Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Littelulla skrev (1 minutt siden):

Første del kan jeg forsåvidt si meg enig i. 

Jeg vet ikke helt hva du mener jeg tillegger andre. Det er en kjennsgjerning at brukere her inne skriver at Stina gjør bevisste handlinger "fordi sånn og sånn", uten at Stina nødvendigvis har sagt det. 

Og ja, jeg diskuterer fortsatt sak, ikke person, selvom jeg nevner hva andre skriver. Det dreier seg jo om saken, ikke dem. 

Jeg er lei for at du ikke ønsker å hjelpe meg å oppklare hvilke hersketeknikker jeg bruker. Gi meg gjerne beskjed hvis du opplever det igjen, når det skjer, så er det enklere for meg å forstå hva du mener. 

I rest my case.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ina89 skrev (1 minutt siden):

I rest my case.

Ok, nå forvirrer du meg. Er det feil å be om hjelp til å se hvor jeg trår feil?

• Nyttig 2
Gjest Harubrus
Skrevet (endret)
Littelulla skrev (8 timer siden):

Ok, nå forvirrer du meg. Er det feil å be om hjelp til å se hvor jeg trår feil?

Er du så hjelpesløs at du ikke klarer å se selv hva du skriver? Du skyver ansvaret over på motparten og viser at du mangler evne til refleksjon og selvinnsikt. 

Endret av Harubrus
Skrevet
Harubrus skrev (8 minutter siden):

Er du så hjelpesløs at du ikke klarer å se selv hva du skriver? Du skyver ansvaret over på motparten og viser at du mangler evne til refleksjon og selvinnsikt. 

Ansvaret tar jeg selv, men ber om hjelp til å se det noen andre ser som jeg selv ikke gjør. 

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg synes så synd på klåvi, er hun heldig får hun en luftetur nede på gresset, og ellers må hun tisse på verandaen... Stina klarer ikke og ta med seg Philip og klåvi samtidig på tur. Dem burde vurdere og omplassere hunden. 

• Liker 9
Skrevet

Har hun fått strippestang i stuen?

(Har ikke vært inne på snappen hennes på månedsvis..)

Skrevet
Tough cookie skrev (1 time siden):

Har hun fått strippestang i stuen?

(Har ikke vært inne på snappen hennes på månedsvis..)

Ja hun har begynt på pole fitness, og den strippe stanga har hun hatt i årevis, den bare ligget under sofaen og samlet støv. Hun trener så hardt at hun får SYKT SVÆRE blåmerker av strippe stanga🥹

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Rusten~sjel skrev (1 time siden):

Ja hun har begynt på pole fitness, og den strippe stanga har hun hatt i årevis, den bare ligget under sofaen og samlet støv. Hun trener så hardt at hun får SYKT SVÆRE blåmerker av strippe stanga🥹

Så sjukt schvære at hun må redigere bildet, lys OG kontrast for at de skal synes! De er så sjukt schvære de! 

• Nyttig 8
Skrevet

Hva tenker stina om den nye gulvvaskmetoden til PF?

• Nyttig 1
Skrevet
Guido skrev (12 minutter siden):

Hva tenker stina om den nye gulvvaskmetoden til PF?

Hva er det han holder på med? 🤣

Skrevet

Vernebriller. Solbriller. Same shit, different name. NEI!!!! Hu må jo ha en tvilling!!

• Liker 3
Gjest Harubrus
Skrevet
Palmemor skrev (4 timer siden):

Vernebriller. Solbriller. Same shit, different name. NEI!!!! Hu må jo ha en tvilling!!

Jeg ville ikke påført algedreper eller andre sterke kjemikalier med spray-flaske uten å ha på maske, hansker og vernebriller. De er så opptatte av hva de inntar ellers men kjemikalier er hun ikke redd for🤭

Skrevet
Ellinelli skrev (13 timer siden):

Hva er det han holder på med? 🤣

På skuresvampen til å vaske grillen med stod det at hodet skulle dyppes i kaldt vann før bruk..

tenker gulvet likte det.

kilder: snappen til pellek

20260408_053424.jpg

Skrevet
Pasha skrev (1 time siden):

På skuresvampen til å vaske grillen med stod det at hodet skulle dyppes i kaldt vann før bruk..

tenker gulvet likte det.

20260408_053424.jpg

Han er jo ikke helt frisk i hodet 🤯  

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
Harubrus skrev (10 timer siden):

Jeg ville ikke påført algedreper eller andre sterke kjemikalier med spray-flaske uten å ha på maske, hansker og vernebriller. De er så opptatte av hva de inntar ellers men kjemikalier er hun ikke redd for🤭

Hun spiser og drikker enorme mengder kjemikalier hver dag. Om hun inhalerer noen også er vel ikke så nøye. Hun har tross alt 116 i iQ og er veldig smart 🫡🫡

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
AnnaLovise skrev (1 time siden):

Hun spiser og drikker enorme mengder kjemikalier hver dag. Om hun inhalerer noen også er vel ikke så nøye. Hun har tross alt 116 i iQ og er veldig smart 🫡🫡

Apropos smart..

Vann er også et kjemikalie..

Antar det er et annet ord du egentlig tenker på..

• Nyttig 3
Skrevet

Hva skjer med å hele tiden gjøre seg til foran kamera? 

• Liker 6
Skrevet
Pasha skrev (9 timer siden):

tenker gulvet likte det.

20260408_053424.jpg

Forstår hvorfor gulvet deres ser ut som det gjør😅 Veldig spesielt! Jeg liker PelleK, men at det går an å finne på så mye rart😅

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Ellinelli skrev (22 minutter siden):

Forstår hvorfor gulvet deres ser ut som det gjør😅 Veldig spesielt! Jeg liker PelleK, men at det går an å finne på så mye rart😅

Jeg synes det er skummelt hvor mye enkelte gjør for penger. At man ønsker å fornedre seg (ja - mye av det de driver med er nettopp det) seg på internett for cash er stakkarslig. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hinter hun til at hun er gravid der hun snakker om bukser som strammer og at hun er så kvalm?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...