Harnoejegvilsi Skrevet 6. april 2024 #3041 Del Skrevet 6. april 2024 Linn 1234 skrev (19 minutter siden): Ikke skifte på senga pga hun er gravid? 😅 Følger ikke med på noen av dem da det blir for umodent… tipper mannen må skifte bæsjebleier som kanskje kommer opp til ryggen og tørke gulp. Pga av Stina skal kanskje sminke seg og dusje i 2 timer…. Ufff, liker best mamma- look at mann ikke er oversminket og pynter på sannheten… Men alltså babyer er forskjellige, noen er mer krevende enn andre😬 men merkelig nok mannen ser på henne sykelig. Hun blir jo behandlet som om hun er alvorlig syk. Skal hun holde på sånn i 9 mnd og etter barnet blir født…. Stakkars mann og forsåvidt baby også… Hun må jo og ta ansvar så mannen ikke blir helt utslitt…… tenk vist alle gravide skulle blitt behandlet sånn, føler hun fremstiller gravidteten som at hun er den første i verden som opplever det, noe som nesten alle opplever forskjellig.. såh uff, skjønner ting var vanskelig for henne. Men hun er vell fortsatt tidlig i gravidteten, men syns det ble provoserende og se på😅🙈 Ikke skifte på senga, eller bære EGNE shoppingposer opp trappa hjemme. Dette pga 3 ulike nakkeskader. Jeg skal ikke sette spørsmålstegn ved andres opplevelse av sykdom og smerte, all den tid, dette er subjektivt. Når DET er sagt, så har jeg vært borti mennesker med såpass store skader i nakke, at de ikke kan flytte en millimeter på hodet, pga sykdom og deretter intense krevende smerter. Disse klarer MYE mer fysisk og kroppslig enn Stina. Det er faktisk trist å se et menneske som pr definisjon både er frisk OG oppegående sykeliggjøre seg selv så ekstremt. Akkurat dette er noe hun burde få hjelp til. Lære seg at kroppen fungerer. Jeg har lyst til å si noe omkring dette med at hun heller ikke kan strikke med tynne pinner, fordi det trigger smerter. For de aller aller fleste som sliter med nakke og hodesmerter er det jo helt omvendt. Alt med Stina er grandiost når det kommer til sykdom og manglende helse. 10 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 6. april 2024 #3042 Del Skrevet 6. april 2024 Harnoejegvilsi skrev (38 minutter siden): Ikke skifte på senga, eller bære EGNE shoppingposer opp trappa hjemme. Dette pga 3 ulike nakkeskader. Jeg skal ikke sette spørsmålstegn ved andres opplevelse av sykdom og smerte, all den tid, dette er subjektivt. Når DET er sagt, så har jeg vært borti mennesker med såpass store skader i nakke, at de ikke kan flytte en millimeter på hodet, pga sykdom og deretter intense krevende smerter. Disse klarer MYE mer fysisk og kroppslig enn Stina. Det er faktisk trist å se et menneske som pr definisjon både er frisk OG oppegående sykeliggjøre seg selv så ekstremt. Akkurat dette er noe hun burde få hjelp til. Lære seg at kroppen fungerer. Jeg har lyst til å si noe omkring dette med at hun heller ikke kan strikke med tynne pinner, fordi det trigger smerter. For de aller aller fleste som sliter med nakke og hodesmerter er det jo helt omvendt. Alt med Stina er grandiost når det kommer til sykdom og manglende helse. Altså, jeg trodde nesten ikke mine egne ører når han sa det på story i går.. at det var hans oppgave å skifte på senga, fordi S hadde nakkeskade og kunne ikke gjøre det. Men bære rundt på x-antall gram i fronten er helt okei, selvvalgt! Jeg forstår meg bare ikke på den dama der.. 🤷♀️ 12 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 6. april 2024 #3043 Del Skrevet 6. april 2024 Dojakitty skrev (44 minutter siden): Nei det er pga nakkeskade Seriøst? Trodde det var pga graviditet jeg og «princess-treatment» forøvrig 😳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn 1234 Skrevet 6. april 2024 #3044 Del Skrevet 6. april 2024 Lzzy skrev (35 minutter siden): Seriøst? Trodde det var pga graviditet jeg og «princess-treatment» forøvrig 😳 Trudde og det😅 viste ikke noe om nakkeskade, eller fikk med meg hun ble angrepet en gang eller noe….. Men blir nok enda mer stakkarslig når hun er gravid som er en ting som ikke er sykdom der folk faktiskt skal fungere til en viss grad😅 Uff, hadde blitt drid lei hadde jeg vært mannen der… Håper mannen og skjønner at hun klarer ting uansett om hun er gravid… Og vist hun skal ha søskenforsøk så kan hu jaffal ikke lempe mannen med alt det daglige og selv være en pleiepasient itllegg til mannen skal ta alt med barnet… uff nei blir redd 🙈 Håper han innser han ikke kan være hennes bein og armen i 9 mnd, da vil tiden blir voldsomt slitsom. Og men sikkert kult og kjekt i begynnelsen. er faktiskt sunt og være i aktivitet så langt det lar seg gjøre når mann er gravid. Noen kan selvsagt være innlagt og dårlige. Men virke som ting som er gøy, podkast og spise ute, dusje og sminke seg er ingen problem, men det kjedelige skal falle på mannen fordi jeg er gravid ifølge henne. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 6. april 2024 #3045 Del Skrevet 6. april 2024 Kjenner jeg lar meg provosere nå. Jeg har whiplash, jeg har en omfattende ryggoperasjon, jeg har fibromyalgi, men står i full jobb. Så nå føler jeg meg faktisk som en super woman. Jeg skifter på sengen, jeg støvsuger, jeg handler, jeg bærer. Hva om de får en klistremerke baby? Baby med kolikk eller som må bæres rundt til alle døgnets tider? PF kan ikke slippe alt han har i hendene for å ta alle disse oppgavene for han har jo en jobb han også. 16 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 6. april 2024 #3046 Del Skrevet 6. april 2024 Lzzy skrev (1 time siden): Altså, jeg trodde nesten ikke mine egne ører når han sa det på story i går.. at det var hans oppgave å skifte på senga, fordi S hadde nakkeskade og kunne ikke gjøre det. Men bære rundt på x-antall gram i fronten er helt okei, selvvalgt! Jeg forstår meg bare ikke på den dama der.. 🤷♀️ Hvis man har så alvorlig nakkeskade, er det jo galskap å forstørre bryst. Men mulig det er selektiv nakkeskade som bare gjelder på enkelte ting da sikkert. Det er så dumt at det er ikke til å tro 🙈 15 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn 1234 Skrevet 6. april 2024 #3047 Del Skrevet 6. april 2024 sprettballen skrev (8 minutter siden): Kjenner jeg lar meg provosere nå. Jeg har whiplash, jeg har en omfattende ryggoperasjon, jeg har fibromyalgi, men står i full jobb. Så nå føler jeg meg faktisk som en super woman. Jeg skifter på sengen, jeg støvsuger, jeg handler, jeg bærer. Hva om de får en klistremerke baby? Baby med kolikk eller som må bæres rundt til alle døgnets tider? PF kan ikke slippe alt han har i hendene for å ta alle disse oppgavene for han har jo en jobb han også. Synes du er kjempe god🙌 Ja, som regel må en baby bæres på… Vertfall det jeg har hørt😅 Har selv 4 ganske tette og alle har hatt hver sin uro time og må bæres rundt og ja…. Mye som skal holder styr på uansett om det er ett eller flere barn… Og mann kan ikke ligge og sove til seint på dager heller, livet endre seg jo når mann for barn…. Håper de planlegger ting vertfall og ikke bare lever i en fantasi verden. Og barn som gjerne har ekstra med behov kan og igjen være mye mer urolige, kommer ann…. Men likevell det jeg har sett av dem det blir det som om alt er bare rosenrødt og da kan mann og få seg ett sjokk om ting ikke går som mann har tenkt og. og Ja, syns selvsagt menneskelig litt synd på mannen som skal pleie henne med alt og må nok sette bort jobb også. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 6. april 2024 #3048 Del Skrevet 6. april 2024 Asså... Kan ikke skifte på senga pga nakkeskade?!😂 neihei... men silikonpupper,deet går fint😂🤦🏻♀️ 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 6. april 2024 #3049 Del Skrevet 6. april 2024 panzerpølsa skrev (44 minutter siden): Hvis man har så alvorlig nakkeskade, er det jo galskap å forstørre bryst. Men mulig det er selektiv nakkeskade som bare gjelder på enkelte ting da sikkert. Det er så dumt at det er ikke til å tro 🙈 Er det ikke mer galskap å få barn når man ikke klarer å bære eller skifte på senga selv? Jeg bare spør. Helt ærlig 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 6. april 2024 #3050 Del Skrevet 6. april 2024 Linn 1234 skrev (40 minutter siden): Synes du er kjempe god🙌 Ja, som regel må en baby bæres på… Vertfall det jeg har hørt😅 Har selv 4 ganske tette og alle har hatt hver sin uro time og må bæres rundt og ja…. Mye som skal holder styr på uansett om det er ett eller flere barn… Og mann kan ikke ligge og sove til seint på dager heller, livet endre seg jo når mann for barn…. Håper de planlegger ting vertfall og ikke bare lever i en fantasi verden. Og barn som gjerne har ekstra med behov kan og igjen være mye mer urolige, kommer ann…. Men likevell det jeg har sett av dem det blir det som om alt er bare rosenrødt og da kan mann og få seg ett sjokk om ting ikke går som mann har tenkt og. og Ja, syns selvsagt menneskelig litt synd på mannen som skal pleie henne med alt og må nok sette bort jobb også. Finnes mange alternativer som kan lette og tilrettelegge for å bære en baby da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 6. april 2024 #3051 Del Skrevet 6. april 2024 Lzzy skrev (5 timer siden): Hun er jo trossalt så skadet i nakken at hun ikke kan skifte på en seng i følge PF. Blir sikkert digg framover med et stadig voksende frontparti, for ikke snakke om når man skal starte amming 😅 Skjønner det ikke. Hun klarer å strikke samtidig som hun går kilometervis på tredemølle samtidig, men ikke å skifte på senga, noe som tar fem minutter? Nei, da blir det hardt å bære baby, spesielt om det blir kolikk, og å amme 24/7. Ser for meg at de ansetter hushjelp. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 6. april 2024 #3052 Del Skrevet 6. april 2024 Klink skrev (2 minutter siden): Finnes mange alternativer som kan lette og tilrettelegge for å bære en baby da. Men hun må jo strengt tatt bære den selv i 9 måneder og er allerede nå omtrent invalid av både det ene og det andre. Blir fint etterhvert det, når alt vokser! Inkludert boobs så store at Dolly Parton hadde blitt grønn av misunnelse. Men skifte på senga pga nakkeskade, deeet er fy fy. Sånn helt seriøst 🤷♀️ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 6. april 2024 #3053 Del Skrevet 6. april 2024 Lzzy skrev (Akkurat nå): Men hun må jo strengt tatt bære den selv i 9 måneder og er allerede nå omtrent invalid av både det ene og det andre. Blir fint etterhvert det, når alt vokser! Inkludert boobs så store at Dolly Parton hadde blitt grønn av misunnelse. Men skifte på senga pga nakkeskade, deeet er fy fy. Sånn helt seriøst 🤷♀️ Å skifte på senga er ikke gøy. Derfor. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 6. april 2024 #3054 Del Skrevet 6. april 2024 panzerpølsa skrev (1 time siden): Hvis man har så alvorlig nakkeskade, er det jo galskap å forstørre bryst. Men mulig det er selektiv nakkeskade som bare gjelder på enkelte ting da sikkert. Det er så dumt at det er ikke til å tro 🙈 Det der er skikkelig stygt sagt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 6. april 2024 #3055 Del Skrevet 6. april 2024 Motelvibes skrev (Akkurat nå): Å skifte på senga er ikke gøy. Derfor. Selvsagt ikke! Må begynne å lure på om mannen ikke er helt riktig nagla, som tror på alt det syke greine der. Attpåtil legge det ut på egen story.. orker ikke! 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 6. april 2024 #3056 Del Skrevet 6. april 2024 Lzzy skrev (Akkurat nå): Selvsagt ikke! Må begynne å lure på om mannen ikke er helt riktig nagla, som tror på alt det syke greine der. Attpåtil legge det ut på egen story.. orker ikke! Og med en gang man har baby, går det ikke en dag uten bæring. Bæring av baby, bæring av matvarer, bæring av bilstoler og utstyr, stellevesker osv. Har aldri bært så mye i mitt liv som barnas tre første leveår. Ja, en treåring må også av og til løftes og bæres. Og all av- og påkledning. Og en treåring er tyngre enn en baby. Hvordan blir det med nakkeskaden og alt da? Går hun til fysio da? 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 6. april 2024 #3057 Del Skrevet 6. april 2024 Motelvibes skrev (Akkurat nå): Og med en gang man har baby, går det ikke en dag uten bæring. Bæring av baby, bæring av matvarer, bæring av bilstoler og utstyr, stellevesker osv. Har aldri bært så mye i mitt liv som barnas tre første leveår. Ja, en treåring må også av og til løftes og bæres. Og all av- og påkledning. Og en treåring er tyngre enn en baby. Hvordan blir det med nakkeskaden og alt da? Går hun til fysio da? Haha, nei det er jo ikke annet enn bæring det! Det vet alle som har barn.. må jo få ansatt bærehjelp hun der, ellers har hun og nakkeskaden et problem 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbus Skrevet 6. april 2024 #3058 Del Skrevet 6. april 2024 Legger merke til at enkelte meldinger følgere sender henne er godt innpakket meninger i fra dette forumet. Merkelig at med hennes IQ at hun faktiskt ikke emner lese mellom linjene...Vel vel , blir avfølging herifra da dette blir mere som et skuespill. Ønsker for begge alt det beste 🙄 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 6. april 2024 #3059 Del Skrevet 6. april 2024 sprettballen skrev (7 minutter siden): Hvorfor sitter hun på en kjøkken stol? Hun må instruere han i å lage lasagne, orker vel ikke å stå da.. blir et langt svangerskap 😂😂 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbus Skrevet 6. april 2024 #3060 Del Skrevet 6. april 2024 MariaIsabel skrev (På 4.4.2024 den 8.54): Lov å avfølge. Også lov å skrive en liten melding om det her. Men er det nødvendig at de samme menneskene er innom nesten daglig for å klage på klaging? Er det ikke bare å slutte å følge med? For et slitsomt liv - å sitte og følge med på noen daglig som en hater, og så diskutere det i det uendelige ... Poenget mitt var uansett at jeg ikke gidder å klage på småirriterende ting, så lenge hun ikke gjør noe jeg mener er skadelig. Derfor er mine kommentarer om henne positive. Det betyr ikke at jeg er enig eller forsvarer alt hun sier og gjør, men at jeg ikke synes det er verdt å lage en stor sak av. Dessuten er det mer enn nok av folk som klager over henne her inne fra før av. Jeg har generelt uttalt meg lite om kommentarene til følgerene som har blitt diskutert her. Eneste jeg kan komme på å ha diskutert ifht det, er at hun ble sur på følgere som kommenterte at hun er gravid - som kommentar til videoen hvor hun sa hun ikke ville ha sånne kommenterer ... Altså, prøvde de å provosere? Synes faktisk det var helt innafor å bli sur for det. Ellers synes jeg noen av kommentarene har vært en smule småfrekke, men igjen, ikke ekstremt, og hun er også hormonell, og redd for å miste, og kommentarene fra følgerene har ikke vært helt ok de heller. Influensere er også mennesker. Så klart folk blir provosert,frekk er hun på virkelig. Prater i ett sett hver dag om intetsigende ting,men to ord feil i en mld i fra en følger så blokkeres du....Hun hever seg over alt og alle ,skal ikke være frekk men den skarpeste kniven i skuffen er ho ihvertfall ikke 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå