missmcbeal Skrevet 1. desember 2017 #681 Skrevet 1. desember 2017 Andrea og Thomas klart best i kveld, men jeg likte Sebastian sin opptreden. Fikk tårer i øynene faktisk. Men så liker jeg jo stemmen hans. 1
Vera Skrevet 1. desember 2017 #682 Skrevet 1. desember 2017 Syns det var HELT GREIT at Elise røyk i dag..jeg holder på å dø litt på meg hver gang hun synger.. Heier på Sebastian og Agnes..Thomas har tapt seg veldig 😞 Irriterer meg grenseløst at ingen av mentorene kan gi Sebastian en skikkelig tilbakemelding..er ikke mye profft..men, han har kommet seg videre på tross av dette, og det syns jeg sier litt 😉 Mange av de andre blir skrytt opp i skyene, og sanker stemmer pga dette, skikkelig urettferdig. Når det er sagt, live-sendingene har vært skikkelig skikkelig dårlige! Lavt nivå! Tror nivået hadde blitt bedre om mentorene valgte sanger, og ga konstruktiv tilbakemelding til hver enkelt..og ikke det der sukkerspinnmølet de holder på med.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #683 Skrevet 1. desember 2017 13 minutter siden, missmcbeal skrev: Det er finale neste gang Så nei, hun kan ikke ryke, men hun vinner nok ikke. Men det var på tide at Elise røyk nå. Mente egentlig å si at håper hun havner på 4 plass Anonymkode: f4325...686
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #684 Skrevet 1. desember 2017 Andrea har utviklet seg noe enormt, og hun er bare 16 år. Syns virkelig hun fortjener å vinne hele greia. Syns kommentarene Sebastian fikk i dag var veldig rare. "Det var fint" var Morten sin kommentar. De andre skryter ikke. Josef sa noe uforståelig. Gutten er jo uten tvil flink, selv om jeg som enkelte andre ikke er så fan av den type stemme. Anonymkode: b746d...08e 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #685 Skrevet 1. desember 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Andrea har utviklet seg noe enormt, og hun er bare 16 år. Syns virkelig hun fortjener å vinne hele greia. Syns kommentarene Sebastian fikk i dag var veldig rare. "Det var fint" var Morten sin kommentar. De andre skryter ikke. Josef sa noe uforståelig. Gutten er jo uten tvil flink, selv om jeg som enkelte andre ikke er så fan av den type stemme. Anonymkode: b746d...08e Synes også kommentarene var merkelige. Agnes fikk mye mer skryt enn han. Merkelig Anonymkode: f4325...686
Christy89 Skrevet 2. desember 2017 #686 Skrevet 2. desember 2017 Enig med flertallet her. Irriterende at mentorene bare gir positiv respons og roser de opp i skyene uansett hvordan de synger.Det er ikke annet uprofesjonelt synes jeg. Sier ikke at de må slakte de, men konstruktiv kritikk må til. I den virkelige verden kommer de til å få mye kriikk og ingen pakker ting inn i sukkerspinn. Vil deltagerne virkelig ha en karriere innen musikk, så bør mentorene forbeede de litt og ikke bare "ååh, dette var virkelig bra!" når det egentlig bare var middels Lene er verst synes jeg. Hun griner jo hele tiden og sier alltid "dette her var SÅ bra!" Mens hun bøyer seg i støvet. Martin da, som står å klapper stolt på stolen etter Elise sin opptreden? Really?? Hun sang greit på verset, men så fælt og skrikete på refrenget da Godt hun er ute. Lurer på hva Agnes gjør det enda. Jeg synes nivået er veldig lavt og blir litt flau faktisk. The Voice var mye bedre de første sesongene, men blir bare dårligere og dårligere . Før gledet jeg meg til å se The Voice, men nå har jeg det bare på i bakgrunnen 4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2017 #687 Skrevet 3. desember 2017 På 2.12.2017 den 9.19, Christy89 skrev: Enig med flertallet her. Irriterende at mentorene bare gir positiv respons og roser de opp i skyene uansett hvordan de synger.Det er ikke annet uprofesjonelt synes jeg. Sier ikke at de må slakte de, men konstruktiv kritikk må til. I den virkelige verden kommer de til å få mye kriikk og ingen pakker ting inn i sukkerspinn. Vil deltagerne virkelig ha en karriere innen musikk, så bør mentorene forbeede de litt og ikke bare "ååh, dette var virkelig bra!" når det egentlig bare var middels Lene er verst synes jeg. Hun griner jo hele tiden og sier alltid "dette her var SÅ bra!" Mens hun bøyer seg i støvet. Martin da, som står å klapper stolt på stolen etter Elise sin opptreden? Really?? Hun sang greit på verset, men så fælt og skrikete på refrenget da Godt hun er ute. Lurer på hva Agnes gjør det enda. Jeg synes nivået er veldig lavt og blir litt flau faktisk. The Voice var mye bedre de første sesongene, men blir bare dårligere og dårligere . Før gledet jeg meg til å se The Voice, men nå har jeg det bare på i bakgrunnen Godt at det ikke bare var meg som ikke likte Elise sin opptreden, måtte faktisk gå ut av stua mens hun sang, var bare skriking og ikke pent i det hele tatt! Begynte å lure på om jeg ikke hadde musikalsk sans da dommerne skrøt henne opp i skyene etterpå, de burde faktisk gitt litt kritikk der Anonymkode: 686f7...852 2
Aurora** Skrevet 8. desember 2017 #688 Skrevet 8. desember 2017 Jeg har ingen tro på Agnes vinner (da er det virkelig noe galt) men åssen karriere kan hun få egentlig? Utenom å synge i en kirke og noe lignende? Fin stemme, men jeg synes hun er fryktelig kjedelig. 7
Poppzy Skrevet 8. desember 2017 #689 Skrevet 8. desember 2017 Likte Agnes i begynnelsen. Nå syns jeg hun er dørgende kjedelig. Ingen variasjon i låtvalgene. Håper virkelig ikke hun vinner. 1
missmcbeal Skrevet 8. desember 2017 #690 Skrevet 8. desember 2017 Agnes kommer ikke til å vinne, det er jeg sikker på. Tipper det blir Andrea eller Thomas. 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #691 Skrevet 8. desember 2017 Jeg heier på Agnes. Hun har en utrolig fin og særegen stemme. Anonymkode: 3ed3d...33e 2
Salka Skrevet 8. desember 2017 #692 Skrevet 8. desember 2017 Håper Andrea eller Thomas vinner. Agnes har fin stemme, men hun er så kjedelig. 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 8. desember 2017 #693 Skrevet 8. desember 2017 Heier på Andrea, kun 16 år og den stemmen.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #694 Skrevet 9. desember 2017 Hvem tror dere vinner i kveld? Her går min stemme til Andrea. Hun er den av de gjenværende fire jeg syns fortjener det mest, og som er definitivt flinkest. Agnes er kjedelig, det samme om igjen og om igjen, og stemmen hennes passer til svært få låter. Thomas har rett og slett tapt seg. Han er flink, men det blir dårligere for hver gang. Jeg tåler ikke stemmen til Sebastian, den er spesiell men den er veldig.... Ekorn? Anonymkode: 87433...b18
Gjest Catalina Culès Skrevet 9. desember 2017 #695 Skrevet 9. desember 2017 Jeg tror det står mellom Thomas og Andrea, men håper Andrea vinner.
missmcbeal Skrevet 9. desember 2017 #696 Skrevet 9. desember 2017 Jeg tror nok jeg kommer til å stemme på Andrea jeg også Noen som vet hvor mange sanger de skal synge? Blir det 2 hver? Eller skal de bare synge en?
smalls Skrevet 9. desember 2017 #697 Skrevet 9. desember 2017 39 minutter siden, missmcbeal skrev: Jeg tror nok jeg kommer til å stemme på Andrea jeg også Noen som vet hvor mange sanger de skal synge? Blir det 2 hver? Eller skal de bare synge en? Håper de skal synge 2 hver, ellers blir det mye dautid som må fylles opp med babbel og sånt
missmcbeal Skrevet 9. desember 2017 #698 Skrevet 9. desember 2017 2 minutter siden, smalls skrev: Håper de skal synge 2 hver, ellers blir det mye dautid som må fylles opp med babbel og sånt Uff ja, det orker jeg nesten ikke. Det er kleint nok når både Øyvind og Marte skal dra ut tiden med ekstremt kjedelig tomprat.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #699 Skrevet 9. desember 2017 Tror det er slik at de synger en hver, og de som kommer til "superfinalen" (aner ikke hva hvorfor eller ja) skal synge en sang til. Det er to som kan komme til superfinalen eller noe sånt... Anonymkode: 87433...b18
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #700 Skrevet 9. desember 2017 Håper Thomas eller Agnes vinner. De som har gitt mest inntrykk på meg igjennom sesongen! Anonymkode: d641a...e27 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå