Gå til innhold

Ubåtmysteriet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er helt forferdelig sykt. Man kan skrive om det, uten å tenke på det på en måte. Men med en gang man tenker på det. Det er mer grotesk enn noe. Det går ikke an å tenke på sånt. Hvis man tenner på dette, tenner man vel på skrekken og at de skriker. Dette er det sykeste jeg har hørt. Jeg skulle ønsket jeg var et barn og skjermet for så syke virkeligheter. 

Anonymkode: f5014...610

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med alt det som har kommet fram nå, høres det ihvertfall veldig usannsynlig ut om dette er første gangen han gjør noe slikt. Han blir jo sjekket opp mot uløste drapssaker. Men det er jo veldig mange savnetsaker som også kan være drapssaker.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er helt forferdelig sykt. Man kan skrive om det, uten å tenke på det på en måte. Men med en gang man tenker på det. Det er mer grotesk enn noe. Det går ikke an å tenke på sånt. Hvis man tenner på dette, tenner man vel på skrekken og at de skriker. Dette er det sykeste jeg har hørt. Jeg skulle ønsket jeg var et barn og skjermet for så syke virkeligheter. 

Anonymkode: f5014...610

Et veldig lite barn da, i så fall. Barn i dag får med seg veldig mye. Ihvertfall hvis de er store nok til å kunne lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Guy Fawkes skrev:

Interessant nyhetssending. Vell man kan ikke fastsette dødsårsak, men en ting er sikkert at man dør hvis man får kappet av seg hode, ben og armer. Muligheten er og stor for å dø av en rekke knivstikk i overkroppen. Det behøver man ikke være rettsmedisiner for å konkludere med. Så kanskje er det slik at man ikke ser skogen for bare trær.

Mulig det står tidligere i denne tråden, men hun hadde ett stikk i brystet, fire i vagina,  og 10 rundt vagina. 

Tanken på dette fantastiske menneskets grusomme og smertefulle død, gjør meg uvel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 14.10.2017 at 6:56 AM, Thyra said:

Med alt det som har kommet fram nå, høres det ihvertfall veldig usannsynlig ut om dette er første gangen han gjør noe slikt. Han blir jo sjekket opp mot uløste drapssaker. Men det er jo veldig mange savnetsaker som også kan være drapssaker.

Sikker på det? Synes det virker mer sannsynlig at det er første gangen, ettersom det var så amatørmessig utført. Hvis har var en rutinert seriemorder ville han vel ikke drept noen som så mange hadde observert sammen med han? Med mindre han ville bli tatt...

Anonymkode: 2bf6c...276

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på det? Synes det virker mer sannsynlig at det er første gangen, ettersom det var så amatørmessig utført. Hvis har var en rutinert seriemorder ville han vel ikke drept noen som så mange hadde observert sammen med han? Med mindre han ville bli tatt...

Anonymkode: 2bf6c...276

Det er ikke sikkert det var planlagt at han skulle drepe henne i ubåten den kvelden. Han kan ha mistet kontrollen på en eller annen måte. Men at noen skal gå så ekstremt til verks første gang vedkommende dreper, og attpåtil framstå så rolig og avslappet som når han snakket med journalistene rett etter han kom i land ...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutes ago, Thyra said:

Det er ikke sikkert det var planlagt at han skulle drepe henne i ubåten den kvelden. Han kan ha mistet kontrollen på en eller annen måte. Men at noen skal gå så ekstremt til verks første gang vedkommende dreper, og attpåtil framstå så rolig og avslappet som når han snakket med journalistene rett etter han kom i land ...

Men han hadde med seg sag spesielt på denne turen etter hva jeg har forstått.

Anonymkode: 9933e...fa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Thyra said:

Det er ikke sikkert det var planlagt at han skulle drepe henne i ubåten den kvelden. Han kan ha mistet kontrollen på en eller annen måte. Men at noen skal gå så ekstremt til verks første gang vedkommende dreper, og attpåtil framstå så rolig og avslappet som når han snakket med journalistene rett etter han kom i land ...

Du har vel hørt om psykopat? De er ofte likt av mange. Finner mange sjefer i Norge som er psykopater. Min siste arbeidsgiver f.eks. De eier ikke empati, men vet veldig godt å snakke for seg.

Anonymkode: 947f9...e60

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har vel hørt om psykopat? De er ofte likt av mange. Finner mange sjefer i Norge som er psykopater. Min siste arbeidsgiver f.eks. De eier ikke empati, men vet veldig godt å snakke for seg.

Anonymkode: 947f9...e60

Det er mange psykopater i blant oss. Men de begår vanligvis ikke parteringsdrap, eller drap i det hele tatt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.10.2017 den 9.53, Sobril skrev:

Mulig det står tidligere i denne tråden, men hun hadde ett stikk i brystet, fire i vagina,  og 10 rundt vagina. 

Tanken på dette fantastiske menneskets grusomme og smertefulle død, gjør meg uvel. 

Fy faen....................... Syk syk syk mann................... 
Jeg tipper han har voldtatt henne og "straffepult" henne med knivstikk..... Fyyyy faen blir svimmel og kvalm!!!!! 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men han hadde med seg sag spesielt på denne turen etter hva jeg har forstått.

Anonymkode: 9933e...fa3

Har det kommet frem i mediene også? At de har funnet sag i ubåten? Med eller uten blod/kjøttrester da? Og at kolleger har vitnet om at han ikke pleide å ha sag der? 

Jeg tror også at dette var et planlagt drap , ikke nødvendigvis akuratt den kvelden, med akuratt den dama, men at han kan ha lenge sett for seg ubåten som den perfekte voldtekts/terror bula og nå kanskje levd ut den fantasien uten å tenke hva han skal gjøre etterpå, tenkt at å senke ubåten går bra og at ingen vil finne den, for det var jo noe med at det var vanskelig å finne ujevnheter på havbunnen akuratt i det området der med ekkolodd og utstyr de vanligvis bruker... 
Det er jo uansett en helt psyko sak, værre enn groteste skrekkfilmer .... Spesielt siden behandlingen av liket mtp stedene stikkskadene er, og hvor lydløst og isolert og umulig rømningsvei det er i en ubåt, og parteringen, selvom partering i seg selv ikke er så uvanlig ved drap. 
 

Anonymkode: 794b3...fdb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10/14/2017 den 4.10, AnonymBruker skrev:

Dette er helt forferdelig sykt. Man kan skrive om det, uten å tenke på det på en måte. Men med en gang man tenker på det. Det er mer grotesk enn noe. Det går ikke an å tenke på sånt. Hvis man tenner på dette, tenner man vel på skrekken og at de skriker. Dette er det sykeste jeg har hørt. Jeg skulle ønsket jeg var et barn og skjermet for så syke virkeligheter. 

Anonymkode: f5014...610

Akkurat sånn føler jeg det også. Når jeg begynner å tenke over det, så er det så sykt.

Det går bare ikke an. Stakkars stakkars jenta. Håper virkelig ikke han gjorde alt dette mot henne mens hun fortsatt var i live. Seriøst for en gal gal mann. Jeg fatter det bare ikke. Hvordan er det mulig. Så forferdelig for henne å vite at hun var fanget der nede med han uten at noen hørte henne skrike, umulig å komme seg ut, umulig å få hjelp. Nei jeg kan ikke tenke på dette mer. Kan ikke forestille meg hvor ille dette har vært. Og saken blir faen meg bare værre og værre for hver dag som går.

:hjerte::hjerte::hjerte:

Anonymkode: e5d20...c61

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så vondt å ta inn at det knapt er mulig. Normalt så finnes det et lite håp; noen kan komme, noen kan høre - eller man kan klare å rømme.

Her er man stuck i en ubåt sammen med en seksualsadist uten mulighet til å overleve.

Det er så sykt at jeg tror det er på tide å ringe psykolgen igjen :( 

Anonymkode: b0e40...222

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, AnonymBruker said:

Fy faen....................... Syk syk syk mann................... 
Jeg tipper han har voldtatt henne og "straffepult" henne med knivstikk..... Fyyyy faen blir svimmel og kvalm!!!!! 

Har det kommet frem i mediene også? At de har funnet sag i ubåten? Med eller uten blod/kjøttrester da? Og at kolleger har vitnet om at han ikke pleide å ha sag der? 

Jeg tror også at dette var et planlagt drap , ikke nødvendigvis akuratt den kvelden, med akuratt den dama, men at han kan ha lenge sett for seg ubåten som den perfekte voldtekts/terror bula og nå kanskje levd ut den fantasien uten å tenke hva han skal gjøre etterpå, tenkt at å senke ubåten går bra og at ingen vil finne den, for det var jo noe med at det var vanskelig å finne ujevnheter på havbunnen akuratt i det området der med ekkolodd og utstyr de vanligvis bruker... 
Det er jo uansett en helt psyko sak, værre enn groteste skrekkfilmer .... Spesielt siden behandlingen av liket mtp stedene stikkskadene er, og hvor lydløst og isolert og umulig rømningsvei det er i en ubåt, og parteringen, selvom partering i seg selv ikke er så uvanlig ved drap. 
 

Anonymkode: 794b3...fdb

 

2 hours ago, AnonymBruker said:

Akkurat sånn føler jeg det også. Når jeg begynner å tenke over det, så er det så sykt.

Det går bare ikke an. Stakkars stakkars jenta. Håper virkelig ikke han gjorde alt dette mot henne mens hun fortsatt var i live. Seriøst for en gal gal mann. Jeg fatter det bare ikke. Hvordan er det mulig. Så forferdelig for henne å vite at hun var fanget der nede med han uten at noen hørte henne skrike, umulig å komme seg ut, umulig å få hjelp. Nei jeg kan ikke tenke på dette mer. Kan ikke forestille meg hvor ille dette har vært. Og saken blir faen meg bare værre og værre for hver dag som går.

:hjerte::hjerte::hjerte:

Anonymkode: e5d20...c61

 

11 minutes ago, AnonymBruker said:

Det er så vondt å ta inn at det knapt er mulig. Normalt så finnes det et lite håp; noen kan komme, noen kan høre - eller man kan klare å rømme.

Her er man stuck i en ubåt sammen med en seksualsadist uten mulighet til å overleve.

Det er så sykt at jeg tror det er på tide å ringe psykolgen igjen :( 

Anonymkode: b0e40...222

 

Fantasere, spekulere, utbrodere....
Har dere sett bevisene selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, slask said:

 

 

 

Fantasere, spekulere, utbrodere....
Har dere sett bevisene selv?

Bevisene om at hun har blitt drept med overlegg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, slask skrev:

 

 

 

Fantasere, spekulere, utbrodere....
Har dere sett bevisene selv?

Hva da? Vi snakker jo bare om hvor groteskt det er å bli drept, kanskje voldtatt , partert og knivstukket opp i underlivet gjentatte ganger, - som de har funnet knivstikk på kroppsrestene hennes , 

Anonymkode: 794b3...fdb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva da? Vi snakker jo bare om hvor groteskt det er å bli drept, kanskje voldtatt , partert og knivstukket opp i underlivet gjentatte ganger, - som de har funnet knivstikk på kroppsrestene hennes , 

Anonymkode: 794b3...fdb

Ja, det er jo akkurat det de har?

Anonymkode: 30292...13a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne saken har satt seg skikkelig i meg. Får denne saken ikke ut av hodet. Det er det sykeste jeg noengang har hørt om. Ett ekte mareritt,en ekte skrekk film. Fy søren. Den jenta må ha lidd! Det er noe man aldri skal tru skal skje. Jeg ble så nysgjerrig at jeg Googlet Snuff video. Det er grotesk. Helt helt forferdelig grotesk. Det går mye i sag på de bildene jeg så. Peter Madsen har nok blitt inspirert fra de filene han har hatt på pcen. Jeg trur faktisk at KW har vært i live mesteparten av tiden. Jeg trur hun har blitt torturert i live! Jeg trur denne saken er værre enn vi trur. Tenk på de pårørende i denne saken. Jeg hadde slitt resten av livet mitt om det hadde vært min datter dette hadde skjedd med. Mine tanker går til de pårørende.

Anonymkode: 83026...7ee

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, slask skrev:

 

 

 

Fantasere, spekulere, utbrodere....
Har dere sett bevisene selv?

Det er få saker her i verden at man får se bevisene selv. Selv ikke ugjerningene til ABB har jeg sett selv, men jeg er ikke i tvil om at bevisene i saken ikke er gode nok av den grunn. Mulig du tror hele saken er falske nyheter, det må du gjerne tro. Du kan tro jorda er flat for meg. Vi andre tror på det danske politiet som sier hun er død og at hun er partert. Samtidig tror vi på bildene og forklaringen om at hun var med i ubåten den dagen hun ble borte. Dette stemmer godt med at hun er funnet i vannet og deler av henne et stykke fra land. Vi tror og dansk politi når de sier hun var partert og at det var innpakket og festet med gjenstander slik at det skulle synke. Ut fra dette vet man uten å spekulere at å partere seg selv er svært vanskelig i alle fall hvis man begynner med hode. Så man vet at noen andre har partert henne og det er ingen ting som tyder på at det var flere tilstede enn de to. Så da er det legitimt å mene uten å spekulere at han står bak. Det er ei heller å spekulere i at det er lite som tyder på at hun har dødd for egen hjelp også stykket seg selv i og rundt kjønnsorganet en rekke ganger. Noen ganger holder det å lese kilder for å kunne vite noe om en sak. Jeg som har elsket historie siden jeg var en neve stor vet veldig mye om en rekke historiske felt inklusive vikingtiden og 2 verdenskrig. Dette vet jeg mye om selv om jeg slettes ikke har vært viking og jeg var ikke født ennå mens 2 verdenskrig ødela Europa. 

Endret av Guy Fawkes
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig dame, mitt hjerte føler med henne.:hjerte:Kim:hjerte:

 

Kunne ønske hun aldri gikk i den j ubåten med den psykofyren, hun må ha vært livredd, uforståelig og tenke på den skjebnen.:grine:

Anonymkode: e834a...b3f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...