Gå til innhold

Stjernekamp 2017


Anglofil

Anbefalte innlegg

Jeg synes faktisk Adam var dårligst i går. Mona sa det var litt surt i starten med litt lav stemme, men det var ikke bare litt surt. Føler han fikk mye ros pga han turte å velge et så dristig låtvalg og ta en stor sjanse. Dessverre var det flaut å se på :( Synes heller ikke han gjorde det så bra i joik heller, men det var bedre.

Nå som det er sagt, så fortjente han å gå videre til finalen. Han har gjort det bedre enn Ida Maria gjennom konkurransen.

Endret av Snuppah00
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Jeg synes faktisk Adam var dårligst i går. Mona sa det var litt surt i starten med litt lav stemme, men det var ikke bare litt surt. Føler han fikk mye ros pga han turte å velge et så dristig låtvalg og ta en stor sjanse. Dessverre var det flaut å se på :( Synes heller ikke han gjorde det så bra i joik heller, men det var bedre.

Nå som det er sagt, så fortjente han å gå videre til finalen. Han har gjort det bedre enn Ida Maria gjennom konkurransen.

 

Helt enig!

Jeg synes Didrik må vinne nå, han er jevnt over god i alle sjangre. Veldig allround, sjarmerende, tar ting på sparket. Begge gutta er flinke, men Didrik er overlegen Adam, mener jeg.

Stem neste lørdag, folkens! Didrik fortjener denne seieren!

Anonymkode: df1e5...858

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lave forventninger til joik, det må jeg si. Men jammen tok jeg feil! Ikke kjedelig i det hele tatt! Når Didrik sang hadde jeg tårer i øynene og gåsehud over hele kroppen, det var virkelig noe av det vakreste jeg har hørt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Didrik bør vinne og tror han gjør det og. Jeg skal i alle fall stemme 👍 Jeg synes han har vært flink i alle sjangere (noen bedre enn andre) og han prøver i alle fall å danse når det er forventet  Ida Maria gadd jo ikke å prøve i Disco en gang. Jeg mener Stjernekamp handler om å gå ut av komforsonen sin. Det har hun jo også måtte gjøre, men safer når hun kan 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Alexis skrev:

Da er jeg klar for finale :yvonne: Er ikke sikker på hvem jeg syns bør vinne, er egentlig ganske åpent :)

Personlig smak Adam - men Didrik er søren meg en go'gutt, så jeg er litt usikker allikevel 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Didrik må vinne alså! Han har vist seg meget god i alle sjangerene, og gått langt utenforbi sin komforsone flere ganger. Vist seg som en som behersker det meste, med glans. 

Adam er flink, men kjedelig på en måte, han er bare alltid lik seg selv på en kjedelig måte alså.

Heia Didrik, stemmer på deg :) 

Anonymkode: 3dedb...b33

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag synes jeg det er to fantastiske finalister, begge fortjener en seier. Adam vil alltid kunne gjøre sin greie, dyktig fyr, men som totalpakke i akkurat denne konkurransen er det Didrik som har nailet flest kvelder.

Min stemme går til Didrik i kveld, men absolutt ingen nedtur om Adam vinner :) 

Anonymkode: 78b05...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler egentlig det er helt åpent hvem som vinner :O Blir spennende!

Min favoritt er Adam, men har jo blitt så glad i Didrik. Han har så fin utstråling.

Anonymkode: b5917...300

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Mkigjen skrev:

Tør vi vedde på at Tårnarien blir Didriks selvvalg?

Håper ikke det, for da får de bensin på bålet de som mener han «bare» er en klassisk sanger. Han har imponert i flere sjangre.

Bittelitt skuffet over at Adam valge EDM som sin reprise, men men :) 

Anonymkode: 78b05...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag går definitivt min stemme til Adam. Synes han varierer mer ved å velge EDM igjen. I tillegg synes jeg Adam har "showet" mer, han har hatt mer koreografi og sånn. Dessuten synes jeg Adam har en sterkere og mer allsidig stemme enn Didrik, synes det kom fram i åpningsnummeret. 

Men, om Didrik vinner, så blir jeg ikke sur. Han er også en meget verdig vinner. 

Men for min del: HEIA ADAM!!! 

Endret av letterbomb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bittelitt skuffet over at Adam valge EDM som sin reprise, men men :) 

Anonymkode: 78b05...e25

Ja jeg og, syns ikke det er hans beste låt akkurat. Men vil tro han gjorde det for å vise variasjon fra de andre sangene han har valgt i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...