Gå til innhold

~Dagbok~

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for hilsen Meteora :klem:

Idol må man ha med seg,når man først har begynt å se på.Dessuten er det såpass mange som henger med enda så det er rom for maaange flere tabber :roll:

Ha en kjempe fin helg du også Baby :blomst_opp:

Broren min,svigerinna mi og lille M kom en tur i stad.Måtte låne compen for å få betalt noen regninger.

Hun er så fiiiin :hjerte: , men blitt litt forkjøla stakkars så hun var ikke helt i form.

Drakk litt kaffe/te og spiste noen smultringer før de måtte hente de to andre englebarna og jeg gikk meg en tur.Nå har jeg slått i meg en deilig middag med kylling,opphøgde poteter,ris og kyllingsaus.Er ikke så glad i kylling da, men resten smaker brukbart.

Nå skal jeg strax sette meg ned med fag og blir nok sittende der til Idol tenker jeg.

Håper alle får en strålende fredagskveld og en kjempe fin helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Flittige studenten,du imponerer. Skulle ønske jeg var halvparten så flittig,da skulle jeg vært fornøyd! :)

Idol ja,det blir det vel i stua mi oxo :D

Ha en fin fredagskveld og en ellers flott helg da.

Stor bustis :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Innom med en helgekos til deg Alwa :klem:

Syns det høres så gøy ut, med sånn interiørting, men jeg er nok personlig blottet for noe som helst anlegg i den retning :roll: Har en venninne som er kjempeivrig og drasser meg med i sånne interiørbutikker med masse stæsj, og visst oj'er jeg meg over alt det vakre, men her hjemme er det sørgelig tilfeldig med utvalg ja :wink: Har skikkelig sansen for sånne interiørblader og syns det er kjempemange vakre alternativer, men altså.... Orker liksom ikke helt å bytte ut ALLE møblene vi har dah :o Har nemlig fallt for hvitt jeg.... Syns man kan gjøre så mye vakkert når møblene er hvite.... Hm, alle mine er faktisk trehvite.... :-? - Nuvel, når jeg vinner i Lotto og mine små sykdomsbasiller er utflytta kanskje :ler::ler::ler:

Beundrer, i likhet med mesteparten her :wink: , din motivasjon og evne til selvstudier... Tror nok neppe jeg hadde klart det slik selv, da måtte jeg virkelig brenne for det altså - men det er kanskje det du gjør :klø: :wink: I så fall er jeg glad du har funnet din "hylle" her i livet :tommelsmil:

Have a nice day Alwa - og en koselig helg :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes ikke det hørtes så ille ut jeg Tubby.Dessuten er det utrolig hvor mye man kan male om man vil det.

Og hos dere begrenser det seg vel litt også i henhold til flytting å leiligheter i forsvaret, for alle er jo ikke like store.

Vet venninna mi og kavaleren hennes flytta fra 140 kvm. til 40, så det begrensa seg jo betraktelig hva de kunne smokke inn i leiligheta, så de måtte lagre bort en del møbler i 2 år.Sikkert litt kjipt det også :-?

Jeg har nå i grunnen bare fått positive tilbakemeldinger av de som har vært i eller sett leiligheta mi.Og de som kjenner meg godt en nå enige om at jeg "har det i meg" så jeg håper da det stemmer :-)

Jeg elsker å gå rundt i butikker bare for å se og sette sammen leiligheter og hus i hodet mitt.

Jeg og snuppen kan egentlig bare begynne å bygge, for plantegninga har vært klar som et egg i hodet mitt lenge nå. Alt fra sofamodell til knagger på veggen :roll:

Beundrer, i likhet med mesteparten her :wink: , din motivasjon og evne til selvstudier... Tror nok neppe jeg hadde klart det slik selv, da måtte jeg virkelig brenne for det altså - men det er kanskje det du gjør :klø: :wink: I så fall er jeg glad du har funnet din "hylle" her i livet :tommelsmil:

Jeg tror nok grunnen til at jeg kan og orker å sitte så mye med det er fordi jeg har nettopp en voldsom interesse og lidenskap for det.

Og det er vel derfor jeg satser på skole til høsten også, fordi det føles så veldig riktig og fordi jeg vet jeg kommer til å elske å jobbe med det i lang tid fremover.

Men før var jeg mest opptatt av å plassere gjenstander og møbler rundt om kring.Nå begynner jeg å interessere meg mer og mer for selve møblene og gjenstandene også.Jeg kan bli voldsomt fasinert av bare noe så enkelt som en stol liksom :roll:

Har også begynt å skrable ned litt møbelideer på papiret så jeg er ikke i tvil om at jeg har funnet hylla mi Tubby.Og det er kjempe deilig for å være helt ærlig :tommelsmil:

I kveld har jeg tegnet aksonometri.Det er gøy :D

Fikk sett idol også da og syntes definitivt de to beste gikk videre.I år er det jentenes år :klappe:

Har nettopp kost meg med 2 knekkebrød og en kopp te.Har gått over på løvetann te nå.Den skal visst være fin mot vond og urolig mage den også så det er værdt et forsøk.

Fikk snakka ut litt med snuppen på telefon i kveld også.Bestemte oss vel i grunnen for å forsøke å få flytta sammen så fort sjansen byr seg,for dette sliter selvfølgelig uten tvil.Ikke på langt nær så mye at forholdet er i nærheten av å skrante, men det er jo så klar et stort savn hos begge og innimellom kan det bli litt tungt.Men at vi skal klare dette finnes det ikke tvil om heller, hos noen av oss :hjerter:

Ha en strålende helg du også Fisken :kose:

Nå er det snart natta :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Løvetannte, festlig tetype :ler: God også?

Ja,de to beste gikk videre i går ja.De søteste også ;)

Spennende planer i dag da?Jeg har ingen store ennå.Ligge i senga å drikke cola bare :P

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

I virkelig kjærlighet er selv den minste avstand for stor, og selv den største avstand kan det bygges bro over.

Jeg tror, nei jeg vet, at en mann som virkelig har elsket og er blitt elsket igjen av en kvinne, han kan nok siden møte motgang og ulykke. Han kan bli ensom, han kan bli forlatt. Men det kan aldri gå ham helt galt. Jeg mener: innvendig, i sinnet kan det aldri gå ham helt galt. Der vil han alltid ha et område å falle tilbake til, et fast punkt som holder ham i likevekt, en rikdom ingen kan ta fra ham.

Ha en god helg vennen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løvetannte, festlig tetype :ler: God også?

Tjaaa, man blir vant til smaken etter hvert ;)

Ja,de to beste gikk videre i går ja.De søteste også ;)

Hm, vel.Sjarm hadde de hvertfall begge to :ler:

Spennende planer i dag da?Jeg har ingen store ennå.Ligge i senga å drikke cola bare :P

Nope.Ikke store forandringene i hverdagen selv om det er helg.Være sammen med mamms og papps,gå meg en tur, lese fag også har jeg kjøpt meg et helt nytt blad i dag som heter Design Interiør.Tror hvertfall det er nytt for jeg har aldri sett det før :klø:

Jeg bruker nok mange penger på blad i løpet av en mnd, selv om jeg har kutta ut det meste bortsett fra interiør magasinene.Jeg er helt i min egen lille verden når jeg kan sette meg ned i en godstol og kose meg med de bladene, og det er deilig.

Mitt lille fristed, koste hva det koste vil :wink:

Traff bruttæ`rn i byen med guttene,så jeg fikk kost litt med de i dag også :Hehe: Skulle visst ha besøk i dag av både oldemor og oldefar og et vennepar fra Hamar.

Må jo se lillejenta :-)

Nå skinner sola så jeg får vel hive i meg litt mat og tusle meg en tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Fisken.Right back at yah :klem:

Så fint dikt Tubby.Skjønner ikke hvor du tar det fra jeg.Dikter du selv??

Setter stor pris på ordene dine hvertfall :kose:

Åååhhh, jeg vet Baby.Tror vi kommer til å få det kjempe fint sammen.Vi har det jo fantastisk nå (når vi er sammen) så jeg kan ikke forestille meg at det forandrer seg til det værre :-)

Og tiden kommer sikkert til å gå fortere når jeg endelig får begynt på skolen.Sikkert bare nå det virker sååå lenge til :roll:

Men det blir det blir ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...