Gå til innhold

*Arkatus*`s planlegging


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Huff, tror jeg snart må ha en ferie fra KG..

Dere har alle så nydelige kjoler at jeg vet ikke hva! Føler at jeg kommer til og se billig ut i en hjemmesydd kjole som jeg enda ikke ANER hvordan kommer til og se ut.. Ifølge mamma har hun stoffet, men har ikke giddet og begynne på den enda siden det var så lenge til bryllupet. Men HVA MED NERVENE MINE?

Er så forvirret når det gjelder kjolen. Har mest lyst og leie, men både mamma og sambo sier nei... :(

Sitter og ser på fine kjoler for og få inspirasjon til den mamma skal lage, men har slett ikke lyst på en som er sydd hjemme. Vil ha en som er skikkelig fin, som de jeg har sett på i butikkene...

Huff, som jeg syter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke prøve å forklare moren din at det vil føles såååå mye bedre om hun ikke kom i gang med kjolen din snart.

Jeg er sikker på at den kommer til å bli kjempefin så ikke fortvil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

takk for innlegg Heidi76 og Hannemor..

Jeg har så spart opp penger på sparekonto. Kunne jo brukt de, men sambo sa nei.. Kostet ca 3-5000 og leie i den butikken jeg var og kikket. Men han vil heller bruke pengene på annet til bryllupet. Tror ikke han vet hvordan kjolevalget er for oss jenter.. Jeg synes det er viktig. Skal mase mamma igang når vi er der oppe. Skal ikke ha en kjole som er sydd sammen på en dag nei! Håper at det hjelper med litt masing da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Heisann hoppsann...

Ikke dratt t bodø enda, fær i slutten av uka.

Vært i oslo i helgen i dåp til tantebarnet mitt. Var fadder og greier *Arkatus er ikke lite stolt nå nei* :ler:

Så, nå er man tilbake hjemme for noen dager, så bærer det nord til bodø.

Og DA begynner masingen..... :wink:

Kos kos til alle! Må stikke, huset fult av slekt som er sulten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Da var man i Bodø, og de aller fleste i huset er nå syke. Pangstart får`n si.. Jaja, er da kommer oppover. Så nå skal bare lillegutt pleies tilbake til god helse, så er det bytur pågang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Håpe dåkker e fresk og rask igjæn, aille sammen ! :wink: Korsn går d eillers ?!! Nåkka nyitt på bryllupsfråntn ?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei på dere..

Er nå på bedringens vei alle sammen. Endelig...

Har fått laget ferdig invitasjonene nå, printet dem ut og skal skrive på.. Huff, blir litt av en jobb. Men, er da til en hyggelig begivenhet, så det gjør saken bedre.

Skal og titte i Bodø etter et fint stempet til og ha på konvoluttene, som en ramme til adressene. Tror det vil bli fint.

Så var det frimerker.. Kan man få kjøpt slike fine bryllupsmerker på posten, eller må de bestilles over net?

Har tenkt på og bare bruke noen fine som har tilknytning til plassen vi skal gifte oss... Kunne blitt bra det. Så var det bare å få unna innbydelsene, skrive på og alt og få dem sendt.

Gleder meg til det er gjort..

Har mest sansynlig funnet musikk også. Blir en lokal duo ligger det ann til. Sparer en tusenlapp på det også. Kjekt. Sparer der man kan.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei på dere..

Har nå vert innom lokalet der festen skal være, og sjekket at alt er på plass. Heldigvis. Var glass og dekketøy til 100 personer, så vi er berget.

Har også en annen hyggelig nyhet til dere.

JEG ER GRAVID!!!

Dette har vi jo jobbet med i 1,5 år, så var på tidet ting klaffet :hoppe::vinke::sjarmor:

Er såååååå glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Lille Arkatus svever på en sky....

Sto på venteliste hos sykehuset åsså førr å få hjelp, men så ordnet det seg til slutt!

Er riktignok bare rundt 5 uker på vei da, men alikevell... JUBEL!

Gråt en tåre da jeg så testresultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Så bra at dere fikk det til på naturlig vis. Skjønner godt at det kom en gledeståre da du testet positivt. Veldig glad på gine vegne :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:vinke::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, så utrulig koselig at det e en litn en på vei. Kjempegledelig !! :wink:

GRATULERE SÅ KJÆMPEMASSE !! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::klem::tommelsmil::grinele::babyjente::hoppe::babygutt: :D :hjerter2: :blomst::danse::klappe::hoppe: :hoppe: :klem::tommelsmil::grinele::babyjente::hoppe::babygutt: :D :hjerter2: :blomst::danse::klappe::hoppe: :hoppe: :klem::tommelsmil::grinele::babyjente::hoppe::babygutt: :D :hjerter2: :blomst::danse::klappe::hoppe: :hoppe: :klem::tommelsmil::grinele::babyjente::hoppe::babygutt: :D :hjerter2: :blomst::danse::klappe::hoppe: :hoppe: :klem::tommelsmil::grinele::babyjente::hoppe::babygutt: :D :hjerter2: :blomst::danse::klappe::hoppe: :hoppe: :klem::tommelsmil::grinele::babyjente::hoppe::babygutt: :D :hjerter2: :blomst::danse::klappe::hoppe: :hoppe: :klem::tommelsmil::grinele::babyjente::hoppe::babygutt: :D :hjerter2: :blomst::danse::klappe::hoppe: :hoppe: :klem::tommelsmil::grinele::babyjente::hoppe::babygutt: :D :hjerter2: :blomst::danse::klappe::hoppe:

GRATULERER SÅ MASSE!!! Jeg ble så utrolig glad på dine vegne da jeg leste det!!!!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takker for alle hilsener.. Hehe.. Huldra:), du er da en søt en.. ble virkelig i godt humør da jeg så hilsenen fra deg.. Kjempekoz. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...