Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Klink skrev (53 minutter siden):

Nå syns jeg det er forskjell på å mene noe om å reise i covidtiden og at hun spiser jordbær når hun er gravid. 
Et spørsmål om hva hun tenker om klima og det å kjøpe mye nytt syns jeg også at hun burde tåle. 
Kommer an på hvordan det blir lagt fram. 

 

Jordbærene kommenterte jeg fordi jeg blir så lei av dobbeltmoralen hennes, der hun er så påpasselig med kjemikalier på verandaen at hun ikke kan gå på den, ikke hunden engang, men å tømme i seg jordbær med masse speøytemidler og saft og godis med kunstig søtning som gravid, det går fint..

det med shoppingen ble spurt om på en hyggelig måte, direkte ja, men ikke uhøflig. Så det burde hun tåle ja.

  • Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Orly skrev (40 minutter siden):

At man blir overrasket over å bli blokkert når man kun sender inn kjipe og kritiske kommentarer er litt rart. Pleier dere å kommentere det samme til andre rundt dere?

Når folk er dobbeltmoralske og utviser dårlige holdninger som direkte påvirker miljøet og vår oppvoksende generasjon, og hun er rett og slett et dårlig forbilde, og hun fronter dette så mine barns generasjon kam bli påvirket av dette, ja da sier jeg absolutt ifra! Uansett om det er i det virkelige liv eller some. Og det håper jeg flere gjør! Man må tåle kritikk når man skal stikke hodet frem og mene noe om alt. 
er heller ikke overrasket over å bli blokkert, ei heller krenket, var vel heller litt forventet..men ønsket uansett å si ifra.

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen86 skrev (16 minutter siden):

Jordbærene kommenterte jeg fordi jeg blir så lei av dobbeltmoralen hennes, der hun er så påpasselig med kjemikalier på verandaen at hun ikke kan gå på den, ikke hunden engang, men å tømme i seg jordbær med masse speøytemidler og saft og godis med kunstig søtning som gravid, det går fint..

det med shoppingen ble spurt om på en hyggelig måte, direkte ja, men ikke uhøflig. Så det burde hun tåle ja.

Hverken jordbær eller kunstig søtning er frarådet spise som gravid. En del kjemikalier som feks i noen typer maling er frarådet når man er gravid. Så der syns jeg ikke hun er dobbeltmoralsk. 

Endret av Klink
  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (6 minutter siden):

Hverken jordbær eller kunstig søtning er frarådet spise som gravid. En del kjemikalier som feks i noen typer maling er frarådet når man er gravid. Så der syns jeg ikke hun er dobbeltmoralsk. 

Konvensjonelle jordbær burde absolutt være frarådet å spise som gravid da det inneholder mange sprøytemidler som er påvist skadelige. Itillegg snakker hun sååå mye om hvordan mat som er trygg å spise og at hun blir så påvirket av sukker osv..så jo, det synes jeg er dobbeltmoralsk. Hun hadde jo bare kunne svart noe som «er klar over at jordbær inneholder sorøytemidler, men det synes jeg ikke er så farlig».

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen86 skrev (41 minutter siden):

Konvensjonelle jordbær burde absolutt være frarådet å spise som gravid da det inneholder mange sprøytemidler som er påvist skadelige. Itillegg snakker hun sååå mye om hvordan mat som er trygg å spise og at hun blir så påvirket av sukker osv..så jo, det synes jeg er dobbeltmoralsk. Hun hadde jo bare kunne svart noe som «er klar over at jordbær inneholder sorøytemidler, men det synes jeg ikke er så farlig».

Men nå er ikke jordbær frarådet å spise,så da er det hysteri fra din side å si at det er dobbeltmoralsk. Hadde det vært så farlig som du sier hadde gravide blitt frarådet å spise jordbær av leger. 

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PK kalte ungen for tassen på snap idag..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

slipperyslope skrev (4 minutter siden):

PK kalte ungen for tassen på snap idag..

Og? Det er jo bare en liten tass enda. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen86 skrev (1 time siden):

Baseberg på insta sa det så fint ang influencere og shopping i en reel idag 😅 akkurat det jeg mener!!

https://www.instagram.com/reel/C6rYU-eCtus/?igsh=MXZ1ZHJveGNxbmR2aA==

Det der klarte jeg å se cirka 1 sekund av. Man smatter ikke med tyggis (eller hva det nå var) når man filmer 🙉🤪 hilsen hu med misfoni 😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

slipperyslope skrev (7 timer siden):

PK kalte ungen for tassen på snap idag..

Det reagerte jeg også på! Fra Babyverden.no:

– Kjønnet kan en stort sett se på ultralyd fra uke 13. Noen ganger kan en se det allerede i uke 12, mens det andre ganger ikke er helt tydelig i uke 13 – og vi må vente noen dager til, sier Merete Arnøy. Hun er jordmor, har spesialutdanning i ultralyd 

Hvor langt er hun på vei?

Endret av Pidla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen86 skrev (9 timer siden):

Konvensjonelle jordbær burde absolutt være frarådet å spise som gravid da det inneholder mange sprøytemidler som er påvist skadelige. Itillegg snakker hun sååå mye om hvordan mat som er trygg å spise og at hun blir så påvirket av sukker osv..så jo, det synes jeg er dobbeltmoralsk. Hun hadde jo bare kunne svart noe som «er klar over at jordbær inneholder sorøytemidler, men det synes jeg ikke er så farlig».

Da er vi svært uenige. Man forholder seg til det som er anbefalt av Helsedirektoratet og det er mer enn bra nok. Alt inneholder jo sprøytemidler om du ikke kjøper økologisk. Det er ikke dobbeltmoralsk å unngå noe som det står at er giftig og velge å spise et spiselig bær som ikke frarådes å spise når en er gravid. 
aargh blir så irritert over usakrlige ting som dette. Er ikke rart du blir blokkert. 

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (29 minutter siden):

Det reagerte jeg også på! Fra Babyverden.no:

– Kjønnet kan en stort sett se på ultralyd fra uke 13. Noen ganger kan en se det allerede i uke 12, mens det andre ganger ikke er helt tydelig i uke 13 – og vi må vente noen dager til, sier Merete Arnøy. Hun er jordmor, har spesialutdanning i ultralyd 

Hvor langt er hun på vei?

På mine ultralydkontroller i uke 13 har de ikke sagt noe om kjønn, at det er vanskelig å se. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

slipperyslope skrev (8 timer siden):

PK kalte ungen for tassen på snap idag..

Det har han gjort hele tiden.

Han gjorde det samme da hun var gravid (kjemisk) i januar.

"Lille tassen" sier han. Han kalle forøvrig hunden Chloe det samme.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (41 minutter siden):

Da er vi svært uenige. Man forholder seg til det som er anbefalt av Helsedirektoratet og det er mer enn bra nok. Alt inneholder jo sprøytemidler om du ikke kjøper økologisk. Det er ikke dobbeltmoralsk å unngå noe som det står at er giftig og velge å spise et spiselig bær som ikke frarådes å spise når en er gravid. 
aargh blir så irritert over usakrlige ting som dette. Er ikke rart du blir blokkert. 

Ja mange gjør det, å på mye er det bra nok. Men mye annet burde også vært frarådet, som feks å spise bær fulle av sprøytegifter som er påvist skadelig… men opp til hver enkelt å bestemme selvsagt, ønsker man å spise kreftfremkallende bær så værsegod, you do you. Men dobbeltmoralsk, det er det helt klart. Er ikke usaklig av meg å påpeke det, hadde jeg vært frekk og usaklig når jeg sa ifra så hadde det vært noe annet ja. 
som sagt så er jeg ikke overrasket over å bli blokkert 😊

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (13 timer siden):

Jo. Men det er jo en myte da

Ja, vet, men vi må jo få mytene riktig her. 😂❤️

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

introvert_ skrev (13 timer siden):

Puls betyr ingenting for kjønn

Neida, formulerte meg feil.. Vet det.. Mente at myten sier jo at "lav" puls er gutt og "høy" puls er jente. 😊❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pidla skrev (15 timer siden):

Det reagerte jeg også på! Fra Babyverden.no:

– Kjønnet kan en stort sett se på ultralyd fra uke 13. Noen ganger kan en se det allerede i uke 12, mens det andre ganger ikke er helt tydelig i uke 13 – og vi må vente noen dager til, sier Merete Arnøy. Hun er jordmor, har spesialutdanning i ultralyd 

Hvor langt er hun på vei?

Merete Arnøy er kjent for å kunne tyde kjønn tidlig. Det er mange som ikke er like flinke som henne. Gikk selv til Merete og fikk vite kjønn med 90% sannsynlighet når jeg var 13+2. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (23 timer siden):

Det der klarte jeg å se cirka 1 sekund av. Man smatter ikke med tyggis (eller hva det nå var) når man filmer 🙉🤪 hilsen hu med misfoni 😅

Jeg hørte også slafsingen med en gang, og tenkte at denne damen har ikke manerer🙈

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stina snakker om lønn på og fra snap i dag. Prøver hardt å legge den gode siden til ved å samtidig snakke om de som sliter. Åh jeg blir seriøst litt matt når dronninga av shopping liksom skal være omtenksom med de som har lite og ingenting. Det burde vært FULL åpenhet omkring HVA influencere tjener pengene sine på. Og hva som genererer penger i kassa. Mulig flere hadde tenkt seg litt om når de trykker og trykker på både snap og linker. Det er nemlig mange av de som sliter som sørger for at sånne som Stina kan sitte oppdollet og leke mor Theresa. 

  • Liker 12
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...