Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
...og verdt hver eneste krone. ;)

så absolutt :Nikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble litt skuffa over det lille utvalget de har her i Norge. Bevares, de som har kommet hittil er sykt gode. Ben&Jerrys er generelt det beste som finnes på jorden. Men er nesten så jeg vurderer en tur til Danmark bare fordi de har New York Super Fudge Chunk der. Hehe.

Jeg trodde dette var oppskrytt, men tok faktisk turen innom 7/11 i går kveld, selv etter å ha spist en halv boks med Chocolate Fudge Brownie for å kjøpe to til med annen smak for å sjekke om de var like gode. (Spiste jo ikke opp alt, da. Men litt av hver. ;) ) Cookie Dough er min favoritt.

Når kommer Half Baked? Mmmm...

Det er verdt sin vekt i gull. Bedre enn mat, bedre enn smågodt og potetgull.

Så nå er spørsmålet: Når kommer Yoghurt isene? Og light versjonene? Og Cherry Garcia?

KREVER at de i det minste åpner en iskrembar et eller annet sted i hovedstaden.

Hagen Daz og annen is kan gå og legge seg. Ingenting slår B&J.

Skrevet

Hvilke smaker har de på 7 eleven?

Gjest Trønder-dude
Skrevet
Nei, 500 ml - like store som Häagen Dazs-boksene.

Har de?! Skulle nesten si jeg elsker deg, men det får vell holde med at jeg elsker opplysningen din... :ler:

Gjest trønder-dude
Skrevet
Jeg fant på 7-eleven i midtbyen i Trondheim i går. :tommelsmil:

Jeg som svarte ovenfor... mente å svare på dette innlegget altså..

Skrevet
Hvilke smaker har de på 7 eleven?

De har Chocolate fudge brownie, Chunky Monkey, Strawberry cheesecake, Phish food, Cookie Dough og Caramel Chunk. Tror jeg.

Skrevet
Ble litt skuffa over det lille utvalget de har her i Norge. Bevares, de som har kommet hittil er sykt gode. Ben&Jerrys er generelt det beste som finnes på jorden. Men er nesten så jeg vurderer en tur til Danmark bare fordi de har New York Super Fudge Chunk der. Hehe.

Jeg synes utvalget er begrenset i Europa generelt.. De har riktignok iskrembarer i enkelte land og der får man tak i flere smaker, men av is som selges på boks så synes jeg det er ganske begrenset. Hadde vært kjekt med en egen Ben & Jerry's iskrembar ja :Nikke:

Skrevet

Dette er jo for godt til å være sant! Jeg satt akkurat og drømte om Ben&Jerry is da jeg fant denne tråden. Og nå er jeg bare veldig lykkelig :)

Skrevet

Ben & Jerry's har flere isbarer i København. Der får man milkshake og gigantiske kuleis med alle de gode Ben & Jerry smakene. Jummi :jepp:

Så kult at de endelig har kommet til norge :rødme:

Skrevet

Hvor i Køben?? Dit skal jeg snart!

Skrevet (endret)

I støket, det er flere rundt omkring, du går ikke glipp av dem. En av dem er ikke så langt fra værdens høyeste mann voksfiguren (om du vet hvor det er). Men ellers er du i kjøben er det vel sansynlig at du går litt rundt å kikker i butikker og da kommer du garantert til å treffe på noen boder. men du kan også spørre på hotellet der du bor eller i butikker du er innom, skulle tro alle jenter der vet hvor dem får tak i denne himmelske isen :rødme:

Endret av Bloggerina
Skrevet

Takk! Gleder meg til å smake!

Skrevet
De har Chocolate fudge brownie, Chunky Monkey, Strawberry cheesecake, Phish food, Cookie Dough og Caramel Chunk. Tror jeg.

Hva slags smak er Phish food, og Chunky Monkey? Resten kan jeg tenke meg til :)

Skrevet
Hva slags smak er Phish food, og Chunky Monkey? Resten kan jeg tenke meg til :)

Chunky Monkey er bananis med sjokoladebiter (formet som bananer) og valnøtter.

Phish food er sjokoladeis med marshmallow og karamell mener jeg (har ikke smakt den).

Skrevet (endret)

Phish Food er sjokolade is med "swirls" av marshmallows og karamell samt sjokoladefisker, Chunky Monkey er bananis med sjokoladebananer og valnøtter. :)

Edit: Lady Lovelace slo meg visst på målstreken! ;)

Endret av itla
Skrevet

Tenk at dette er en egen tråd :ler: Har bare smakt Chocolate Fudge Brownie da jeg var i London ifjor (!), men nå fikk jeg lyst på Chunky Monkey, den hørtes knall ut! :sikle:

Skrevet

Nå har jeg smakt Ben & Jerry's (Phish Food) for første gang og synes bare den var helt ok.

Den stod ikke helt til forventningene jeg har fått av å lese her inne :snurt:

Favoritt isen min er fremdeles Mövenpick Caramelita, men skal gi de andre Ben & Jerry's smakene et forsøk og.

Skrevet
Nå har jeg smakt Ben & Jerry's (Phish Food) for første gang og synes bare den var helt ok.

Den stod ikke helt til forventningene jeg har fått av å lese her inne :snurt:

Favoritt isen min er fremdeles Mövenpick Caramelita, men skal gi de andre Ben & Jerry's smakene et forsøk og.

Phish food er ikke så god synes jeg. Men Cookie Dough og Chocolate Brownies er himmelrike!

Ble skuffa over phish food jeg og. Men lover: prøv en av de to andre. Ufattelig godt.

Skrevet (endret)

Gjett hvem som har 7eleven i kjellern i blokka si :lur:

...og som kan spise hva som helst uten å legge på seg :filer:

:mrgreen:

Endret av Gaby

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...