Gå til innhold

Stjernekamp 2017


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun klorte seg fast lenge, men endelig! Da er det bare å glede seg til neste lørdag :) 

Elsker Stjernekamp, kunne gjerne gått hele året for min del :hoppe: 

Anonymkode: 78b05...e25

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, BeautyBox skrev:

Var det meningen at man skulle høre skikkelig autotune i Didrik sin fremføring? Var det playback? 

Det tenkte jeg også over! 🤔 Tror ikke det er playback, men lyd teknikerne som kan sette det på mikrofonen under en opptreden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke lagt merke til det før nå? :ler:

Anonymkode: 5ac42...520

Så klart har jeg det da. Måtte bare påpeke det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Rainstorm skrev:

Kleineste fyren på TV! I hele verden. :hjerte: siklesikle

Enig. Blir for mye for meg. Skikkelig klein og fjasete. Trenger så klart ikke å være super seriøs hele tiden, men bedre med en mellomting 

Adam og Didrik til finalen. Ida Maria er ikke like god som de. Adam gjør det bra i alle sjangere 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I første halvdel av serien så var Adam min klare favoritt og jeg syntes han lå i en helt annen klasse enn alle andre. Men de siste episodene har Didrik tatt mer og mer innpå og begynner faktisk å seile opp som ny favoritt hos meg. Fordi Didrik har noe de to andre ikke har - guttaktig sjarm, oppriktig engasjment og utadvendt sjarm på scenen. I tillegg til å jobbe hardt med alle sjangre og ha den suverent beste stemmen (og likevel klare å holde igjen vibratoren og ikke bruke den når den ikke skal være der - DET er ikke noe alle klassisk trente sangere klarer!).

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det @Tabris sa! Didrik har det ekstra å gi på scenen. Adam er superdyktig, men er helt sikkert typen til å spille live i små lokaler, litt mer introvert musikknerd, mens Didrik okkuperer rommet og kan fylle en hel scene som en entertainer. Imponert! 

Anonymkode: 78b05...e25

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, Alexis said:

Vi må ha Didrik og Adam i finalen! :yvonne:

... og Didrik må vinne :Nikke:

Anonymkode: 3dedb...b33

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det @Tabris sa! Didrik har det ekstra å gi på scenen. Adam er superdyktig, men er helt sikkert typen til å spille live i små lokaler, litt mer introvert musikknerd, mens Didrik okkuperer rommet og kan fylle en hel scene som en entertainer. Imponert! 

Anonymkode: 78b05...e25

Didrik må vinne nettopp grunnet dette! :Nikke: Didrik er en STOR sanger

Anonymkode: 3dedb...b33

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

... og Didrik må vinne :Nikke:

Anonymkode: 3dedb...b33

Ja akkurat nå lener jeg mot Didrik! Men vi har enda flere sjangere og Adam kan nok klare å vippe meg tilbake igjen :fnise:

Dette blir spennende! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joik kan på mange måter være make or break med tanke på guttefinale, for der tror jeg Ida Maria kan slå til.

På den annen side, av de tre tror jeg det er Didrik som tar pokalen i disco. Nå begynner det virkelig å gå på marginer og trynefaktor, viktig å stemme neste lørdag :sjenert: 

Anonymkode: 78b05...e25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joik kan på mange måter være make or break med tanke på guttefinale, for der tror jeg Ida Maria kan slå til.

På den annen side, av de tre tror jeg det er Didrik som tar pokalen i disco. Nå begynner det virkelig å gå på marginer og trynefaktor, viktig å stemme neste lørdag :sjenert: 

Anonymkode: 78b05...e25

Og så tror jeg dommerne (kanskje spesielt Mona) vil gjøre alt de kan for å få Ida Maria i finalen. Girl power! Hun klarer sikkert å bli rørt av joik fra henne også. 

I kveld var da Kåre Magnus enda mer hyper enn vanlig? 

Anonymkode: 05172...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og så tror jeg dommerne (kanskje spesielt Mona) vil gjøre alt de kan for å få Ida Maria i finalen. Girl power! Hun klarer sikkert å bli rørt av joik fra henne også. 

I kveld var da Kåre Magnus enda mer hyper enn vanlig? 

Anonymkode: 05172...fe4

Dommerne har lite å si, spesielt ut fra hvem som stemmes ut når. Mona heier nok på Ida Maria når det er fortjent, men hun er veldig imponert over Didrik - as she should be.

Synes dommerne jevnt over gjør en bra jobb, det er publikum jeg ikke er enig med. Eneste året jeg var enig i vinneren var da Silya vant, ellers var det bare toere og treere i mine øyne som har vunnet. Direkte pinlig forutsigbart da Sørum vant, han er utrolig uinteressant. Nora var flink, men ikke flinkest. Rita var veldig allrounder, men det er vel ikke som om hun har gjort så mye annet i ettertid enn hun gjorde før. Haukaas-Mittet også for kjedelig.

Tror derfor hva som helst kan skje. Jeg håper Adam og Didrik kommer i finalen og at Didrik vinner, men det norske folk kan like gjerne stemme Ida og Adam til finalen. Uansett tror jeg vi får mannlig vinner i år.

Anonymkode: 78b05...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Alexis said:

Didrik lager helt sikkert mest show i disco! Tror han kan joike bra også, for han har god kontroll på stemmen :) 

En ekte joik krever ikke god stemmekontroll, så det spørs om de går for showjoik eller noe mer tradisjonelt. 

Anonymkode: 3f1f3...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...