Gå til innhold

Hvorfor kjører noen så sakte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enig her, TS. Fryktelig irriterende med folk som hele tiden kjører for tregt. Opplever dette stadig vekk. Mange gjør dette uten at det noen åpenbar grunn til å kjøre saktere. En annen ting som også irriterer meg er de som tydeligvis ikke tåler at noen vil kjøre forbi. De ligger gjerne 10-20 km under fartsgrensa, men når noen vil forbi på en rett strekning, da skal de plutselig gasse på noe voldsomt. Hva er vitsen liksom?

De som nærmest parkerer når de skal svinge i vegkryss er også litt slitsomt. Det er ikke buss man kjører, og de færreste svinger er så krappe at dette er nødvendig som bilist.

Anonymkode: 897ec...65c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 22.8.2017 den 11.07, AnonymBruker skrev:

Jeg har ca 60km til jobb, blir så sint! Det er mellom 40-90sone. Men mest 80sone såklart. Jeg bruker 45min til parkeringsplassen, MEN det er på "gode dager". Jeg Må regne minst 1t i kjøring fordi folk kjører helt idiotisk. Kjør inn på busslommer og slipp forbi dere kø! Det er ikke noe gøy å reise på jobb 20minutter jeg trenger, fordi folk ikke vet hvordan man oppfører seg i trafikken. 

La meg ta et eksempel. Jeg kjørte bak en bil, den lå i 60-i 80 sone. Når jeg kunne kjøre forbi, endelig! Så kjører han fra meg. Han kjørte i 100km resten av sletta. Jeg tør jo ikke å gjøre forbi da! Når vi møtte biler igjen og det var svinger, koste han seg i 60km igjen... altså hallo! 

Jeg er ikke irritert i trafikken. Ser bare ned på mennesker som gjør slikt. Har du biler bak og du ikke ligger i fartsgrensa? Slipp de forbi! Det lærte jeg på kjøreskolen, man skal slippe forbi bilene bak seg. Masse busslommer.. 

Anonymkode: bcd74...2e9

Jeg hadde søkt opp registeringsnummeret for mye mindre. Gir en egen tilfredsstillelse å grave fram alt man kan av personopplysninger om slike sjarmører.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner det heller ikke. Hva gjør de ute i trafikken? 

 

I dag var jeg bil nr 2 etter en traktor. Det var 70sone, men det gikk i 30-40. Gjør meg ikke noe, skjønner jo at traktoren må frem og det går sakte. Det kommer en del biler bak meg, så traktoren kjører inn på et busstopp. so far, so good. Tror du bilen foran gasser opp til 70? Neida, han tralter videre i 40.... 

Anonymkode: 7b47f...c63

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...