Gå til innhold

Stjernekamp 2017


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lisa med videre? Why? 

Jeg liker vanligvis ikke Ida Maria, synes hun har manglet variasjon, men i kveld var hun rå! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Tabris skrev:

Hvem stemte på Lisa?!

Hele det kristne miljøet kanskje? :vetikke: 

Anonymkode: b5917...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen??. Begynner å frykte at kristenfolket har mobilisert for å la deres egen talentløse representant vinne.... Gaute hadde definitivt overraskende positive fremføringer i dag, men Lisa var bare tragisk.

Endret av Gruselgrafs
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, Gaute var ikke den dårligste av de 5 idag. Da burde heller Didrik gått ut. Eller egentlig Lisa.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, NullHull skrev:

Børud-sekta i salen må ha storkost seg under Ida Maria sin sang....:plystre:

Bare fordi de er kristne så skal du ha tatt seg så innmari nær av "fy faen"? For en barnslig, umoden og lite reflektert kommentar av deg.

Alle som ville at Lisa skulle ryke i dag; hva slags vurderinger gjør dere egentlig? Er det sånn at én dårlig fremføring gjør at man skal hjem? Enig i at låtvalg og fremføring fra Lisa i dag var kjeeeedelig. Men hun har levert alle andre uker. Gaute derimot.. Han har vært dårlig gjentatte ganger. Så skal den som for en gangs skyld klarte å synge OK få bli igjen til fordel for den som har sunget pent alle andre uker?? Tydeligvis mange her som ikke har peiling på musikk hvert fall...

Anonymkode: 87b3d...233

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare fordi de er kristne så skal du ha tatt seg så innmari nær av "fy faen"? For en barnslig, umoden og lite reflektert kommentar av deg.

Alle som ville at Lisa skulle ryke i dag; hva slags vurderinger gjør dere egentlig? Er det sånn at én dårlig fremføring gjør at man skal hjem? Enig i at låtvalg og fremføring fra Lisa i dag var kjeeeedelig. Men hun har levert alle andre uker. Gaute derimot.. Han har vært dårlig gjentatte ganger. Så skal den som for en gangs skyld klarte å synge OK få bli igjen til fordel for den som har sunget pent alle andre uker?? Tydeligvis mange her som ikke har peiling på musikk hvert fall...

Anonymkode: 87b3d...233

Oi sann!! Beklager, skulle visst brukt ironi-flagget i stedet:sarkasme:

Hva gjelder "peiling på musikk", så har vel hva man foretrekker å høre på, vel så mye med personlig smak å gjøre, som intelligens....eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var helt greit at Gaute røyk. Synes det var hans tur nå

Ne, Lisa var ikke så bra i kveld, men synes hun faktisk har gjort det bedre enn Gaute til nå 

Hvorfor Didrik havnet i bunn 2 er et mysterium 

Endret av LeilaS
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråletårer
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare fordi de er kristne så skal du ha tatt seg så innmari nær av "fy faen"? For en barnslig, umoden og lite reflektert kommentar av deg.

Alle som ville at Lisa skulle ryke i dag; hva slags vurderinger gjør dere egentlig? Er det sånn at én dårlig fremføring gjør at man skal hjem? Enig i at låtvalg og fremføring fra Lisa i dag var kjeeeedelig. Men hun har levert alle andre uker. Gaute derimot.. Han har vært dårlig gjentatte ganger. Så skal den som for en gangs skyld klarte å synge OK få bli igjen til fordel for den som har sunget pent alle andre uker?? Tydeligvis mange her som ikke har peiling på musikk hvert fall...

Anonymkode: 87b3d...233

Jeg synes ikke hun har levet på noen ganger.  Synes at det hun har gjort har gått nedover . Mens Gaute  har blitt bedre og bedre. Derfor ville jeg at Lisa skulle gå ut. Ditrik aner jeg ikke hvorfor kom i de to nederste .  Jeg tror Lisa får mange stemmer fra familie derfor synes jeg det er litt urettferdig  helt enkelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...