Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Motelvibes said:

🤔 Lurer på om hun fortsatt virkelig mener at barn som er overvektige, dør innen de er førti.

Ufordragelig dame, det der! 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

introvert_ skrev (26 minutter siden):

Oisann… når var dette?

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett noen av YouTube videoene hennes, men den som ble publisert her nå gjorde at jeg gikk fra å mislike dama til å synes hun er helt motbydelig. For noen uttalelser hun har kommet med. Stakkars barn som skal vokse opp i den familien der med de holdningene, og ja det mener jeg virkelig. 

Det barnet kommer ikke til å være mye stolt over sånne uttalelser. Mine barn hadde garantert skiftet navn og flyttet langt unna hadde det kommet frem at slikt om deres mor lå ute på nettet.

Som han i videon nevner, det er helt tomt mellom øra på den dama der.

Karma vil bite hun hardt i rompa snart. 

• Liker 14
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsipan123 skrev (7 timer siden):

For en tid tilbake var det et langt foredrag på snap om hvordan de delte seg når det var selskaper i familiene. Hun dro på selskaper i sin familie, og han dro på selskaper i sin ellers ble det altfor mye. Denne helgen er han med i bestemor sin 90-årsdag og tantebarnets konfirmasjon. Tror kanskje heller det er slik at han må være med på det som skjer i hennes familie, og at hun ikke har lyst til å være med på det som skjer i hans. Hun syns det var rart at han besøkte mora en dag i uka og det var ikke noe hun var med på.

Nå sa hun jo tydelig at de blir med på viktige ting, som konfirmasjon/bryllup osv - men siden de har mye familie og hennes familie bor langt unna, så deler de seg i mer vanlige familieting. Og det er helt sykt at folk ikke klarer å ta innover seg at dette er slik de trives med livene sine😂 Dessuten var det hans familie de var i konfirmasjon til i dag, så vet ikke jeg..

Bibbi_ skrev (7 timer siden):

Hvordan skal det gå når hun må bare rundt på en baby 24/7 hvis hun har problem med å bære inn en bærepose??

Det er forskjell på ting man MÅ gjøre, og hva man KAN velge bort? Det skjønner vel du også?🫡

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (9 timer siden):

Jeg kjenner at jeg er veldig nysgjerrig på om hun oppfører seg autentisk forran kamera og hva hun viser til oss ang graviditeten… 

Med det mener jeg alle disse «nykkene». Jeg har vært gravid flere ganger men kjenner meg ikke igjen i disse faktene hennes. 
Dette med å ikke kunne drikke noe uten isbiter,at man er såpass kresen på mat og får såååååå sinnsykt aversjon mot noe… Jeg hører jo om at folk kan reagere sånn men føler det er så voldsomt med henne. 
Litt filmaktig…. Altså sånn klisjé man ser på film. Får meg til å føle at hun faker… for oppmerksomhet…. Jeg vet ikke men jeg føler hele greia er som en film. 

Jeg ser hva du mener ang henne! Virker så påtatt og»se på meg»

Ang aversjon så kan det skje, som på film! Jeg hadde flere ting jeg ikke klarte i svangerskap, endret seg fra hvert svangerskap.

og det var helt merkelig..  i ene svangeskapet mitt klarte jeg ikke spise kylling noe slag, bare tanken gjorde meg uvel. 
Taco, kaffe, sjokolade, kylling har vært det som har vart 8 mnd , et par dager etter fødsel, null problem med å innta det igjen! Og jeg spiste seriøst isbiter med alle mine, og det måtte være små isbiter😂

Men så er jeg ikke influenser, så jeg slapp jo dele det med mange på en krampaktig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (På 6.5.2024 den 9.41):

Folk kan vel besøke de hjemme i begynnelsen. Alle oppegående mennesker forstår at familiebesøk for noen utgår den første tiden. Hvis PF vil besøke familien sin kan han gjøre det uten babyen også, så kan familien hans se babyen når de besøker de hjemme. Det er ikke vanskelig. 

Synes omgang med familie på begge sider er "blodfattig" spesielt men PF sin . Er nok noe der som ikke helt stemmer...Sta som jeg er så tror jeg ikke at det blir bedre når det kommer en baby. Med en kontrollfreak til mamma så blir det hennes regler som gjelder 🙃 Vel vel

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

introvert_ skrev (På 7.5.2024 den 20.22):

Så det samme, blir spennende. Ligner på min ultralyd og jeg får en gutt.

Hun har "litt" på hoftene så tenker jente ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen86 skrev (På 7.5.2024 den 19.30):

Huff, jeg klarte ikke å dy meg idag, så jeg påpekte at hun kanskje kjøpte litt mye unødvendige ting og hva hun evt tenkte om det..ble blokkert tvert gitt 🙈🙈 itillegg til at jeg kommenterte kjemikaliene fra igår, hun var så redd for å gå på verandaen etter å ha behandlet den med noe kjemikalier, så gikk hun å kjøpte seg jordbær som er på topp av kjemikaliebelastede matvarer 🙄

altså seriøst, alt handler om å kjøpe nye ting hver eneste dag..sååå mye klær og stæsj, jeg blir kvalm av overforbruket 🙈

jaja, slipper å irritere meg over henne mer da. 

Det gjør du vettu 😅 Tenker på hvorfor PF ikke kan gjøre rein verandaen å få den beiset.............Vet det er en drittjobb ,men den styrken han har pga trening så skulle det ikke vært noen sak .De har vel råd til å leie folk,så slitt som det er så burde det gå under vedlikehold

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (På 7.5.2024 den 21.21):

Syns hun skal tåle å høre sånn av og til. Hun er veldig ureflektert på hva hun kjøper, og kjøper masse. Null fokus på verken miljø eller etikk. 

Hun eier heller ikke empati,merkelig dame ....

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dama der er veldig merkelig.

Er PF sammen med henne fordi hun er pen? Klarer ikke se hva annet det kan være. Har ikke sett noe som gjør at jeg tenker at hun har noe særlig å tilby en kjæreste.

• Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det tynt her inne, når dere må begynne å dra opp gamle videoer for å ha noe og kritisere henne for😅🫡

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (5 minutter siden):

Nå er det tynt her inne, når dere må begynne å dra opp gamle videoer for å ha noe og kritisere henne for😅🫡

Det er vel kanskje for å vise nye seere hva slags holdinger og ytringer som er kommet fra hun som, ifølge seg selv er over snittet smart 🤷‍♀️ 

• Liker 9
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (7 minutter siden):

Sier jo litt om et menneske da... jeg synes hun er rar og hun har tydeligvis alltid vært like rar.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pakketråd skrev (På 10.5.2024 den 12.13):

Men han måtte kjøpe biola til henne da, siden hun var så "dehydrert"... 

Huff altså......Såå mye sykt at det er ikke til og forstå. Selv kongelige med hjelpere på hver finger prøver så godt de kan.....ORKER IKKE "JA;MEN" STINA FEILER JO DET OG DET SAMT MERE TIL......Utrolig den dama,ja dårlig de første ukene men er sjokkert av all den sykeliggjøringen ! Nesten synd i dama

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (På 11.5.2024 den 20.56):

Okei, nå begynner faktisk jeg også å lure her. 🤷‍♀️😂 Nesten ikke fått drukket noe, nei.. Oook. Og nå ser jeg også mønsteret med puppene i hver "gravidoppdatering". 😆 Hjelpes. Har prøvd å tenke at hun er søt osv., men nå.. Hva skjer? 😂

😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (1 time siden):

Den dama der er veldig merkelig.

Er PF sammen med henne fordi hun er pen? Klarer ikke se hva annet det kan være. Har ikke sett noe som gjør at jeg tenker at hun har noe særlig å tilby en kjæreste.

Haha. Oioi. Men "til hennes forsvar", så er det der 6 år siden. Dvs. PF var også 6 år yngre der. Og så har hun vel forandret seg en del da. 31 år nå. 🥳 Hun er jo ikke som på alle de YouTube-videoene nå. Men ja, jo. 😆

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Birdo skrev (11 timer siden):

Nå sa hun jo tydelig at de blir med på viktige ting, som konfirmasjon/bryllup osv - men siden de har mye familie og hennes familie bor langt unna, så deler de seg i mer vanlige familieting. Og det er helt sykt at folk ikke klarer å ta innover seg at dette er slik de trives med livene sine😂 Dessuten var det hans familie de var i konfirmasjon til i dag, så vet ikke jeg..

Det er forskjell på ting man MÅ gjøre, og hva man KAN velge bort? Det skjønner vel du også?🫡

Så hun får ikke vondt mener du, når det er noe hun MÅ gjøre??

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (8 timer siden):

Lzzy skrev (8 timer siden):

Det er vel kanskje for å vise nye seere hva slags holdinger og ytringer som er kommet fra hun som, ifølge seg selv er over snittet smart 🤷‍♀️ 

Ja jeg synes det er flott. Var ikke klar over disse ytringene hennes fra tidligere. Å dama blir da mer og mer usmakelig. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (26 minutter siden):

Ja jeg synes det er flott. Var ikke klar over disse ytringene hennes fra tidligere. Å dama blir da mer og mer usmakelig. 

Samme her! Var heller ikke klar over dette🙈 er jo ikke sååå lenge siden, tviler på at hun har forandret sine grunnleggende holdninger siden da 🙄

Også er det bare så tydelig at hun synes hun selv er sååå pen når hun ser seg selv i kamera😅

nei æsj altså, dårlige holdninger 🙈🙈

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (På 3.5.2024 den 0.26):

Ja nei her reiste hun seg rett etterpå med et smirk og sa: hva var det? Minnet mer om en teletubby når de faller på gulvet: 

(teletubbier med ekstremt blodtrykksfall)

Hahahhaha hu har sett for mye på teletubbier😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...