Gå til innhold

Hjelp meg å forstå folk som spiller Wordfeud


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så mange som avslutter spillet før en eneste brikke er lagt? Som i, man starter et spill med en ukjent, og så bare avslutter de. Jeg har ikke et støtende nick eller bilde.

Aldri skjønt det der.

Anonymkode: 51e88...c42

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen sjekker stats og dropper å spille om de mistenker at noen bruker jukseapp. 

Anonymkode: 5ff52...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Noen sjekker stats og dropper å spille om de mistenker at noen bruker jukseapp. 

Anonymkode: 5ff52...bab

Jeg har ikke så veldig god statistikk, så det kan umulig være derfor de avslutter med meg.

Anonymkode: 51e88...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

De er  på sjekkern

Anonymkode: cf348...92a

Gud, apropos det der.

Jeg ER så lei av grisete mannfolk som skal initere sexprat på WF. Jeg pleier å svare på alder osv, bare for å se hva som kommer. Et ikke lite antall av disse er gifte/samboende. I går var det en slik gris som fortalte at nå hadde kona lagt seg og at jeg skulle vært der med ham på sofaen. Æsj.

Det er så patetisk. Noen snakker til og med normalt gjennom flere spill, før det til slutt kommer noe grisete ut av det blå. Som en kar her forleden, jeg hadde spilt med ham i noen uker. Så en morgen forteller han meg at han ligger i senga og er morgenkåt.

Anonymkode: 51e88...c42

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest <(o¿o)>
På 27.8.2017 den 0.32, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så mange som avslutter spillet før en eneste brikke er lagt? Som i, man starter et spill med en ukjent, og så bare avslutter de. Jeg har ikke et støtende nick eller bilde.

Aldri skjønt det der.

Anonymkode: 51e88...c42

jhsh40, invitere meg til et spill og du får en motstander som aldri gir opp. :)

Spiller hver dag mot noen av de samme spillerne, og har faste spillere jeg har spilt mot lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller bare med folk jeg kjenner, blir helt satt ut om jeg får invitasjon fra ukjente. 

Anonymkode: 88e5b...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <(o¿o)>
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spiller bare med folk jeg kjenner, blir helt satt ut om jeg får invitasjon fra ukjente. 

Anonymkode: 88e5b...750

Selv holder jeg litt høyere nivå enn de jeg kjenner og spiller med, bruker derfor finn motstander funksjonen, mange av dem jeg spiller fast med fant jeg der... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg spiller bare med folk jeg kjenner, blir helt satt ut om jeg får invitasjon fra ukjente. 

Anonymkode: 88e5b...750

Hva snakker du om? Jeg søker jo ikke opp ukjente, jeg velger "tilfeldig motspiller" i menyen.

Anonymkode: 51e88...c42

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok opp igjen WF, men ble så lei av folk som avslutter etter to utlegg, eller som skal småprate om hvem jeg er og ditt og datt. Ikke biitt sjekket så mye opp. Jeg vil bare spille, ikke småprate om livet mitt.

Anonymkode: 44138...e67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråletårer

Jeg prøvde men ble litt flau.  Spilte då dårlig at folk kjeftet på meg. Tørr nesten ikke spille mot ukjente lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jeg tok opp igjen WF, men ble så lei av folk som avslutter etter to utlegg, eller som skal småprate om hvem jeg er og ditt og datt. Ikke biitt sjekket så mye opp. Jeg vil bare spille, ikke småprate om livet mitt.

Anonymkode: 44138...e67

Nettopp.

Eneste grunn til at jeg svarer folk nå er fordi de nesten alltid ender opp med å foreslå sexprat. Underholder meg med dem helt til det kommer noe tull, så avslutter jeg.

Anonymkode: 51e88...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Solstråletårer said:

Spilte då dårlig at folk kjeftet på meg.

Hæ? Herregud, er det mulig..

Anonymkode: 51e88...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutes ago, <(o¿o)> said:

jhsh40, invitere meg til et spill og du får en motstander som aldri gir opp. :)

 

Jeg gjør det straks! Må advare deg da, jeg er ikke sånn supergod. Nicket mitt ender på -oslo :)

Anonymkode: 51e88...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <(o¿o)>
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp.

Eneste grunn til at jeg svarer folk nå er fordi de nesten alltid ender opp med å foreslå sexprat. Underholder meg med dem helt til det kommer noe tull, så avslutter jeg.

Anonymkode: 51e88...c42

Sexprat på WF? Kan det ikke være mye av. Jeg kommenterer for det meste bare spillet dersom det er noe som sies der, skriver ytterst lite med andre der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, <(o¿o)> said:

Sexprat på WF? Kan det ikke være mye av. Jeg kommenterer for det meste bare spillet dersom det er noe som sies der, skriver ytterst lite med andre der.

Jeg har et nick som forteller at jeg er kvinne, kanskje derfor jeg opplever så mange grisete menn. :)

Anonymkode: 51e88...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva snakker du om? Jeg søker jo ikke opp ukjente, jeg velger "tilfeldig motspiller" i menyen.

Anonymkode: 51e88...c42

Kan man reservere seg mot det? Jeg ønsker nemlig ikke å spille med tilfeldige motspillere, så det kan hende du har vært borti meg - jeg svarer ikke på invitasjoner fra andre enn fanilie og venner :) 

Anonymkode: 88e5b...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Kan man reservere seg mot det? Jeg ønsker nemlig ikke å spille med tilfeldige motspillere, så det kan hende du har vært borti meg - jeg svarer ikke på invitasjoner fra andre enn fanilie og venner :) 

Anonymkode: 88e5b...750

Hæ?

Jeg har aldri vært borti deg, ditt mehe. Jeg velger "random opponent" i menyen, det vil si at jeg får tildelt en spiller. Denne spilleren må også ha valgt dette.

Anonymkode: 51e88...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <(o¿o)>
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har et nick som forteller at jeg er kvinne, kanskje derfor jeg opplever så mange grisete menn. :)

Anonymkode: 51e88...c42

WF som sjekkested, nå har jeg hørt den også... :) Jeg har litt hardt for å forestille mg det, om ikke nicknavnet er helt spesielt da, kaller noen seg sexybabe eller noe slik så ber dem nesten om at WF-spillere som nok r trauste karer blir litt nysgjerrig også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...