Klink Skrevet 1 time siden #20261 Skrevet 1 time siden Cami9 skrev (Akkurat nå): Ja det var en lang klageparade om hvorfor HENNES natt hadde vært dårlig - ikke et pip om at der er sønnen som ikke får sove det er synd på… Hun er så ego at det er til å spy av! I alle dager, med mindre sønnen gråter og er helt fra seg er det vel ikke synd på han om han ikke er trøtt. 1 1
Palmemor Skrevet 1 time siden #20262 Skrevet 1 time siden Ina89 skrev (8 minutter siden): Jeg har nakkeskade og botox både i pannen og i nakken/skuldre. Botoxen har null effekt på nakkeskaden 😭✌🏼 Kan jo ikke skjønne at botox i panna skal hjelpe på noe annet enn rynker. Botox i nakke og skuldre av medisinsk årsak er jo noe helt annet 1
Ina89 Skrevet 1 time siden #20263 Skrevet 1 time siden Palmemor skrev (3 minutter siden): Kan jo ikke skjønne at botox i panna skal hjelpe på noe annet enn rynker. Botox i nakke og skuldre av medisinsk årsak er jo noe helt annet Botox i pannen gjør ingenting annet enn å lamme musklene. Dette kan motvirke rynker som en «bivirkning», eller migrene, om man har det. Botoxen til nakken og skuldrene fungerer heller ikke for for annet enn migrene (i allefall ikke for meg). Jeg forstår ikke om hun oppriktig tror at folk flest er helt blåst? Botox i panna for nakkeskade - den er grej. Motvirker Restylane i leppene angst da eller? Silikon er kanskje supert for ryggskade 🫶🏼🌸😂 3
Cami9 Skrevet 1 time siden #20264 Skrevet 1 time siden Klink skrev (26 minutter siden): I alle dager, med mindre sønnen gråter og er helt fra seg er det vel ikke synd på han om han ikke er trøtt. Poenget mitt var at hun er EGO! Det er alltid henne det er synd på, og det er hennes interesser som kommer i første rekke. Hva vet vel du om sønnen gråt, var fra seg, hadde vondt i magen, var redd for noe eller måtte bæsje?! 4 2
Klink Skrevet 46 minutter siden #20265 Skrevet 46 minutter siden (endret) Cami9 skrev (17 minutter siden): Poenget mitt var at hun er EGO! Det er alltid henne det er synd på, og det er hennes interesser som kommer i første rekke. Hva vet vel du om sønnen gråt, var fra seg, hadde vondt i magen, var redd for noe eller måtte bæsje?! Nei, nettopp det vet jo ikke du heller. Det er dritt å ikke få sove. Endret 45 minutter siden av Klink 1
Ina89 Skrevet 28 minutter siden #20266 Skrevet 28 minutter siden Klink skrev (14 minutter siden): Nei, nettopp det vet jo ikke du heller. Det er dritt å ikke få sove. Når barnet ikke får sove er det som regel en grunn for det. Fokuset burde ligge på å finne ut hva som plager/er årsaken til at han ikke sover og deretter gjøre noe med det. Det er en del av det å ha barn - uavhengig av hvor sliten man selv er og hvor dritt man synes det er å ikke så sove. Da er det spesielt at det er seg selv det alltid er synd på. Men så er dette dama som proklamerte at «det skal ikke gå ut over meg at han ikke sover», allerede da han var baby, så man kan vel ikke forvente stort annet. 1
Palmemor Skrevet 21 minutter siden #20267 Skrevet 21 minutter siden Ina89 skrev (5 minutter siden): Når barnet ikke får sove er det som regel en grunn for det. Fokuset burde ligge på å finne ut hva som plager/er årsaken til at han ikke sover og deretter gjøre noe med det. Det er en del av det å ha barn - uavhengig av hvor sliten man selv er og hvor dritt man synes det er å ikke så sove. Da er det spesielt at det er seg selv det alltid er synd på. Men så er dette dama som proklamerte at «det skal ikke gå ut over meg at han ikke sover», allerede da han var baby, så man kan vel ikke forvente stort annet. Korrekt. En lang tirade om hvor jævlig det var (ja det er jævlig, men hu sov 5.5 time). Én gang nevnte hun vel «stakkar» om sønnen fordi han ikke sov; men alt annet dreide seg om henne og hvor slitsomt det var å ikke sove. Det er hver gang hu har sovi lite (les; lagt seg sent) så jamrer hun snap inn og snap ut om hvor lite søvn hun har fått. Den ungen har ikke hatt mye søvnproblemer, det skal nå være sikkert. Og hu kan bare ringe på mannen så kommer han å tar ungen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå