Gå til innhold

*Arkatus*`s planlegging


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Brud2005

Hei du

Ikke depp, bare masse å glede seg til fremover, vet du :trøste: Alltid litt stress med ting som skal ordnes, men som regel går alt bra til slutt.

Lykke til videre, hold oss oppdatert.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Da har jeg, med god hjelp fra Tomias, laget en internetside til bryllupet. Ikke helt ferdig enda, men den kommer seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Da var siden oppdatert litt.. Huff, må vel få tatt et bilde av oss alle sammen. liker ikke kameraer. Skal bli morro til sommern det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Vi har nesten musikken i box.. Blir det som vi har tenkt blir det et par fra Steinkjer som kaller seg Herr og Fru.

De er kjempeflinke, og vil spille under middagen, kaffen og til dans senere på kvelden. De kjører tur/retur, rigger utstyret selv og spiller for 6000,-

Synes det er helt supert både jeg og sambo, siden vi har hørt de spille flere ganger før. Gleder meg til enda en ting er i box.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Var foresten med sambo på jobb igår, jeg og Lillegutt.

Det utviklet seg til virkelig og ta av.. hehe.

Sambo jobber av og til på en skianlegg, i en av varmestuene der.

Igår var det levende musikk på Afterski, der halve DDE var med. De karene kan virkelig lage liv! Vi hold på å le oss dønn ihjæl. Lillegutt danset rundt, og sjarmerte alle gjestene som var der. Sto rett forran sangeren og digget så til musikken at han nesten datt ut av synginga :hoho: Var litt av et syn.

Da vi var hjemme igjen rundt 19:00-19:30, var ikke lillegutt vanskelig å få iseng... Rart? Nei.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:vinke: HEIA !!!!!!!!!!!!

Så deilig at musikken e i boks... D e jo ikkje t å komme bort fra at et live band skape mer stemning i et bryllup - synes æ. Va i et nordnorsk/trønderbryllup i fjor. Det va kjæmpeartig!!!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, skal bli litt av et brudulder.. Mi slækt kan slå seg løs når det er rette anledningen, og hans er ikke langt unna. Skal bli morro og se hvordan det går.

Gleder meg som en unge! Kan ikke tiden gå fortere da..! *dytter til klokken*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tiden går jo ikke fort... Heller bakover.

Idag har jeg satt opp liste over mine venner som jeg ønsker vil/kan/orker være med i utdrikkingslaget. Ble hele 13 stk! 14 med meg da.. Jaja.

Skal ikke mange til for og skape stemning da! :hoppe::digge::danse:

Ellers så skjer det ikke stort innen planlegging. Kikker på diverse reisemål, deriblandt Tyskland og Island.

Er frustrerende og bare sitte og kikke, og ikke få gjort noe. Bare spør sambo, jeg kan snart gå på veggen. Hatt god annledning og mye tid til det i det siste :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

hei

takk for hilsen i dagboken. :-)

Var innom og så på hjemmesiden din. Den var fin, likte spesielt introbildet.

Nå tar jeg kvelden. Natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Når man må på side 2 for og hente frem dagboken, det er vel et tegn på at man skriver for lite... Eller?

Ståa er slik hjemme hos oss for tiden.

Jeg tusler rundt og klør i fingrene etter og fikse noe til bryllupet. Har begynt og lære meg og drikke vin, noe jeg har lyktes bra med mener jeg. Funnet noen sorter jeg liker.

Sambo mener visst av jeg stresser med alt til sommeren. Så rart da.. Er jo bare jeg som gjør noe, bortsett fra at han holder på med musikkordningen.

Spurte han igår om vi bare skulle gravere dato i ringene(står "Din xxx" fra før), og han sa at det var aaalt for tili og tenke på. Jeg spurte fordi jeg skal innom en gullsmed i Bodø og høre hva de skal ha for jobben.

Mannfolk altså.... :roll:

Jaja, er som sagt bare jeg og Lillegutt + hund og katt hjemme nå de neste 3-4 dagene. Huff, det blir tungt og stille den tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk mannfolk og ikke tenke så langt frem i tid :ler:

Så du er på rødvinen i kveld? Eller er det hvit?

Det er morro å drikke vin - finnes jo så utrolig mye godt :sikle:

Du får kose deg så best du kan med barn og katt så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Det går på hvitvin.. Blir så utrolig dårlig av rødvin, trenger nesten bare kjenne lukta så er det ut.

Har funnet ihvertfall 2 som jeg liker nå. Blue angel og Green gold. Flasken gar samme form som Black Tower-flaskene.

Deilig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er heller ikke noe særlig glad i vin. Og også jeg kan drikke hvitvin. For meg er de søte og fruktige Riesling vinene fra Tyskland beste alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:klem: til deg *Artakus* !!

3000 kr :o :o :o Er det sååååå siiinnsyyyyykt dyrt ?!!! Det var jammen dyrt, ja. Hadde regna med 2500 kr. Helst mindre enn det også... :roll:

Så koselig at det er flere som bor sammen med noen som tror at alt har fått armer og bein til å ordne opp selv... Til og med støvet... :sjarmor:

Her i huset har jeg delegert bryllupsoppgaver til min bedre halvdel - dette kan du gjøre, dette kan du gjøre, dette kan du gjøre... Han elsker å utsette alt som er mulig til neste dag... Jeg er motsatt... Så der er vi virkelig ulike.

Men når det har fungert i 9 år, fungerer det sikkert videre... :wink:

I kveld ringte han til ansvarlig for lokalet vi skal leie til bryllupet, men han var ikke hjemme. Må prøve igjen i morgen...

Jeg har aldri vært noe glad i alkohol i utgangspunktet hverken karsk, rødvin, hvitvin eller mørkt øl. Da jeg drakk alkohol drakk jeg for det meste mack - øl

( Haakon ), men etter at jeg ble sjuk - har jeg bare nytt cola light. Og det er jammen godt !!!!! :sjarmor:

Det bruker å bli litt stusslig, ja. Når en plutselig blir "alene". Men desto bedre er det når en treffes igjen. Vi har hatt "avbrekk" opptil 2 uker når jeg er / var hjemme hos mamma etter at pappa døde. Da er det alltid godt å sees igjen. Spesielt stusslig er det å legge seg alene...

Når skal du opp til Bodø ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

skal opp til bodø i bynnelsen av mars. Gleder meg jo, men gruer meg masse.. Blir da ca en mnd borte fra sambo! Lillegutt skal ha samvær med pappan sin mens vi er der oppe, derfor det blir så lenge.

Men, skal da prøve og så kjøpt inn noe til sommeren. Tror jeg må dra og prøve noen kjoler også da... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...