviditet . Men er ikke akkurat som at ho er en arbeidshest til vanlig heller 😅 Og ja, hun har noen nakkeskader ho snakker om. Men er ikke uføre . Og sært at ho aldri pleier å ta inn poser selv, de kom jo inn i bilen på et tidspunkt . I tillegg pleier hun å ordne både hekk, jord og planter i stor skala. Så framstår utad at man gjør det man liker , så kan PK ta det kjedelige . Ikke sikkert det er sånn, men sånn har det framstått for meg . 
 

  • Liker 14
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

RileyParks skrev (22 timer siden):

Blir helt matt av den dama. Tenk at ho ikke kan drikke noe i et selskap FORDI DE IKKE HADDE ISBITER?! Hvem pleier å ha det??? Sorry men ho er sær 

Altså, folk er forskjellige. Men jeg kan svare for meg selv her da, jeg kunne ikke drikke noe uten isbiter å kun en type saft når jeg gikk gravid. Spydde som en gris hvis jeg prøvde meg på noe annet, så jeg hadde heller vært tørst enn å bli dårlig. 

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aria 22 skrev (4 minutter siden):

Altså, folk er forskjellige. Men jeg kan svare for meg selv her da, jeg kunne ikke drikke noe uten isbiter å kun en type saft når jeg gikk gravid. Spydde som en gris hvis jeg prøvde meg på noe annet, så jeg hadde heller vært tørst enn å bli dårlig. 

Det er ikke hennes situasjon. Hun klarer fint å drikke ting uten isbiter 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (5 timer siden):

Det var konfirmasjonen til PelleK sin ene brors datter. Så hun er med på hans ting også👍

Åja. Bra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (1 time siden):

🤔 Lurer på om hun fortsatt virkelig mener at barn som er overvektige, dør innen de er førti.

Oisann… når var dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...