Gå til innhold

Stjernekamp 2017

Anbefalte innlegg

Skrevet

wtf???

Anonymkode: 54038...2b7

Videoannonse
Annonse
Gjest supernova_87
Skrevet
5 minutter siden, Alexis skrev:

Syns det er litt for mye fokus på dansingen til Lisa til at det er sang konkurranse... Men det er jo ikke hennes feil. 

Vil tro Gaute går ut, men syns ikke Benedicte gjorde så bra heller. Har problemer med å høre hva hun synger og syns hun har veldig tynn stemme. 

Det er jo ikke en SANG-konkurranse. Det er stjernekamp og de omtaler det vel som "den ultimate entertainer". 

At Gaute ikke var i bunn TRE engang? What the fuck. Det var jo helt ræva. 

Skrevet

Nå skjønner jeg ingenting. Syns Benedicte skulle røket ut. 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Benedicte er der på overtid. Ut med henne! 

Benedicte surfer videre på statusen sin. Hun er vel den mest kjente og etablerte artisten der, så hun får mye gratis på grunn av det tror jeg.

Anonymkode: b5917...300

• Liker 2
Skrevet

Benedicte Adrian synger som en kråke

Anonymkode: 691ae...923

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hvem ER det som stemmer på Benedicte?! Utenom familie og venner. Hun har vært i bunn 3 alle gangene, men klarer nok en gang å komme videre. Helt latterlig!  Makeda fortjente IKKE å ryke! Publikum buet jo

Aleksander i bunn 3??!!:hakeslepp:

Endret av Christy89
  • Liker 4
Gjest supernova_87
Skrevet

Virker nå helt tydelig at folk i alle fall ikke baserer seg på prestasjonene. Har vel med fanskare generelt å gjøre. For hvem som virkelig synes at Gaute var bedre enn bunn tre ... 

Skrevet

Benedicte er en jævel på å klore seg fast, det skal hun ha.

• Liker 1
Skrevet

Eneste grunnen til folk stemmer på Benedicte er fordi hun har stor fanbase fra før av. Jeg er sjokka over at Benedikte enda er der, at Makeda røyk ut før henne, Gaute ikke havna i bunn 3 og Alexander havnet i bunn 3!

Anonymkode: e85e8...0a6

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det så ut som Benedicte ble litt opprørt over at Makeda gikk ut. Kan ikke være noen god følelse... Hun var nok trygg på at det var hennes tur til å ryke. Dette programmet er ikke rett for Benedicte. 

Skrevet

Benedicte burde jo røket først. Det gjør helt vondt å høre på henne. 

Skrevet
1 minutt siden, Sisti skrev:

Jeg synes det så ut som Benedicte ble litt opprørt over at Makeda gikk ut. Kan ikke være noen god følelse... Hun var nok trygg på at det var hennes tur til å ryke. Dette programmet er ikke rett for Benedicte. 

Ja. Og faktisk så alle så like sjokkerte ut over at Makeda gikk ut. 

Skrevet

Benedicte burde gått ut allerede i første episode. 

Jeg synes dommerene burde bestemme hvem som må gå ut. Dette er blodig urettferdig!

Anonymkode: e85e8...0a6

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Rainstorm skrev:

Det er jo ikke en SANG-konkurranse. Det er stjernekamp og de omtaler det vel som "den ultimate entertainer". 

At Gaute ikke var i bunn TRE engang? What the fuck. Det var jo helt ræva. 

Da har jeg misforstått :) Trodde det telte mer hvordan man taklet forskjellige sjangere sangmessig, enn noe annet. 

Ikke så rart Benedicte går videre hele tiden da, hun er jo absolutt underholdende å se på :fnise:

Skrevet

Jeg stemte Benedicte i dag, for første gang. Ikke fordi jeg synes hun var best, men fordi jeg så gjerne vil se henne i opera. Hun og Didrik. Og jeg mistenker at de to vil være litt mer "fritt vilt" etter operasendingen. Men gleder meg til neste gang!

Jeg ble også overrasket over at Alexander kom blant de tre dårligste, at Gaute ikke gjorde det og at Makeda gikk ut. Sistnevnte tror jeg er fordi selv om hun uten tvil er særdeles flink, så er hun også litt "kjedelig". Det blir litt kjedelig perfekt, det er i hvert fall det jeg syntes om henne.

• Liker 1
Skrevet
På 27.8.2017 den 19.14, AnonymBruker skrev:

Han heter faktisk Adam Douglas. En amerikaner som er gift med en norsk kvinne. Navnet har ingenting med den avdøde forfatteren å gjøre.

Jeg syns det var kjedelig så langt. Ingen som nådde opp til noe. Men jeg liker mange av de da - trivelige folk. Blir nok bedre etter hvert.

Anonymkode: a7b63...a83

Han heter faktisk Adam Douglas Enevoldsen, det sistnevnte navnet tyder på at han har danske aner. Han er egentlig en R&B sanger, som synger fletta av de fleste av dagens sangere i den sjangeren: Han ble vel henta hit av ei Blues, R&B gruppe som het Woodleg Odd og ga ut en cd med de (Foot Fetish) og har siden da satsa på en solokarriere:

https://no.wikipedia.org/wiki/The_Douglas_Group

Skrevet
41 minutter siden, Alexis skrev:

Da har jeg misforstått :) Trodde det telte mer hvordan man taklet forskjellige sjangere sangmessig, enn noe annet. 

Ikke så rart Benedicte går videre hele tiden da, hun er jo absolutt underholdende å se på :fnise:

😂🙊 

Anonymkode: 75086...90e

Skrevet

Kanskje mange stemte på Benedicte for å få se henne i opera - den ene sjangeren hvor hun muligens kan hevde seg. Men hun burde røket i dag. Men Adam og Gaute suser heldigvis ufortrødent videre!:mynona:

Skrevet

Men herregud, man skal jo vurdere det de har prestert, ikke hva man tror de kommer til å gjøre i neste program. Synger man som ei kråke, bør man på huet og rævva ut!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...