AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #261 Skrevet 24. august 2022 AwkwardAlice skrev (På 8.6.2016 den 16.32): Neste gang jeg skal på kino tenker jeg en Ben&Jerry's framfor smågodt! Favoritten er Phishfood, men liker også Cookie Dough og Chunky Monkey. Finner ikke phishfood lengre 😭 Anonymkode: 5f9d1...e99 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #262 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Finner ikke phishfood lengre 😭 Anonymkode: 5f9d1...e99 Hva er det Anonymkode: a26ed...3e3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #263 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er det Anonymkode: a26ed...3e3 Iskrem Anonymkode: 5f9d1...e99
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #264 Skrevet 24. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Iskrem Anonymkode: 5f9d1...e99 Vaniljesmak iskremen? Anonymkode: a26ed...3e3
Paneera Skrevet 30. september 2024 #265 Skrevet 30. september 2024 Hvilken er deres favoritt? Har smakt cookie dough, half baked, peanut butter cup og marsmallow s'more. Peanut butter cup er min favoritt til nå 1
Rosa Gnom Skrevet 30. september 2024 #266 Skrevet 30. september 2024 Mest glad i cookie dough eller half baked. Farlig godt. Kan godt spise hele boksen på en gang.. Ikke bra !
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #267 Skrevet 30. september 2024 Rosa Gnom skrev (4 minutter siden): Mest glad i cookie dough eller half baked. Farlig godt. Kan godt spise hele boksen på en gang.. Ikke bra ! Samme her! Elsker de to smakene. Anonymkode: e1284...42c
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #268 Skrevet 30. september 2024 Karamel Sutra Core er min favoritt i Norge. Jeg irriterer meg grønn over at det nesten bare blir tatt inn de med brownies, cookie dough, pretzel og lignende her. B&J har så mye mer å by på så hvorfor kjører butikkene bare ørten varianter av samme isene? Variasjon er mye kulere. Anonymkode: 220cb...55d 4
Paneera Skrevet 30. september 2024 #269 Skrevet 30. september 2024 Rosa Gnom skrev (51 minutter siden): Mest glad i cookie dough eller half baked. Farlig godt. Kan godt spise hele boksen på en gang.. Ikke bra ! AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Karamel Sutra Core er min favoritt i Norge. Jeg irriterer meg grønn over at det nesten bare blir tatt inn de med brownies, cookie dough, pretzel og lignende her. B&J har så mye mer å by på så hvorfor kjører butikkene bare ørten varianter av samme isene? Variasjon er mye kulere. Anonymkode: 220cb...55d Har kjøpt inn Caramel sutra Core, chocolate fugde brownie og caramel brownie party 😋 Skal prøvesmake alle i morgen og så vurdere hvilken av de som er best, og om noen slår peanut butter cup Er ellers enig, lite utvalg i Norge. De har så mange spennende varianter i USA. Har så lyst til å smake flere Core, noen Topped, samt flere med peanøttcups/smør og mint. 1
Daisy-love Skrevet 30. september 2024 #270 Skrevet 30. september 2024 Paneera skrev (10 minutter siden): Har kjøpt inn Caramel sutra Core, chocolate fugde brownie og caramel brownie party 😋 Skal prøvesmake alle i morgen og så vurdere hvilken av de som er best, og om noen slår peanut butter cup Er ellers enig, lite utvalg i Norge. De har så mange spennende varianter i USA. Har så lyst til å smake flere Core, noen Topped, samt flere med peanøttcups/smør og mint. Se om du finner Netflix and chil. Den er også med peanøttsmør 😋 Skal finnes i både kumelk og melkefri. Jeg har kun prøvd sistnevnte og den er veldig god 😋 Usikker på favoritten, må slå opp smakene igjen, men den er ihvertfall høyt oppe.
Paneera Skrevet 30. september 2024 #271 Skrevet 30. september 2024 Daisy-love skrev (Akkurat nå): Se om du finner Netflix and chil. Den er også med peanøttsmør 😋 Skal finnes i både kumelk og melkefri. Jeg har kun prøvd sistnevnte og den er veldig god 😋 Usikker på favoritten, må slå opp smakene igjen, men den er ihvertfall høyt oppe. Ja, den tror jeg de skal ha på meny. Tenkte meg innom Meny for å sjekke ut den Takk for tips ❤️ 1
Daisy-love Skrevet 30. september 2024 #272 Skrevet 30. september 2024 Paneera skrev (2 minutter siden): Ja, den tror jeg de skal ha på meny. Tenkte meg innom Meny for å sjekke ut den Takk for tips ❤️ Bare hyggelig 🥰😋
Paneera Skrevet 30. september 2024 #273 Skrevet 30. september 2024 Her er utvalget som finnes nå. I tillegg har vi Sutra Core, samt sundaene, chocco-Lotta cheesecake (sundae), dulce de-lish (sundae), og Netflix and chill. Finnes også noen veganske alternativer 1
Rufs Skrevet 30. september 2024 #274 Skrevet 30. september 2024 Chocolate fudge brownie og half baked. Var helt klart phish food som var favoritten!
Paneera Skrevet 30. september 2024 #275 Skrevet 30. september 2024 Rufs skrev (22 minutter siden): Chocolate fudge brownie og half baked. Var helt klart phish food som var favoritten! Jeg måtte ta en liten smaksprøve av chocolate fudge brownie, caramel brownie party og caramel sutra (Core). Jeg synes brownien var god i begge. Litt mørk sjokoladeis i chocolate fudge brownie. Vaniljeisen i caramel sutra var veldig god. Tror totalt sett at jeg likte caramel brownie party best av disse. Men det er fremdeles ingen som slår peanut butter cup
Rufs Skrevet 30. september 2024 #276 Skrevet 30. september 2024 Paneera skrev (57 minutter siden): Jeg måtte ta en liten smaksprøve av chocolate fudge brownie, caramel brownie party og caramel sutra (Core). Jeg synes brownien var god i begge. Litt mørk sjokoladeis i chocolate fudge brownie. Vaniljeisen i caramel sutra var veldig god. Tror totalt sett at jeg likte caramel brownie party best av disse. Men det er fremdeles ingen som slår peanut butter cup Jeg elsker at den sjokoladeisen er mørk!
Paneera Skrevet 30. september 2024 #277 Skrevet 30. september 2024 Rufs skrev (17 minutter siden): Jeg elsker at den sjokoladeisen er mørk! Jeg skal smake half baked igjen , husker ikke helt hvordan den smakte, og sammenligne med vanlig cookie dough og chocolate fudge brownie. Synes cookie dough var for lite søt, mens chocolat fudge brownie hadde så mørk sjokolade at det ødela litt. Vil tippe at jeg liker half baked best, da får man cookie dough og brownie, samt litt lysere is. Er mer glad i melkesjokolade enn mørk sjokolade 😅
Disney Adult Skrevet 30. september 2024 #278 Skrevet 30. september 2024 Peanut butter cup og cookie dough er mine favoritter, men det blir sjeldent siden de er så dyre 🫣
momo Skrevet 30. september 2024 #279 Skrevet 30. september 2024 Jeg elsket phish food. Og synes ingen av de andre kan måle seg med den.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #280 Skrevet 30. september 2024 Jeg savner minter wonderland 😭 Anonymkode: b28da...d93
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå