Gå til innhold

Stjernekamp 2017


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt jobba Ida Maria! :hjerte: Guts har hun iallefall!

Fallhøyden er enorm for Benedicte i dag. Jeg gru-gleder meg...

Anonymkode: b5917...300

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest supernova_87

Altså jeg har ikke peiling på opera, men var Benedicte flink? Jeg synes hun utifra sceneopptreden bare ... jeg ble jo litt flau. Det var for påtatt, så merkelig ut, jeg ble ille berørt. Så får hun bare strålende tilbakemeldinger?  Var det bra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Solstråletårer
1 minutt siden, Rainstorm skrev:

Altså jeg har ikke peiling på opera, men var Benedicte flink? Jeg synes hun utifra sceneopptreden bare ... jeg ble jo litt flau. Det var for påtatt, så merkelig ut, jeg ble ille berørt. Så får hun bare strålende tilbakemeldinger?  Var det bra? 

VG og Dagbladet likte Hu ikke . Ikke jeg heller . Overspilte noe veldig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rainstorm skrev:

Altså jeg har ikke peiling på opera, men var Benedicte flink? Jeg synes hun utifra sceneopptreden bare ... jeg ble jo litt flau. Det var for påtatt, så merkelig ut, jeg ble ille berørt. Så får hun bare strålende tilbakemeldinger?  Var det bra? 

Nei, det var ikke bra. Spesielt ikke på «brannalarm/apekatt»-partiene. Dommerne er flinke til å pakke inn kommentarene sine, og det gjør de nok fordi det er snakk om etablerte artister og at det er seerne som bestemmer uansett. Hun fikk jo kommentarer om at hun er veldig rusten også.

Anonymkode: b5917...300

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...