Gå til innhold

Penisstørrelse - klarer du å være ærlig?


straamann

Penisstørrelse  

87 stemmer

  1. 1. Ca hvor lang er din penis i erigert tilstand? (ofisiell målemetode)

    • Under 8 cm
      4
    • 8 - 9,9 cm
      0
    • 10 - 11,9 cm
      3
    • 12 - 13,9 cm
      16
    • 14 - 15,9 cm
      16
    • 16 - 17,9 cm
      24
    • 18 - 19,9 cm
      10
    • 20 cm eller over
      14
  2. 2. Hva er omkretsen på din penis i erigert tilstand? (offisiell målemetode)

    • Under 8 cm
      2
    • 8 - 9,4 cm
      1
    • 9,5 - 10,9 cm
      3
    • 11 - 12,4 cm
      20
    • 12,5 - 13,9 cm
      22
    • 14 - 15,4 cm
      24
    • 15,5 cm eller større
      15


Anbefalte innlegg

7 minutter siden, isw skrev:

Hvordan er offisiell målemetode? 

Lengde: Måler man over, under eller på siden? Skal målingen ta hensyn til eventuell bøy? 

Omkrets: Hvor måler man? 

Tror for øvrig man må ta høyde for at man er noe større når man er sammen med en deilig jente enn når man sitter der med målebåndet i hånda. 

Ingen fare. 90% av de som svarer tar mer enn nok høyde for det. :fnise:

 

hydromax_howtomeasure_step2.png

Measure-Penis-Size.png

Endret av straamann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

50 minutter siden, straamann skrev:

 

EDIT: og som Sphere sier under her, vil flertallet være under gjennomsnittet.

Sphere sier alltid mye rart om penis størrelser, han er åpen med å ha liten penis godt under snittet så han lager sin egen virkelighet rundt hvor vanlig det er. Det er godt han er blitt trygg på bruken av sin, men flertallet er ikke under snittet. Blandt meg og mine venninner ihvertfall kommer vi oftere over kuk litt større enn snittet, enn litt eller mye under snittet. 

Anonymkode: 397ee...0c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sphere sier alltid mye rart om penis størrelser, han er åpen med å ha liten penis godt under snittet så han lager sin egen virkelighet rundt hvor vanlig det er. Det er godt han er blitt trygg på bruken av sin, men flertallet er ikke under snittet. Blandt meg og mine venninner ihvertfall kommer vi oftere over kuk litt større enn snittet, enn litt eller mye under snittet. 

Anonymkode: 397ee...0c3

For det første; "hilsen mann som føler han er for liten"?

For det andre; hvordan kan du og dine venninner vite utifra øyemål eller mannens utsagn hvor stor penis er i forhold til gjennomsnittet?

Endret av straamann
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, straamann skrev:

For det første; "hilsen mann som føler han er for liten"?

For det andre; hvordan kan du og dine venninner vite utifra øyemål eller mannens utsagn hvor stor penis er i forhold til gjennomsnittet?

Skjønte ikke hva du mente med hilsen mann som føler han er for liten. 

Men til det andre så er det mange ganger vi måler med linjal og får vi ikke lov til det har vi en veldig grei teknikk der vi måler med hånda eller armen og etterpå uten fyren til stede måler dette punktet på armen. Trodde det var noe alle jenter gjorde jeg! 

Anonymkode: 397ee...0c3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønte ikke hva du mente med hilsen mann som føler han er for liten. 

Men til det andre så er det mange ganger vi måler med linjal og får vi ikke lov til det har vi en veldig grei teknikk der vi måler med hånda eller armen og etterpå uten fyren til stede måler dette punktet på armen. Trodde det var noe alle jenter gjorde jeg! 

Anonymkode: 397ee...0c3

Du skriver som en mann.

Så du mener at alle jenter er intenst opptatt av penisstørrelse? Hm. I don't think so.

Endret av straamann
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20 på en god dag, og omtrent 14 rundt. Det ser ikke spesielt stort ut. Men om jeg var 1.70, hadde det vel sett mer imponerende ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sphere sier alltid mye rart om penis størrelser, han er åpen med å ha liten penis godt under snittet så han lager sin egen virkelighet rundt hvor vanlig det er. Det er godt han er blitt trygg på bruken av sin, men flertallet er ikke under snittet. Blandt meg og mine venninner ihvertfall kommer vi oftere over kuk litt større enn snittet, enn litt eller mye under snittet. 

Anonymkode: 397ee...0c3

Nei, sjekk studiene, så skjønner du at dette er den virkelige verden. Jeg med fetisjen min trenger ikke skape en fantasiverden. Medianen er mindre enn snittet. Derfor er det fler under enn over snittet. Grunnen til at dere kommer over mer kuk over snittet, er for det første fordi menn lyver om penisstørrelse, så kvinner tror som oftest at en kuk er større enn den egentlig er. For det andre er det mange små som ikke er på sjekkern fordi de ikke tar sjansen etter noen dårlige opplevelser. For noen ligger selvtilliten i det de har i buksa, og da er det ofte de større som tar for seg. Det samme skjer med mange undersøkelser også. Det er vanskeligere å få små til å delta enn store. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, straamann skrev:

Du skriver som en mann.

Så du mener at alle jenter er intenst opptatt av penisstørrelse? Hm. I don't think so.

Noen få er det. Har vært borti et par av dem. :fnise: Men de fleste bryr seg ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert 123456789 mill. tråder her fra kvinneguiden oppstod og frem til idag. Penisstørrelsen har sikkert ikke endret seg i løpet av disse årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, straamann skrev:

Du skriver som en mann.

Så du mener at alle jenter er intenst opptatt av penisstørrelse? Hm. I don't think so.

Skriver som en mann? Hvordan mener du en mann skriver i forhold til en dame da? Her ser man et av de vanligste eksemplene på kvinneundertrykkelse og hvorfor vi trenger feminisme, at så fort en kvinne har en mening en mann ikke er enig i så skal hun undertrykkes. Kvinner har liksom ikke lov til å ha sterke meninger. 

Nei, intenst har jeg aldri sagt. Men ja, majoriteten av kvinner er opptatt av penisstørrelse ja. Sitt med kvinner som forteller om den nye flørten sin eller helgefangsten sin og de spørsmålene som går igjen er "håper bare ikke han har liten tiss da.." og "Var det bra? Var han stor?" Dette som samtaletema avtar noe med alderen men det betyr ikke at man bryr seg mindre om det, men at man har respekt for menns privatliv og ikke deler intime detaljer like mye. 

Anonymkode: 397ee...0c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Arabella skrev:

Det er sikkert 123456789 mill. tråder her fra kvinneguiden oppstod og frem til idag. Penisstørrelsen har sikkert ikke endret seg i løpet av disse årene.

Ikke du i måten du alltid skal være premiss leverandør. 

Anonymkode: 57b35...f24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skriver som en mann? Hvordan mener du en mann skriver i forhold til en dame da? Her ser man et av de vanligste eksemplene på kvinneundertrykkelse og hvorfor vi trenger feminisme, at så fort en kvinne har en mening en mann ikke er enig i så skal hun undertrykkes. Kvinner har liksom ikke lov til å ha sterke meninger. 

Nei, intenst har jeg aldri sagt. Men ja, majoriteten av kvinner er opptatt av penisstørrelse ja. Sitt med kvinner som forteller om den nye flørten sin eller helgefangsten sin og de spørsmålene som går igjen er "håper bare ikke han har liten tiss da.." og "Var det bra? Var han stor?" Dette som samtaletema avtar noe med alderen men det betyr ikke at man bryr seg mindre om det, men at man har respekt for menns privatliv og ikke deler intime detaljer like mye. 

Anonymkode: 397ee...0c3

Heldigvis betyr ikke det at din omgangskrets holder på slik, at andre gjør det i særlig stor grad. Det eneste vi har å forholde oss til statistisk er at 60% ikke bryr seg. Og det passer nok veldig godt med det jeg opplever også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Sphere skrev:

Heldigvis betyr ikke det at din omgangskrets holder på slik, at andre gjør det i særlig stor grad. Det eneste vi har å forholde oss til statistisk er at 60% ikke bryr seg. Og det passer nok veldig godt med det jeg opplever også. 

Haha må si at den statestikken nok hadde vært drastisk endret ja om jeg og min omgangskrets hadde blitt spurt! Hvem er kvinnene som har blitt spurt? Det er jo langt i fra alle og da er det umulig å få korrekte tall på det også :)

Anonymkode: 397ee...0c3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Haha må si at den statestikken nok hadde vært drastisk endret ja om jeg og min omgangskrets hadde blitt spurt! Hvem er kvinnene som har blitt spurt? Det er jo langt i fra alle og da er det umulig å få korrekte tall på det også :)

Anonymkode: 397ee...0c3

Du har hørt om representativt utvalg? Klarer du å samle et utvalg som dekker forskjellige segmenter, behøver man ikke veldig mange deltagere. Kommer man over et visst antall, vil det ikke påvirke sluttresultatet uansett hvor mange man spør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke du i måten du alltid skal være premiss leverandør. 

Anonymkode: 57b35...f24

Min penisstørrelse er ikke mye å skilte med. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får garantert ikke mange ærlige svar her, da majoriteten av forumets mannlige brukere enten er menn med liten-penis-komplekser eller guttunger som troller. 

Så lenge man har mer enn 15-16 cm så er pikken hvertfall helt brukbar og fin for en kvinne! 

Anonymkode: 397ee...0c3

Gjennomsnitt i penis størrelse er 13 i norge. Om det er for dårlig for deg er du for vid i musa

Anonymkode: e7632...988

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skriver som en mann? Hvordan mener du en mann skriver i forhold til en dame da? Her ser man et av de vanligste eksemplene på kvinneundertrykkelse og hvorfor vi trenger feminisme, at så fort en kvinne har en mening en mann ikke er enig i så skal hun undertrykkes. Kvinner har liksom ikke lov til å ha sterke meninger. 

Nei, intenst har jeg aldri sagt. Men ja, majoriteten av kvinner er opptatt av penisstørrelse ja. Sitt med kvinner som forteller om den nye flørten sin eller helgefangsten sin og de spørsmålene som går igjen er "håper bare ikke han har liten tiss da.." og "Var det bra? Var han stor?" Dette som samtaletema avtar noe med alderen men det betyr ikke at man bryr seg mindre om det, men at man har respekt for menns privatliv og ikke deler intime detaljer like mye. 

Anonymkode: 397ee...0c3

Når har du blitt undertrykkt? Hahah typisk kvinnets offermentalitet

Anonymkode: e7632...988

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gjennomsnitt i penis størrelse er 13 i norge. Om det er for dårlig for deg er du for vid i musa

Anonymkode: e7632...988

Haha! Ja standard strofe fra menn med små peniser. Du er klar over at kvinner presser ut et 19 cm bredt babyhode gjennom der? Vagina tilpasser seg vet du. Selv de trangeste damene kan bli fista til og med, og vagina trekker seg sammen igjen til å bli like trang. Jeg får noen ganger knapt en finger inn, men når jeg er ordentlig varmet opp foretrekker jeg en større penis enn 13 cm så nervene mine stimuleres ordentlig. Vagina har pga sin funksjon som fødselskanal ikke spesielt sensitive nerver og jeg liker faktisk å kunne kjenne at jeg blir ordentlig stimulert og ikke bare noe pirkestikk. 

Anonymkode: 397ee...0c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når har du blitt undertrykkt? Hahah typisk kvinnets offermentalitet

Anonymkode: e7632...988

Er jo han mannlige brukeren som gjør seg til offer her da. Som ikke tåler, og må svare med kvinneundertrykkelse, at jeg liksom skriver som en mann, bare fordi jeg har en mening han ikke liker. For kun menn har lov til å ha meninger liksom... *Roll eyes* 

Anonymkode: 397ee...0c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha! Ja standard strofe fra menn med små peniser. Du er klar over at kvinner presser ut et 19 cm bredt babyhode gjennom der? Vagina tilpasser seg vet du. Selv de trangeste damene kan bli fista til og med, og vagina trekker seg sammen igjen til å bli like trang. Jeg får noen ganger knapt en finger inn, men når jeg er ordentlig varmet opp foretrekker jeg en større penis enn 13 cm så nervene mine stimuleres ordentlig. Vagina har pga sin funksjon som fødselskanal ikke spesielt sensitive nerver og jeg liker faktisk å kunne kjenne at jeg blir ordentlig stimulert og ikke bare noe pirkestikk. 

Anonymkode: 397ee...0c3

19 cm bredde betyr en omkrets på nesten 60 cm. Dine kunnskaper om matematiske begreper synes mangelfulle.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...