Gå til innhold

Stjernekamp 2017


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Stort gratulerer til en fantastisk Adam, en utrolig fortjent vinner! En av de bedre finalene :) 

Å, nå er det bare så altfor lenge til neste sesong :ler: 

Anonymkode: 78b05...e25

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.8.2017 den 21.31, AnonymBruker skrev:

Til nå heier jeg på Ida Maria og Adam Douglas. Benedicte har jo egentlig en vakker stemme og er teknisk veldig god, men også veldig begrenset, noe man hørte her.

Liker at Erlend virker som han har funnet seg selv og er på et bra sted i livet. :)

Jeg spår allerede nå at Adam Douglas vinner hele greia. :skya:

Anonymkode: b5917...300

Nailed it.

Anonymkode: b5917...300

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke begge to! Hyggelig at Adam vant, siden han faktisk er mer ukjent i Norge enn Didrik er. Men i år er det faktisk sånn at begge finalistene er supergode, og begge kunne vunnet like fortjent. 

Anonymkode: df1e5...858

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, visningsnamn skrev:

Er Didrik så mye eldre enn Adam da?

Hvem sa det? Det er vel snarere tvert om. Didrik er 30, mens Adam er 36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kanskje uintressant detalj er at gitaristen i gruppa som henta ham til Norge, Woodleg Odd (han sang på gruppas siste CD, Foot Fetish), har endt opp i Vassendgutane...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, visningsnamn skrev:

Ingen, det var nok bare Didrik som tulla og jeg som surra. Han sa "vi får slippe til ungdommen" da Adam ble ropt ut som vinner.

Åja. Da var det sikkert Didrik som tulla. Han er vel kanskje litt "eldre" i personligheten enn Adam. Han er jo bl.a småbarnsfar, mens Adam er mer "fri", selv om han også er gift da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk ikke mulighet til å være her inne da det skjedde, men innmari glad Adam vant! Skjønte tidlig at han ville nå veldig langt. Dessuten så bra for ham ettersom kanskje ikke så mange kjente til ham fra før. Grattis! Vel fortjent! :nordvesta:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Adam, som stort sett har virket veldig awkward på scenen når han ikke har kunnet gjemne seg bak en gitar, dro til med tidenes publikumsfrieri med tilløp til koreografi under «False alarm» var jeg sikker på at han kom til å vinne. 

My heart is Didriks (av de to), men i kveld var Adam best. Smartere låtvalg, og Didrik virket rett og slett såpass nervøs at det gikk utover opptredenene hans.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville vært like awesome og like trist uansett hvem som vant i kveld, aldri har det vært så jevnt for meg. Svært fortjent. Som i fjor, så synes jeg det er utrolig gøy at noen ukjente kommer og vinner. Og veldig gøy med to menn i finalen - gleder meg allerede til neste år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...