Gå til innhold

Jeg er så lei av kvinner i trafikken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men rett skal være rett: Grattis med lappen TS. Regner med det er stad å være 18 år og kjøre tuttut. Får håpe du overlever deg sjøl og andre menn i trafikken.

Anonymkode: 76f81...ec2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

La oss ha det klart for oss, først som sist, kvinner kan ikke kjøre bil. De eier ikke denne her 3-dimensjonale forståelsen som vi menn har medfødt. De vingler rundt i kjørefeltet, de vet ikke om de skal til høyre, venstre eller rett frem, ikke blinker de heller. Blinker de så svinger de brått den andre veien, fordi de ikke har skjønt hvordan blinkersen virker. For det er for teknisk og komplisert for dem. Ligger det noen og kjører som en sinke kan du banne på at det er ei dame. Usikker på seg selv, usikker i trafikken.

Anonymkode: eb17c...866

Og så vil du sitter og heve deg selv høyt over det motsatte kjønn??? Tullball! Det er faktisk svært mange kvinner som kjøre bedre enn hva mange menn er i stand til! Men det er tydeligvis noe du nekter for, og ikke under noen omstendigheter klarer å legge fra deg!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fin løsning på problemet ditt, TS: Du kan flytte til Saudi-Arabia. Det blir win-win, du slipper kvinner bak rattet, og vi slipper deg. :nordvesta:

Anonymkode: cdd8e...83b

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at jeg egentlig er mann basert på TS sin beskrivelse av kvinner i trafikken.. :klo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

La oss ha det klart for oss, først som sist, kvinner kan ikke kjøre bil. De eier ikke denne her 3-dimensjonale forståelsen som vi menn har medfødt. De vingler rundt i kjørefeltet, de vet ikke om de skal til høyre, venstre eller rett frem, ikke blinker de heller. Blinker de så svinger de brått den andre veien, fordi de ikke har skjønt hvordan blinkersen virker. For det er for teknisk og komplisert for dem. Ligger det noen og kjører som en sinke kan du banne på at det er ei dame. Usikker på seg selv, usikker i trafikken.

Anonymkode: eb17c...866

Jeg har førerkort og har kjørt mye bil. Jeg er også jobbsyklist. Min erfaring er at det forekommer et stort flertall av konflikter med menn bak rattet. Jeg er usikker på hva forskning sier per dags dato. 

Din generalisering av kvinner som sjåfør er nok ikke riktig. Husk også at menn har mer mengdetrening enn kvinner og kanskje derfor blir dyktigere sjåfører med større selvtillit. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Coolaid skrev:

Jeg har førerkort og har kjørt mye bil. Jeg er også jobbsyklist. Min erfaring er at det forekommer et stort flertall av konflikter med menn bak rattet. Jeg er usikker på hva forskning sier per dags dato. 

Din generalisering av kvinner som sjåfør er nok ikke riktig. Husk også at menn har mer mengdetrening enn kvinner og kanskje derfor blir dyktigere sjåfører med større selvtillit. 

 

Her i Oslo har jeg sett berikende kvinner i kvinneklær som IS hadde vært stolte av hoppe ut og denge løs med hendene på biler med norske menn inni etter småkrangler om veiretten i lokaltrafikken.

Anonymkode: 3384c...c69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

La oss ha det klart for oss, først som sist, kvinner kan ikke kjøre bil. De eier ikke denne her 3-dimensjonale forståelsen som vi menn har medfødt. De vingler rundt i kjørefeltet, de vet ikke om de skal til høyre, venstre eller rett frem, ikke blinker de heller. Blinker de så svinger de brått den andre veien, fordi de ikke har skjønt hvordan blinkersen virker. For det er for teknisk og komplisert for dem. Ligger det noen og kjører som en sinke kan du banne på at det er ei dame. Usikker på seg selv, usikker i trafikken.

Anonymkode: eb17c...866

:fnise:

Kvinner...

Akkurat nå sitter sinte kvinner som lot deg komme under på huden på dem og glefser, sutrer og prøver å fornærme deg som hevn pga. denne tråden.

Er du fornøyd og var det like enkelt som det så ut:fnise:?

Endret av Froning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er løsningsorienterte: hvis du er lei av kvinner i trafikken, så hold deg unna trafikken.

Så enkelt.

Anonymkode: 11849...0e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Froning skrev:

:fnise:

Kvinner...

Akkurat nå sitter sinte kvinner som lot deg komme under på huden på dem og glefser, sutrer og prøver å fornærme deg som hevn pga. denne tråden.

Er du fornøyd og var det like enkelt som det så ut:fnise:?

At du er vonbroten og bitter på kvinner i alle sammenhenger lyser lang veg, gammer´n :ler:

41.png

Anonymkode: 76f81...ec2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.7.2017 den 0.27, AnonymBruker skrev:

La oss ha det klart for oss, først som sist, kvinner kan ikke kjøre bil. De eier ikke denne her 3-dimensjonale forståelsen som vi menn har medfødt. De vingler rundt i kjørefeltet, de vet ikke om de skal til høyre, venstre eller rett frem, ikke blinker de heller. Blinker de så svinger de brått den andre veien, fordi de ikke har skjønt hvordan blinkersen virker. For det er for teknisk og komplisert for dem. Ligger det noen og kjører som en sinke kan du banne på at det er ei dame. Usikker på seg selv, usikker i trafikken.

Anonymkode: eb17c...866

:hug: Pust med magen, du skal se at livet ikke er så vondt og vanskelig som du tror.

Anonymkode: bdbc3...644

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.7.2017 den 0.27, AnonymBruker skrev:

La oss ha det klart for oss, først som sist, kvinner kan ikke kjøre bil. De eier ikke denne her 3-dimensjonale forståelsen som vi menn har medfødt. De vingler rundt i kjørefeltet, de vet ikke om de skal til høyre, venstre eller rett frem, ikke blinker de heller. Blinker de så svinger de brått den andre veien, fordi de ikke har skjønt hvordan blinkersen virker. For det er for teknisk og komplisert for dem. Ligger det noen og kjører som en sinke kan du banne på at det er ei dame. Usikker på seg selv, usikker i trafikken.

Anonymkode: eb17c...866

Skal vi se.... her en dag ble jeg liggende bak en bil som kjørt i 55 i 80-sone. Bilen vinglet ofte ut til midten og langt ut på kanten. Bilen kjørte inn samme sted som meg, inn på en parkeringsplass til butikk. Og hvem kom ut? Jo, en mann i 50-årene! 

Anonymkode: 7ed61...594

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.tryggtrafikk.no/tema/ulykkesstatistikk/ungdom-og-ulykker/

" 18-19 år

Det er først når ungdommene blir 18 år at de går inn i den farligste perioden som trafikanter. Det er også i denne alderen de er mest ulykkesutsatt. Dette gjelder både for gutter og jenter. Men det er fortsatt guttene som er overrepresentert; om lag 70 prosent gutter og 30 prosent jenter."

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal vi se.... her en dag ble jeg liggende bak en bil som kjørt i 55 i 80-sone. Bilen vinglet ofte ut til midten og langt ut på kanten. Bilen kjørte inn samme sted som meg, inn på en parkeringsplass til butikk. Og hvem kom ut? Jo, en mann i 50-årene! 

Anonymkode: 7ed61...594

Han tok seg nok en ronk bak rattet 🤣🤣

Anonymkode: 808a1...c62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.7.2017 den 12.20, AnonymBruker skrev:

Her i Oslo har jeg sett berikende kvinner i kvinneklær som IS hadde vært stolte av hoppe ut og denge løs med hendene på biler med norske menn inni etter småkrangler om veiretten i lokaltrafikken.

Anonymkode: 3384c...c69

Hæ?
Tegnsetting, kjære deg. Prøv det.

Anonymkode: 8effd...843

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er lei kvinner i trafikken og på dataen. Og så henger de på kvinneguiden. Go figure.

Anonymkode: f035c...ab6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...