Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er faktisk ganske sjeldent at man mister så seint spesielt når en har sett hjerteslag på ultralyd og at alt annet er bra på den ultralyden også. Det mest normale er faktisk at det går bra. 

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Birdo skrev (1 time siden):

Ingenting som er så koselig som slike kommentarer❤️ God helg!

Jeg gjentar jo bare akkurat det samme som hun påpekte og viste  til sine 150 000 følgere på snap?? At magen ER ganske oppblåst nå, og hun er spent på om den går «tilbake» før den begynner å vokse igjen. Så hvordan er det en ufin kommentar av meg? 

Jeg håper oppriktig at dette går veien, jeg hadde blitt oppriktig lei meg på deres vegne om noe annet hadde skjedd. 
Jeg, pga min erfaring, kan vel si dette, JEG får litt flashback selv til en vond tid. Så jeg synes ALLTID de første 12 ukene er litt skumle.  
Noe helt annet hadde vært å skrive det til Stina selv, det hadde jo vært totalt tullete og unødvendig. Men nå trodde jeg jo ikke at jeg kommuniserte med henne her da heller. 
God helg til deg også. 

• Liker 11
Skrevet
Zenhouse skrev (2 minutter siden):

Jeg gjentar jo bare akkurat det samme som hun påpekte og viste  til sine 150 000 følgere på snap?? At magen ER ganske oppblåst nå, og hun er spent på om den går «tilbake» før den begynner å vokse igjen. Så hvordan er det en ufin kommentar av meg? 

Jeg håper oppriktig at dette går veien, jeg hadde blitt oppriktig lei meg på deres vegne om noe annet hadde skjedd. 
Jeg, pga min erfaring, kan vel si dette, JEG får litt flashback selv til en vond tid. Så jeg synes ALLTID de første 12 ukene er litt skumle.  
Noe helt annet hadde vært å skrive det til Stina selv, det hadde jo vært totalt tullete og unødvendig. Men nå trodde jeg jo ikke at jeg kommuniserte med henne her da heller. 
God helg til deg også. 

Jeg tenker at en fin regel på internett burde være at om du ikke vil si det direkte til personen - burde du heller ikke skrive det "bak deres rygg"👌🏻

• Liker 5
Skrevet
Birdo skrev (4 minutter siden):

Jeg tenker at en fin regel på internett burde være at om du ikke vil si det direkte til personen - burde du heller ikke skrive det "bak deres rygg"👌🏻

Som er en fin regel det, men jeg mener  du skyter helt bak mål ved å mene at det gjelder min setning:

«Håper alt går greit nå fremover- det er tidlig enda, mista selv i uke 11 en gang.»  

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Zenhouse skrev (1 minutt siden):

Som er en fin regel det, men jeg mener  du skyter helt bak mål ved å mene at det gjelder min setning:

«Håper alt går greit nå fremover- det er tidlig enda, mista selv i uke 11 en gang.»  

Det er jo litt rart å si da. Jeg gratulerer ikke folk som velger å dele tidlig ved å si noe slikt til slutt ! 

• Liker 8
Skrevet
Klink skrev (3 minutter siden):

Det er jo litt rart å si da. Jeg gratulerer ikke folk som velger å dele tidlig ved å si noe slikt til slutt ! 

Jeg snakker ikke med Stina! 😅

jeg deltar i et diskusjonsforum OM Stina der jeg tydeligvis begår en kardinalfeil ved å si noe om at JEG håper det går henne godt, og at JEG får flashback til min egen opplevelse. Strider dette mot forumregler så legger jeg meg flat.   Men her føles det som dere misforstår meg med vilje. Og bare fortsetter å kverulere på det. 😳 Så da stopper jeg her. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Zenhouse skrev (40 minutter siden):

Var dette jeg siktet til ang den regelen. ⬆️

Zenhouse skrev (29 minutter siden):

• Liker 1
Skrevet
Lzzy skrev (1 time siden):

Realiteten er ikke alltid like koselig den nei… god helg 🥰

Ei venninne av meg mistet barnet 2 dager før termin. Skulle man ikke gledet seg ila hele svangerskapet da eller, for man kan tross alt miste når som helst fordi realiteten ikke er koselig? 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Wenda skrev (26 minutter siden):

Ei venninne av meg mistet barnet 2 dager før termin. Skulle man ikke gledet seg ila hele svangerskapet da eller, for man kan tross alt miste når som helst fordi realiteten ikke er koselig? 

Sa ikke at man ikke skulle glede seg over ting, men at realiteten ikke alltid er like koselig. Så får du heller bare tolke det på din måte vettu 😇

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Lzzy skrev (1 minutt siden):

Sa ikke at man ikke skulle glede seg over ting, men at realiteten ikke alltid er like koselig. Så får du heller bare tolke det på din måte vettu 😇

Voldsom passiv aggressiv måte du skriver på. Skjønner ikke poenget med å ta det opp i det hele tatt egentlig. Det bare virker som at du ikke vil at noen skal glede seg ved å komme med sånne kommentarer. Vettu 🤪

• Liker 8
Skrevet

I alle dager, nå var det mye kverulering for ingenting her ... 😶

• Liker 6
Skrevet
Wenda skrev (1 time siden):

Voldsom passiv aggressiv måte du skriver på. Skjønner ikke poenget med å ta det opp i det hele tatt egentlig. Det bare virker som at du ikke vil at noen skal glede seg ved å komme med sånne kommentarer. Vettu 🤪

Poenget er at jeg har like mye rett til å kommentere som deg. Og måten jeg skriver på er kun for å understreke hvor dumt det er når ting hele tiden skal tolkes som noe negativt. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Dojakitty skrev (19 timer siden):

Jammen godt vi får en gravidoppdatering idag… 

Det trengs!!

Ja,nu e vi spente 😄

• Liker 3
Skrevet
Wenda skrev (16 timer siden):

Ingen vet hva morgendagen bringer, likt for alle det . Så da må vi glede oss for hver dag så godt det går 🥰

• Hjerte 1
Skrevet

Silje får passet sitt påskrevet for at hun ber Stina lage mat selv 🤣 

Lord give me strength,å høre på henne begrunne hvor slitsomt det er å først dra å handle for å så lage mat er seriøst hilarious. Vi som jobber og har barn samtidig som vi er gravide må være utenomjordiske aliens. Med superkrefter. 

• Liker 18
  • Hjerte 3
  • Nyttig 18
Skrevet (endret)

Overskrift: Gutt eller jente baby?

Orker ikke se… men klarer så vidt å se at kommentaren fra følger er: (har jente fra før, og ja… et eller anna om at slitenhet og ekstrem oppkast i 6 mnd)

og selvfølgelig tar Stina gledelig en prat om kjønn igjen, kan jeg tenke meg.. 

Endret av AnonymPrøver96
  • Liker 4
Skrevet
AnonymPrøver96 skrev (37 minutter siden):

Overskrift: Gutt eller jente baby?

Orker ikke se… men klarer så vidt å se at kommentaren fra følger er: (har jente fra før, og ja… et eller anna om at slitenhet og ekstrem oppkast i 6 mnd)

og selvfølgelig tar Stina gledelig en prat om kjønn igjen, kan jeg tenke meg.. 

Fikk bare med meg at hun kalte det kjerringråd, hvis man kasta opp mye osv. noe som ofte tilsa at det ble jente. Mye en skal høre.. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Lzzy skrev (1 time siden):

Fikk bare med meg at hun kalte det kjerringråd, hvis man kasta opp mye osv. noe som ofte tilsa at det ble jente. Mye en skal høre.. 

😂😂ja, stemte nå i alle fall ikke her . Spydde i 9 mnd og var jevnlig innlagt på sykehus pga væskemangel og diverse . Spydde sist under fødsel, og var kvalm til 10 minutt etter at ungen var ute . Å det var gutt for å si det sånn❤️😊

• Liker 8
  • Hjerte 2
Skrevet

PK måtte komme hjem og lage mat til henne. Hjelpes altså. Ja vi andre er super woman i full jobb, små barn og var gravid samtidig. Hvor skal dette ende?

Og dette med gutt/jente og symptomer stemte absolutt ikke hos meg heller, men jeg skrev ingenting til Stina om det for da hadde jeg vel blitt blokkert.....

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Aragon skrev (5 minutter siden):

😂😂ja, stemte nå i alle fall ikke her . Spydde i 9 mnd og var jevnlig innlagt på sykehus pga væskemangel og diverse . Spydde sist under fødsel, og var kvalm til 10 minutt etter at ungen var ute . Å det var gutt for å si det sånn❤️😊

Huff, så ille 🙈 da hadde det blitt med et barn tror jeg. Men jeg har faktisk også hørt at man ofte er mer dårlig med jenter, men ingen «regel» uten unntak 🤷‍♀️ kjerringråd burde kanskje heller brukes mot kvalme, tenker nå jeg da.. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...