Gå til innhold

Jeg er så lei av kvinner i trafikken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

La oss ha det klart for oss, først som sist, kvinner kan ikke kjøre bil. De eier ikke denne her 3-dimensjonale forståelsen som vi menn har medfødt. De vingler rundt i kjørefeltet, de vet ikke om de skal til høyre, venstre eller rett frem, ikke blinker de heller. Blinker de så svinger de brått den andre veien, fordi de ikke har skjønt hvordan blinkersen virker. For det er for teknisk og komplisert for dem. Ligger det noen og kjører som en sinke kan du banne på at det er ei dame. Usikker på seg selv, usikker i trafikken.

Anonymkode: eb17c...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

La oss ha det klart for oss, først som sist, kvinner kan ikke kjøre bil. De eier ikke denne her 3-dimensjonale forståelsen som vi menn har medfødt. De vingler rundt i kjørefeltet, de vet ikke om de skal til høyre, venstre eller rett frem, ikke blinker de heller. Blinker de så svinger de brått den andre veien, fordi de ikke har skjønt hvordan blinkersen virker. For det er for teknisk og komplisert for dem. Ligger det noen og kjører som en sinke kan du banne på at det er ei dame. Usikker på seg selv, usikker i trafikken.

Anonymkode: eb17c...866

Jeg er så lei av folk som generaliserer.

Anonymkode: 3896a...918

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oo nommin dakars deg. Sette et Donaldplaster på. 

Hjalp det? :kose:

Anonymkode: 3791b...12a

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Oo nommin dakars deg. Sette et Donaldplaster på. 

Hjalp det? :kose:

Anonymkode: 3791b...12a

Useriøse på nett, useriøse i trafikken.

Anonymkode: eb17c...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så flinke atte! :troest: 

kjører dere ihjæl, og topper ulykkesstatistikkene. :rolleyes:

Endret av Perle
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Useriøse på nett, useriøse i trafikken.

Anonymkode: eb17c...866

Takk det samme mister Surpomp.

Anonymkode: 3791b...12a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva føler du om dette TS: 

Jeg er så lei av mannfolk på byen. De er så usikre på seg selv og klår på damene for å få oppmerksomhet. Alle menn er kun ute etter et ligg når de er på byen. For ikke å snakke om at alle menn er potensielle voldtektsmenn. 

Anonymkode: 3896a...918

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva føler du om dette TS: 

Jeg er så lei av mannfolk på byen. De er så usikre på seg selv og klår på damene for å få oppmerksomhet. Alle menn er kun ute etter et ligg når de er på byen. For ikke å snakke om at alle menn er potensielle voldtektsmenn. 

Anonymkode: 3896a...918

Jeg "føler" ingenting. Det er tom tekst på en skjerm. Hvorfor skulle jeg "føle" noe om det. "Føle" er slikt kvinner driver med. "Nå føler jeg at jeg kan kjøre, eller vent litt, nei, ikke riktig ennå, eller jo, nå". Det er derfor dere er så dritt å ha i trafikken.

Anonymkode: eb17c...866

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsikringsselskapene sier motsatt ;)

 

Anonymkode: a3ad2...a0c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg "føler" ingenting. Det er tom tekst på en skjerm. Hvorfor skulle jeg "føle" noe om det. "Føle" er slikt kvinner driver med. "Nå føler jeg at jeg kan kjøre, eller vent litt, nei, ikke riktig ennå, eller jo, nå". Det er derfor dere er så dritt å ha i trafikken.

Anonymkode: eb17c...866

Wow, for det du nettopp skrev er ikke føleri... 

Anonymkode: 3896a...918

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Perle skrev:

Om det er denne " 3-dimensjonale forståelsen som dere menn har medfødt", hvis er grunnen til at dere kjører dere ihjæl titt og ofte, og topper ulykkesstatistikkene, så klarer meg bra uten. 

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Forsikringsselskapene sier motsatt ;)

 

Anonymkode: a3ad2...a0c

Les og lær, TS. Sjekk fakta før du generaliserer. Og prøv å la være å irritere deg over alt, du ødelegger bare for deg selv. 

Anonymkode: 3896a...918

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Ligger det noen og kjører som en sinke kan du banne på at det er ei dame. Usikker på seg selv, usikker i trafikken.

Anonymkode: eb17c...866

Så tett du er. Er det en gruppe som er farlig i trafikken er det menn som liker høy fart og tar risiko. Uvettige, risikosøkende og egoistiske menn er katastrofale i trafikken. At du blir provosert over at noen tar det pent og pyntelig sier vel alt om hvor mye du stresser deg opp på vegene :ler:

Menn har ikke forstått at det å kjøre bil ikke er det samme som å kjøre biler på tivoli. Det er ikke meningen at man skal krasje inn i hverandre og forsøke kjøre forbi hverandre og komme først fra A til B. Tar litt tid før menn innser realitetene, gjerne etter å pådra seg alvorlig nakkesleng eller å ha meid ned en myk trafikkant.

Dessuten er yngre menn farlige i trafikken fordi de er for EMOSJONELLE og bukker under for sosialt press om å tøffe seg bak rattet. Å kjøre fort signaliserer stor kuk, tror menn. Sånn apropos usikker på seg selv :ler:

"Noen av dem lar nemlig følelsesenteret i hjernen overstyre området for rasjonelle vurderinger. - Å være risikotaker er på mange måter en søken etter belønning, å vinne løpet gir for eksempel tilfredsstillelse. Det setter i gang produksjonen av dompamin som er belønningsstoff i hjernen som driver deg emosjonelt til gjøre de tingene som er så spennende."

http://www.vg.no/forbruker/bil-baat-og-motor/bil-og-trafikk/derfor-mangler-unge-menn-selvkontroll-bak-rattet/a/10138564/

Anonymkode: 76f81...ec2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Les og lær, TS. Sjekk fakta før du generaliserer. Og prøv å la være å irritere deg over alt, du ødelegger bare for deg selv. 

Anonymkode: 3896a...918

Tror egentlig ikke ts er så opptatt av fakta :P Mer å provosere litt :fnise: Skape litt kjønnskamper som det er så mangel av på kg.

Anonymkode: 40823...a91

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Heldigvis lar ikke vi oss plage av det, det er deres problem som blir irritert på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror egentlig ikke ts er så opptatt av fakta :P Mer å provosere litt :fnise: Skape litt kjønnskamper som det er så mangel av på kg.

Anonymkode: 40823...a91

Lol, ja det har du rett i. 

Anonymkode: 3896a...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lol, ja det har du rett i. 

Anonymkode: 3896a...918

Det er tross alt bare noen uker igjen av sommerferien. Må passe på å få det meste ut av den tiden man har :fnise:

Anonymkode: 40823...a91

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er tross alt bare noen uker igjen av sommerferien. Må passe på å få det meste ut av den tiden man har :fnise:

Anonymkode: 40823...a91

Ja så må man jo hate litt på alle damer for at man ble såra av det den ene dama gjorde. 

Anonymkode: 3896a...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Useriøse på nett, useriøse i trafikken.

Anonymkode: eb17c...866

Sinna på nett, sinna i trafikken.

Fakta taler for seg selv. De fleste som kjører ihjel seg selv i trafikken er menn. Og med det skaper de også farlige situasjoner for andre.

index.jpg

494597235.jpg

road-rage.jpg

video-undefined-20538F5000000578-978_636x358.jpg

video-undefined-20538F5000000578-978_636x358.jpg

images.jpg

article-2271025-1742B67F000005DC-590_634x476.jpg

car-crash-people-arguing.jpg

upset-man-car-crash-adult-driver-front-automobile-collision-accident-city-road-33444834.jpg

stock-photo--upset-driver-after-traffic-accident-167990879.jpg

stock-photo-desperate-man-after-car-crash-203383147.jpg

bxCPGIn.jpg

stock-photo-asian-people-of-desperate-man-after-car-crash-312485753.jpg

dead-casualty-car-crash-man-lying-road-46450774.jpg

Anonymkode: 76f81...ec2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...