Gå til innhold

Stjernekamp 2017


Anglofil

Anbefalte innlegg

1 time siden, Amawhatsnot skrev:

Håper egentlig også på Adam og Ida Maria i finalen, og at Adam vinner. Men Didrik er også en stjerne. Vil gjerne se ham på en operascene! 

Ja, Didrik er dyktig! Veldig! Han får sikkert mange tilbud om både kirkekonserter og musicals i tiden etter Stjernekamp. Sympatisk mann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Didrik er overraskende allsidig og gir alt for å gjøre det bra hver gang, positiv overraskelse! Lisa er for kjedelig og pregløs, flink men uten noen appell (gi henne ti-femten år levd liv så kanskje). Adam er i særklasse, utrolig god. Han kan gjøre hva han vil (utenom opera da, men hvem kan det :ler: ) Gaute kjeder livet av meg, han skulle røket i dag! Eller helst for to uker siden :roll: 

Aleksander har imponert, ikke nødvendigvis nok til å vinne, men helt klart en mer talentfull fyr enn førsteinntrykket tilsier - han fikset faktisk opera bedre enn mange! Ida Maria er en rocker, men ingen allrounder.

Hard rock og akustisk neste gang... der vil flere enn en falle gjennom, vi begynner vel å kunne skille klinten fra hveten etter hvert :) 

Finale? Adam og Didrik. 

 

Anonymkode: 78b05...e25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser også for meg Adam og Didrik og i finalen. 

Gaute synger veldig bra, men synes han er for kjedelig og pusete.

Lisa er dyktig og at hun er god til å danse er bare et pluss. Ser for meg henne på 3 plass.

Ida Maria er rocke jenta, men som noen har sagt, så er hun ikke allsidig nok. Synes i går var hennes tur og ikke Alexsander.

Så gøy det var med boy og girlband :) Barndomsminner kom fram 😊😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig gøy å se Gaute skinne i går. Jeg var veldig fan av han da han var med i Idol (og da var jeg vel bare en jentungen på 11 år), men begynte å lure litt på hvorfor jeg hadde vært så fan. Han har vært mye forsiktig og litt anonym i konkurransen. I går i boyband tok han imidlertid litt mer plass. Jeg digget å se guttene i boyband! Det så virkelig ut som om de koste seg så mye. Jeg begynner å bli litt lei av Lisa, men det kan nok også ha litt med at jeg er ateist å gjøre. Hun blir for glad-kristen for meg. 

Anonymkode: 117ea...305

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del hadde jeg likt Gaute veldig mye bedre om han hadde brukt stemmen sin litt mer varierende. Sunget dypere og ikke alltid så høye/lyse toner.

Han har jo veldig fin stemme, men syns han høres så lik ut hver gang og blir derfor litt kjedelig... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det måtte litt Judas Priest til for å bli kvitt Gaute-knekken. :ler:

Anonymkode: b5917...300

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2017 den 21.42, Lady Lovelylocks skrev:

Gleder meg til å høre Gaute i hardrock 😄

Ble positivt overrasket altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nevian skrev:

Synes da Gaute gjorde dette overraskende bra. Ikke mye Gaute-knekk over det der :)

Enig! Positivt overrasket!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Didrik er en stilmessig kameleon.

Jeg kjenner jeg har et lite crush på Felberg av en eller annen grunn. :ler:

Anonymkode: b5917...300

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner jeg har et lite crush på Felberg av en eller annen grunn. :ler:

Anonymkode: b5917...300

Ikke basert på kveldens antrekk håper jeg:kvalm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg var litt spektisk til Didrik i starten, men han har virkelig imponert meg. Håper faktisk han vinner :) Og Adam på 2 plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaute overrasket meg virkelig, og Didrik tar jo alt de kaster etter ham og gjør det til gull. Hørte Lisa nå, og syntes hun gjorde en flat og litt småsur versjon av ei skikkelig god Foo Fighters-låt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Didrik var ganske flink. Lisa synes jeg er dørgende kjedelig og litt småsur.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...