Gå til innhold

Hjelp meg å forstå folk som spiller Wordfeud


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minute ago, <(o¿o)> said:

WF som sjekkested, nå har jeg hørt den også... :) Jeg har litt hardt for å forestille mg det, om ikke nicknavnet er helt spesielt da, kaller noen seg sexybabe eller noe slik så ber dem nesten om at WF-spillere som nok r trauste karer blir litt nysgjerrig også...

Ikke et provoserende nick, jeg har ikke engang foto av meg selv. Har noe tilfeldig kunst.

Anonymkode: 51e88...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?

Jeg har aldri vært borti deg, ditt mehe. Jeg velger "random opponent" i menyen, det vil si at jeg får tildelt en spiller. Denne spilleren må også ha valgt dette.

Anonymkode: 51e88...c42

Ok. Jeg synes det er unødvendig å kalle meg et mehe, jeg har kun forsøkt å svare på spørsmålet som ble stilt innledningsvis i tråden. Jeg har opplevd at ukjente spillere har invitert til spill (noe jeg ikke ønsker), men har ikke selv tatt initiativ til å spille med tilfeldige motstandere. 

Anonymkode: 88e5b...750

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Ok. Jeg synes det er unødvendig å kalle meg et mehe, jeg har kun forsøkt å svare på spørsmålet som ble stilt innledningsvis i tråden. Jeg har opplevd at ukjente spillere har invitert til spill (noe jeg ikke ønsker), men har ikke selv tatt initiativ til å spille med tilfeldige motstandere. 

Anonymkode: 88e5b...750

Jeg kalte deg et mehe fordi du svarer veldig dumt.

Du har vel sett at man kan velge å spille mot tilfeldige som også velger det samme? Hvorfor skriver du da at jeg har søkt opp deg osv osv?

Anonymkode: 51e88...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg kalte deg et mehe fordi du svarer veldig dumt.

Du har vel sett at man kan velge å spille mot tilfeldige som også velger det samme? Hvorfor skriver du da at jeg har søkt opp deg osv osv?

Anonymkode: 51e88...c42

Nå forvansker du med vilje. Det er uansett ikke god debatteknikk å karakterisere person fremfor sak. Jeg skriver absolutt ikke at DU har søkt opp MEG - jeg sto frem som et eksempel på en spiller som avviser forespørsler fra andre. Er du sikker på at man kun får opp andre som aktivt har valgt tilfeldig motstander når man velger denne funksjonen? 

Anonymkode: 88e5b...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilte mye med tilfeldige folk før, og JA, det er mye løkskrell der ute.
Det er helt absurd hvor mange som bruker f.eks WF, ordspill og Quizkampen for å sjekke opp folk eller prøve å få i gang sexprat.
Om det er trolling eller folk som faktisk tror at de kommer til å få napp aner jeg ikke, men har fått det skikkelig i vrangstrupen.
Nå om dagen spiller jeg kun med faste folk, enten venner eller folk som har blitt faste spillekamerater etter utallige omkamper.
(Noen har jeg spilt med i årevis uten at jeg egentlig kjenner dem; det er i grunnen kjempekoselig!)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutes ago, Solstråletårer said:

Jeg prøvde men ble litt flau.  Spilte då dårlig at folk kjeftet på meg. Tørr nesten ikke spille mot ukjente lenger. 

Hahaha jeg også!! Kanskje vi møtte på samme menneske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

jeg sto frem som et eksempel på en spiller som avviser forespørsler fra andre. Er du sikker på at man kun får opp andre som aktivt har valgt tilfeldig motstander når man velger denne funksjonen? 

Ja. Herregud.

Anonymkode: 51e88...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...