Gå til innhold

Stjernekamp 2017


Anglofil

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

I dag håper jeg Ida Maria skal hjem. Hun synger likt uansett hvilken stil hun synger i. Alt må være med den hese stemmen. Synes også hun har noen av de minst underholdende opptredenene. Føler at Mona B. Riise har bestemt seg for at hun skal få skryt uansett hvor dårlig hun gjør det. Hvis det finnes rettferdighet i verden er det Ida Maria som ryker i dag.

Anonymkode: 4345d...12e

Veldig enig! Mona har fremsnakket Ida Maria siden dag en og det blir ikke helt riktig. Virker som hun flyter på at mange likte henne i Hver gang vi møtes, men dette er en konkurranse om hvem som er best på scenen. Syns det blir for lite variasjon med henne sangmessig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

18 minutter siden, smalls skrev:

Sangen het Gula Gula. Trodde hun sa hun skulle synge cola cola 🙊😂

:hoho: trodde jeg og.

Anonymkode: 86257...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte ikke joiken til Didrik. Har hørt veldig mye på Daniel’s joik, og syns fremførelsen til Didrik ble alt for mye lalala. Jeg er alt annet en ekspert, men ikke joik nok i mine øre.

Men en rå stemme har han, bare ikke til joik.

Anonymkode: d46fd...66f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Likte ikke joiken til Didrik. Har hørt veldig mye på Daniel’s joik, og syns fremførelsen til Didrik ble alt for mye lalala. Jeg er alt annet en ekspert, men ikke joik nok i mine øre.

Men en rå stemme har han, bare ikke til joik.

Anonymkode: d46fd...66f

Hører nå at eksperten er fullstendig uenig med meg 😝

Anonymkode: d46fd...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Nei og nei.  Nei og nei og nei. Jeg begynte å grine og folka her ser rart på meg og lurer på hva som feiler meg. 

Det der. Jeg aner ikke hva det skulle handle om.  Men jeg bare ... lagde en hel historie om Daniel. En ung mann som hadde planer for livet, og så vokste han opp og livet så ikke ut sånn det skulle. Sorg og hjerteknusing, ekte liv som butter i mot og folk som dør for tidlig og lar deg bli igjen med smerten av å lengte. 

Vurderer å dra hjem senere i kveld bare for å sette den på igjen for å grine litt mer. Det bare rørte meg helt inn i hjerterota. Musikk kan røre så mye uten å sette ord på det.  Nå må jeg tørke tårene før folk tror jeg er mentalt ustabil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Didrik var så uendelig mye bedre enn Ida Maria. Helt annen klasse.

Anonymkode: 4345d...12e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Redd Adam ryker idag. Liker han veldig godt og har heiet på han hele tiden, men syns ikke han var bra hverken på disco eller joik. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg imponert Adam, jeg synes han var dritflink. Og dommeren synes det var bra. 

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Adam trenger stemmer i dag....... han fortjener finaleplass mer enn Ida Maria. Didrik har finaleplassen i boks tror jeg,

Anonymkode: 4345d...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er samisk, og har hørt MYE joik. Syns alle var flinke, mye bedre enn i disco, men Adam var nok nærmere tradisjonell joik, i forhold til de andre to som var nærmere sang. Veldig bra. 

Men jeg er imponert over alle altså. Men Adam... Jaa!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...