Gå til innhold

Penisstørrelse - klarer du å være ærlig?


straamann

Penisstørrelse  

87 stemmer

  1. 1. Ca hvor lang er din penis i erigert tilstand? (ofisiell målemetode)

    • Under 8 cm
      4
    • 8 - 9,9 cm
      0
    • 10 - 11,9 cm
      3
    • 12 - 13,9 cm
      16
    • 14 - 15,9 cm
      16
    • 16 - 17,9 cm
      24
    • 18 - 19,9 cm
      10
    • 20 cm eller over
      14
  2. 2. Hva er omkretsen på din penis i erigert tilstand? (offisiell målemetode)

    • Under 8 cm
      2
    • 8 - 9,4 cm
      1
    • 9,5 - 10,9 cm
      3
    • 11 - 12,4 cm
      20
    • 12,5 - 13,9 cm
      22
    • 14 - 15,4 cm
      24
    • 15,5 cm eller større
      15


Anbefalte innlegg

Det er vel knapt noen emner som diskuteres mer flittig (av menn) enn penisstørrelse. På den ene siden har du menn som ønsker å skryte av størrelsen sin, på den andre siden har du menn som føler seg for små og søker bekreftelse på dette i den ene eller andre retningen.

I følge de kildene på nettet som er  minst useriøse ser det ut til at gjennomsnittlig penislengde er 13,12 cm og gjennomsnitts tykkelse 11.6 cm. Dette er på verdensbasis. En norsk gjennomsnittspenis sies å være noe lengre enn verdensgjennomsnittet, ca 14.7 cm.

"Gjennomsnittsstørrelsen på en erigert penis varierer oftest mellom 12,9 til 15 centimeter, mens tykkelsen er 10 til 12,3 centimeter. 95 prosent av oss er innenfor dette". Samtidig sies det andre steder at " I en undersøkelse fikk drøyt 2 000 voksne vesterlandske menn måle sin penis når den var stiv. De fleste peniser var mellom 9 - 22 cm lange, der gjennomsnittslengden var 15 cm. Fem prosent hadde en erigert penis mindre enn 9 cm og en prosent hadde en erigert penis som var 23 cm eller større. Den vanligste omkretsen på erigert penis var mellom 8 og 12 cm, der gjennomsnittsomkretsen var 10 cm."

Gjennomsnitt vil si at det er omtrent like vanlig å ha større som mindre enn gjennomsnittet, men de allere fleste menn har en penisstørrelse innenfor en variasjon av relativt få cm. Og skal man tro undersøkelsene, er det svært svært få menn som har en penislengde på 20 cm eller større, og det er ikke veldig mange, men flere enn man tror som har en penis på 10 cm eller mindre. Omkrets er dessuten en faktor som ofte blir glemt.

De fleste studier av penisstørrelse har svakheter, både med hensyn til antall deltagere, utvalg, målemetoder eller annet som gjør resultatene kronisk upålitelige. Det som likevel synes klart, er at det umulig kan stemme slik man får inntrykk av på nettforum, at det florerer av menn med peniser på 20 cm og over. At det er noen, ja, men de aller fleste som hevder dette lyver.

Jeg målte meg selv i går og prøvde å være så ærlig som mulig. Benyttet følgende metode. Jeg fikk en lengde på 16,8 cm, og en tykkelse på 13 cm. Av de kvinnene jeg har hatt sex med, har jeg alltid fått høre at de er mer enn fornøyd med dette, noen har tilogmed sagt at det nesten er for mye.  Det er en uting at menn ( og en del kvinner) fremstiller alle peniser under 20 cm som "for små" og "uegnet". Da går man glipp av mye nytelse gitt.

Klarer DU å være ærlig med din størrelse på penis, lengde og omkrets?

hydromax_howtomeasure_step2.png

Measure-Penis-Size.png

Endret av straamann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Benyttet samme metode og fikk 17,1 i lengde og 14,5 i i omkrets. Føler meg liten, men vet at jeg er middels. 

Prøver å tenke positivt og at jeg er heldig som ikke er blant de minste med de problemene det kan medføre.

http://www.dagbladet.no/nyheter/skulle-forstorre-penis-i-sverige---dode/68569069

Anonymkode: cbcaf...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Benyttet samme metode og fikk 17,1 i lengde og 14,5 i i omkrets. Føler meg liten, men vet at jeg er middels. 

Prøver å tenke positivt og at jeg er heldig som ikke er blant de minste med de problemene det kan medføre.

http://www.dagbladet.no/nyheter/skulle-forstorre-penis-i-sverige---dode/68569069

Anonymkode: cbcaf...2d1

Litt av poenget med denne tråden, er å få frem at en størrelse tilvsvarende din ikke er "liten". Heller ikke middels. Tvert imot er din størrelse over gjennomsnittet, både i lengde og omkrets og tilsvarer gjennomsnittet i Kongo som er landet med de største penisene.

Takk for at du er ærlig, og kryss gjerne av i spørreunderselsen.

Endret av straamann
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får garantert ikke mange ærlige svar her, da majoriteten av forumets mannlige brukere enten er menn med liten-penis-komplekser eller guttunger som troller. 

Så lenge man har mer enn 15-16 cm så er pikken hvertfall helt brukbar og fin for en kvinne! 

Anonymkode: 397ee...0c3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Benyttet samme metode og fikk 17,1 i lengde og 14,5 i i omkrets. Føler meg liten, men vet at jeg er middels. 

Prøver å tenke positivt og at jeg er heldig som ikke er blant de minste med de problemene det kan medføre.

http://www.dagbladet.no/nyheter/skulle-forstorre-penis-i-sverige---dode/68569069

Anonymkode: cbcaf...2d1

Synes du har stor jeg😍 Hadde elsket den størrelsen/)

Anonymkode: 7bb58...7cb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Prøver å tenke positivt og at jeg er heldig som ikke er blant de minste med de problemene det kan medføre.

http://www.dagbladet.no/nyheter/skulle-forstorre-penis-i-sverige---dode/68569069

Anonymkode: cbcaf...2d1

 

Kremt... Ja, fint du ikke har så liten så operasjon er nødvendig. Men håper folk forstår at det dødsfallet er fordi kirurgene gjorde noe uforsvarlig her, nemlig både penisforlengelse OG fortykkelse i en og samme operasjon. Dødsfallet skjedde fordi det kom fett i blodet fordi det ene inngrepet krever skapell og det andre fett injeksjon. Det hadde aldri skjedd om det var gjort forsvarlig i hver sine operasjoner. Dette er noe alle kirurger vet, man tar for eksempel ikke nosejob og boobjob samtidig, det er uforsvarlig å belaste kroppen med dobbelt opp. 

Ved penis operasjoner generelt er det liten til ingen risiko for at det går galt, og jeg støtter alle menn som velger å forstørre penis. Noe jeg personlig mener alle under 12 cm eller veldig tynne bør vurdere. Dere menn hadde sikkert tenkt at en flatbrystet kvinne burde vurdere puppeinnlegg også. 

Anonymkode: 397ee...0c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er vitsen, egentlig? Vi alle vet at du farer bedre med en penis over gjennomsnittet. Er ikke dette ferdigsnakket ennå?

Anonymkode: 9fa36...366

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cyrus skrev:

Er man anonym i pollen?

Ja

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er vitsen, egentlig? Vi alle vet at du farer bedre med en penis over gjennomsnittet. Er ikke dette ferdigsnakket ennå?

Anonymkode: 9fa36...366

Problemet er at det er så mange som lyver om størrelsen, at mange med helt normal størrelse tror at de er så små at de må opereres.

Alle kan ikke ha en penis over gjennomsnittet, da har man virkelig dårlige kunnskaper om statistikk. En penis under gjennomsnittet er ikke nødvendigvis liten.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er vitsen, egentlig? Vi alle vet at du farer bedre med en penis over gjennomsnittet. Er ikke dette ferdigsnakket ennå?

Anonymkode: 9fa36...366

Rar setning. Og nei, vi vet ikke det.

Anonymkode: d1907...bb8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rar setning. Og nei, vi vet ikke det.

Anonymkode: d1907...bb8

Du skjønner hva jeg mener. Om man har en penis over gjennomsnittet så er det mindre sannsynlig at partner vil være misfornøyd med størrelsen. Elefanten i rommet her. 

Anonymkode: 9fa36...366

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får garantert ikke mange ærlige svar her, da majoriteten av forumets mannlige brukere enten er menn med liten-penis-komplekser eller guttunger som troller. 

Så lenge man har mer enn 15-16 cm så er pikken hvertfall helt brukbar og fin for en kvinne! 

Anonymkode: 397ee...0c3

Mer enn 15-16 cm??? Hvorfor er det så viktig når skjeden vanligvis ikke er lenger enn 10 cm lang? Det blir jo bare 6 cm dødlengde om pikken er 16 cm lang, og for mange gjør det vondt når den i det hele tatt går så langt inn. Det viktigste er faktisk bredden.

Anonymkode: a7c52...468

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Benyttet samme metode og fikk 17,1 i lengde og 14,5 i i omkrets. Føler meg liten, men vet at jeg er middels. 

Prøver å tenke positivt og at jeg er heldig som ikke er blant de minste med de problemene det kan medføre.

http://www.dagbladet.no/nyheter/skulle-forstorre-penis-i-sverige---dode/68569069

Anonymkode: cbcaf...2d1

Det er jo langt, langt over snittet. Om vi tenker kubikkcentimeter er det dobbelt så stort som snittet. Jeg foreslår psykolog, siden du "føler deg liten".

Anonymkode: 3381e...061

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, straamann skrev:

Det er vel knapt noen emner som diskuteres mer flittig (av menn) enn penisstørrelse. På den ene siden har du menn som ønsker å skryte av størrelsen sin, på den andre siden har du menn som føler seg for små og søker bekreftelse på dette i den ene eller andre retningen.

I følge de kildene på nettet som er  minst useriøse ser det ut til at gjennomsnittlig penislengde er 13,12 cm og gjennomsnitts tykkelse 11.6 cm. Dette er på verdensbasis. En norsk gjennomsnittspenis sies å være noe lengre enn verdensgjennomsnittet, ca 14.7 cm.

"Gjennomsnittsstørrelsen på en erigert penis varierer oftest mellom 12,9 til 15 centimeter, mens tykkelsen er 10 til 12,3 centimeter. 95 prosent av oss er innenfor dette". Samtidig sies det andre steder at " I en undersøkelse fikk drøyt 2 000 voksne vesterlandske menn måle sin penis når den var stiv. De fleste peniser var mellom 9 - 22 cm lange, der gjennomsnittslengden var 15 cm. Fem prosent hadde en erigert penis mindre enn 9 cm og en prosent hadde en erigert penis som var 23 cm eller større. Den vanligste omkretsen på erigert penis var mellom 8 og 12 cm, der gjennomsnittsomkretsen var 10 cm."

Gjennomsnitt vil si at det er omtrent like vanlig å ha større som mindre enn gjennomsnittet, men de allere fleste menn har en penisstørrelse innenfor en variasjon av relativt få cm. Og skal man tro undersøkelsene, er det svært svært få menn som har en penislengde på 20 cm eller større, og det er ikke veldig mange, men flere enn man tror som har en penis på 10 cm eller mindre. Omkrets er dessuten en faktor som ofte blir glemt.

De fleste studier av penisstørrelse har svakheter, både med hensyn til antall deltagere, utvalg, målemetoder eller annet som gjør resultatene kronisk upålitelige. Det som likevel synes klart, er at det umulig kan stemme slik man får inntrykk av på nettforum, at det florerer av menn med peniser på 20 cm og over. At det er noen, ja, men de aller fleste som hevder dette lyver.

Jeg målte meg selv i går og prøvde å være så ærlig som mulig. Benyttet følgende metode. Jeg fikk en lengde på 16,8 cm, og en tykkelse på 13 cm. Av de kvinnene jeg har hatt sex med, har jeg alltid fått høre at de er mer enn fornøyd med dette, noen har tilogmed sagt at det nesten er for mye.  Det er en uting at menn ( og en del kvinner) fremstiller alle peniser under 20 cm som "for små" og "uegnet". Da går man glipp av mye nytelse gitt.

Klarer DU å være ærlig med din størrelse på penis, lengde og omkrets?

(H)Ærlighet, eier ikke penis. Du er på Kvinneguiden, still spørsmålet på et forum der menn er i flertall. 

Anonymkode: 817d3...7f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mer enn 15-16 cm??? Hvorfor er det så viktig når skjeden vanligvis ikke er lenger enn 10 cm lang? Det blir jo bare 6 cm dødlengde om pikken er 16 cm lang, og for mange gjør det vondt når den i det hele tatt går så langt inn. Det viktigste er faktisk bredden.

Anonymkode: a7c52...468

Med tanke på penis's vinkel ved inntrengning, så vil skjeden i praktisk ha plass til flere cm fordi det er nesten umulig å ha sex i en stilling der penis går vinkelrett inn i skjeden. Jeg har nesten 17 cm lang, og får inn hele penis i skjeden uten problemer.

En kuriosutet: det finnes faktisk mikro-skjeder også:  http://www.nettavisen.no/nyheter/lise-(35)-hadde-kun-1-centimeter-dyp-skjede/3703044.html

Endret av straamann
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sist jeg målte var den 17,9 lang og 14-og-noe i omkrets. Tror jeg klarer å tyne den opp til 18 neste gang bare for å ha det "på papiret". Dama digger den, men hun får alltid vondt av misjonærstillingen. I begynnelsen var det for stort for henne og hun fikk vondt i mange stillinger, men hun har tilpasset seg den nå.

Tenker at reverse cowgirl der hun ligger med ryggen på brystet mitt og hodet så langt nede at vi kan kysse hadde vært umulig med mindre kuk (?). Holder hofta hennes opp med henda mine, men titt og ofte at den sklir ut i den stillingen.

Anonymkode: ff87f...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mer enn 15-16 cm??? Hvorfor er det så viktig når skjeden vanligvis ikke er lenger enn 10 cm lang? Det blir jo bare 6 cm dødlengde om pikken er 16 cm lang, og for mange gjør det vondt når den i det hele tatt går så langt inn. Det viktigste er faktisk bredden.

Anonymkode: a7c52...468

Som Stråmann skriver går ikke penis vinkelrett inn i vagina. En vagina regnes å være ca 13 cm dyp med vinkelrett linjal i vanlig tilstand. Når man er kåt trekker livmorhalsen seg oppover og gir større plass til penetrering. Man dytter en unge gjennom der så den kan åpnebart ha plass til mer enn 10 cm.  Men ja, bredde er også viktig for nytelsen, en tynn men kjempelang penis vil ikke være like god som en tykkere og litt lang penis. 

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo langt, langt over snittet. Om vi tenker kubikkcentimeter er det dobbelt så stort som snittet. Jeg foreslår psykolog, siden du "føler deg liten".

Anonymkode: 3381e...061

17 cm er virkelig ikke "langt over" snittet. Av de jeg har ligget med har flere hatt mer enn 16 cm enn under 16 cm så jeg vil si 17 cm er normalt eller evn bittelitt større enn normalen. 

Anonymkode: 397ee...0c3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alle som har svart på undersøkelsen så langt.

Ser allerede i skrivende stund at det er 4 stk (ca 20%) som mener de er over 20 cm i lengde, og hele 9 stk (ca 50%) som mener de har mer enn 14 cm i omkrets. Dette er merkelig, dersom utvalget av menn på kvinneguiden er noenlunde representativt, og at det ikke er hovedsaklig menn med store peniser som bruker dette forumet. 11-12 cm penis er også normalt, og så langt er det ingen som har svart det alternativet.

I følge de aller fleste undersøkelser med flere tusen menn, er det mindre enn 1% som har 20 cm eller større penis. Foreløpig resultater i denne uofisielle undersøkelsen er altså 20% over 20 cm..... Når det gjelder omkrets, er øverste gjennomsnittsverdi ca 12 cm. I denne tråden ligger middels gjennomsnitt på godt over 14 cm......

Takk til alle som er ærlige, men vi kan nok allerede nå konkludere med at en andel menn ikke klarer å være ærlige selv i anonyme undersøkelser. Hva har dere å tjene på det egentlig? Dere lurer ingen andre enn dere selv. Bruk riktig målemetode.

Endret av straamann
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Parkeringsvakt

Dette blir som IQ trådene der alle magisk har IQ 130, mens egentlig holder de med lav IQ seg unna tråden og man får en skeiv statistikk 

Dessuten tenker jeg at det er litt for fristende for enkelte kvinnetroll å trykke den 20- knappen..... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...