Gå til innhold

Stjernekamp 2017


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Mkigjen skrev:

LOL

Ulike meninger, og det er helt greit. Sterkere var vel å ta i, men han har i hvert fall en mer allsidig stemme synes nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er de andre sangene de skal synge forresten. Syns ikke My heart is yours er så bra... Veldig spent på Adam sin låt :) Syns begge finale låtene var litt kjedelige valg... Mem spennende uansett! 

 

Låt fra eget repertoar

  • Adam Douglas: «I Once Was An Honest Guy»
  • Didrik Solli-Tangen: «My Heart is Yours»

Finalelåt

  • Adam Douglas: «Try a Little Tenderness» (Otis Redding)
  • Didrik Solli-Tangen: «The Sun Always Shines on TV» (a-ha)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk av Didrik!

...og nei, han safer ikke, han er ikke operasanger som visstnok enkelte tror, han er klassisk sanger, og som han selv sa, det gikk et lys opp for han sist, så han merket nok selv at opera passer han godt.

Anonymkode: 3dedb...b33

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feilfritt av Didrik, selvfølgelig. Lungekraft, intensitet og utstråling, og den suverent mest allsidige og beste stemmen i denne sesongen. Lett. Kapasiteten hans er veldig mye større.

Kjipe låtvalg ellers, det var litt skuffende... men har blitt positivt overrasket før når gode folk har sunget kjipe sanger så jeg er åpen :ler: 

Anonymkode: 78b05...e25

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er veldig kult at Didrik skal synge en låt fra A-ha. Syns det var et veldig sprekt og absolutt ikke kjedelig låtvalg. ☺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adam koser seg og det er så utrolig kult å se - her er han virkelig på hjemmebane, god stemning og som det skal være! Helt topp fra Adam!

Anonymkode: 78b05...e25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd Didrik var best på låt nr 1 og Adam på låt 2. Så 1-1 her nå. Syns my heart is yours er gjespende kjedelig, men gleder meg til å høre han synge A-ha. Det tror jeg blir veldig bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har faktisk wowfaktor, den sangen, synes han etter en skjør åpning virkelig fleska til på slutten så gåsehuden sto, publikum og dommere var i alle fall blown away. Elsk!

Anonymkode: 78b05...e25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har faktisk wowfaktor, den sangen, synes han etter en skjør åpning virkelig fleska til på slutten så gåsehuden sto, publikum og dommere var i alle fall blown away. Elsk!

Anonymkode: 78b05...e25

Helt enig! Og jeg forstår veldig godt at han ville "gjøre opp" for finalen i TA i 2010! Jeg var der, og det var en fantastisk stemning når han sang, men har hørt det på YT i ettertid og han sang virkelig dårlig den kvelden! Tok hevn i dag👏👍🎉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...