Gå til innhold

*Arkatus*`s planlegging


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Da var ny kjole valgt.. Den blir nydelig. Mamma fant et mønster i en stoffbutikk som jeg falt totalt for. Den blir på en måte 2-delt, ettersom kappe/slep kan tas av.

Gleder meg til den er ferdig og kan prøves...

Skal se om jeg finner tak i bilde av den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Har nå fått lagt ut bilde. Tomias har atter vært til stor hjelp. Takk til deg, min reddende engel :kul:

Men, så er jeg jo litt distre, og er ikke helt sikker på hvor jeg finner igjen dette bildet. Tar det egentli lang tid og få bilder godkjent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå fått lagt ut bilde. Tomias har atter vært til stor hjelp. Takk til deg, min reddende engel :kul:

Men, så er jeg jo litt distre, og er ikke helt sikker på hvor jeg finner igjen dette bildet. Tar det egentli lang tid og få bilder godkjent?

Er litt forskjellig fra gang til gang, men pleier ikke å ta så lang tid; håper det går fort, er jo så nysjerrig :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa.

Bildet ble ikke godkjent...

:-( Sannsynligvis fordi det er et copyright bilde...

Har du link til det på nettet eller hvor fant du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

isj da.. så kjedelig!

Fant ikke bildet på internett, kan være derfor. Da har jeg ikke noe bilde av kjolen alikevel da. Ikke før den er ferdig. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

vil bare opplyse om at jeg heretter vil være og finne på mammanett.no.

Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Neida, ikke heilt..

E bare ikke fullt så mye på nett for tiden. Litt kvalm og trøtt, så jeg prioriterer søvn og grønne epler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Har ikke skrevet her på en stund nå.. Får prøve og ta igjen litt.

Kjolen er valgt som sagt, sydd sammen så det er bare småjusteringer igjen. Sitter og syr båndet som skal kante slepet og toppen, tar sin tid dette. Syr på 3 perler i slengen, grønn hvit grønn, og båndet er ca 4-5 meter langt. skal sy på begge kantene.

Invitasjonene er sendt ut, og har fått noen svar.

Har funnet ut av drikkebestilling, mat og div småting. Skal bestille duker og servietter via gamle jobben til sambo, da blir det litt billigere.

Skal til byen nå på mandag og kikke etter div småting + ting til akvariet.

Vi skal få fisk!! De er jo bare så avslappende og se på.. Gleder meg jeg :ler:

Ellers så er jeg nå kommer så langt at jeg er 9 og en halv uke på vei når det gjelder graviditeten. Skal til legen på mandag for GU, både gleder og gruer meg. Får vite om alt er og neddi der, men samtidig så er det jo tross alt en fremmed fyr som roter rundt. :-?

Men det går vel greit håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...