Gå til innhold

Stjernekamp 2017


Anglofil

Anbefalte innlegg

Bare hun?

Alexander var bedre enn Erlend!

Men igjen blir det veldig ulikt feks Lisa.

Syntes forresten Lisa gjorde det veldig bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Makada hadde, i likhet med Lisa, litt problemer med å ta de dypeste tonene, men synes Lisa gjør det bedre, blant annet pga dansingen. Vi leter jo etter en artist, så sangen er bare en (stor) del av opptredenen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adam sin framføring var helt fantastisk. :ninuskapus:

 

Erlend synes jeg hadde sin beste så langt i stjernekamp, men har ikke fått noe mer sansen for han.

Makeda synes jeg høres lik ut hver eneste gang. Bendicte hadde veldig god backup fra kordamene, kan virke som hennes mikrofon er satt på nærmest lydløst... ??

Anonymkode: 70d94...0a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erlend før Benedicte?! Tydelig at Benedikte har stor fanbase og derfor for klarer hun seg hver gang. Benedicte var litt bedre denne gangen, men fortjente å ryke 

Anonymkode: bf979...6b0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, den så jeg ikke komme.

Så skal det sies, jeg har egentlig aldri vært noen fan av Erlend, så greit for meg, men synes vel kanskje Benedicte var den som burde gått ut. Men men. Blir spennende å si hvordan hun gjør hiphop..

Mvh Yvonne :heiajente: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir lett flau av puteTV, og Kåre M må jeg bare mute altså.

Anonymkode: 91a14...d6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gledet meg til å høre Erlend i Opera... Tror han hadde vært bra der. Adams sang sitter klistra i hjernen min nå! 😂 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siden jeg har en slags man crush på Gaute jublet jeg nesten høyt da han gikk videre, men Adam er i en klasse for seg. Pussig at Erlend gikk før Benedicte. Jeg ser ikke akkurat for meg at hun inntar tronen som dronning av hip hop etter neste helgs fremføring...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan Benedicte være med enda? Både Hilde og Erlende var bedre enn henne! Ikke dødsbra, men bedre.

Og Makeda er altså så kjedelige. Bare det å velge Nine to five når det er country er jo dødskjedelig! Ett så stort utvalg av låter, og så velger hun den mest oppbrukte av dem alle. 

Heier på Ida, Lisa, Didrik og Adam! Adam fordi han er desidert den beste deltakeren noen sinne. Lisa fordi jeg har likt henne siden hun var barnestjerne. Didrik fordi jeg syns han er en morsom og allsidig artist. Og Ida fordi hun er den kuleste dama i verden! 

Endret av maipai
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dommerene skal bestemme hvem som må dra, så kunne seerne stemme og redde en deltager i hvert program. For det går litt i popularitet og hvem man liker fra før av. Derfor er Benedicte der enda. Hadde dommerne fått bestemme, så hadde hun vært ute. Stemmen er ikke som den en gang var og hun fikk mye hjelp av kordamene i går. Erlend fortjente ikke å ryke i går! Hvert fall ikke før Benedicte. 

Hvis hun gjør det dårlig neste gang og, så håper jeg hun ryker ut. Synes det er fortjent da de andre er bedre. Heier på Adam og Lisa :) Noen som vet hvor lenge han har bodd i Norge? Han snakker veldig bra norsk :)

Anonymkode: a5cd6...441

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heier på Adam og Lisa :) Noen som vet hvor lenge han har bodd i Norge? Han snakker veldig bra norsk :)

Anonymkode: a5cd6...441

Hørte han sa at han hadde bodd her siden 2007 da han traff kona si. Kom for en spillejobb, møtte kona og det sa "klikk" og 1 måned senere flyttet han til Norge fra USA. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...