Gå til innhold

Linni Meister


jeante

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den 16. juli 2016 at 9.46, Høstduft skrev:

Neida, du er ikke eneste som reagerer på oppførselen hennes. Jeg har egentlig likt Linni veldig godt, men nå er det bare festing, "posing", fjås og vås, og hun virker mindre moden enn før. Litt sånn desperat etter å virke lykkelig virker det som.

Men så følger jeg snap'en til Olav(eksen) også, og det er stort sett bare festing der også. 

Og så sitter jeg igjen med tanker om at ingen av de er spesielt lykkelig om dagen, heller ulykkelig og desperat. 

Hva er snapnavnet til disse to? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget mitt ble slettet. Så får holde meg til å skrive at det er spesielle prioriteringer der for tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg som omhandler kropp

- pavilion, mod

 

//edit: også ryddet for kommentar til modereringen

Endret av Pavilion
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linni er blitt sammen med en som er 11 år yngre. Nei, dette er ikke spekulasjon. Leste det på Seher.no.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, smalls skrev:

Linni er blitt sammen med en som er 11 år yngre. Nei, dette er ikke spekulasjon. Leste det på Seher.no.

Kan være spekulasjon selvom det står på seher.no da 😛

Endret av Lady
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Lady skrev:

Kan være spekulasjon selvom det står på seher.no da 😛

Så klart, men nære kilder bekrefter det og hun sier hun har det veldig bra om dagen,  Niklas er det mest fine og oppgående menneske hun har møtt. Hadde dette ikke vært sant, så hadde hun nok sagt det ikke stemte. 

Endret av smalls
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns linni sier det om alle hun har vært sammen med, men vi ser jo hvordan det har gått.. Hun virker som en søt og omsorgsfull jente som oppriktig bryr seg om de rundt henne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Lady skrev:

Kan være spekulasjon selvom det står på seher.no da 😛

Da vil jeg si hun bidrar til spekulasjonene ved å si at han er en av de mest oppegående hun har datet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, neiognei skrev:

Da vil jeg si hun bidrar til spekulasjonene ved å si at han er en av de mest oppegående hun har datet.

Hva seher skriver at hun har sagt ville jeg ikke tatt for å alltid være sant. Det kan selvfølgelig stemme, men ikke sikkert det stemmer heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å date noen som kan fremdeles ha noen tusen av konfirmasjonspengene stående på konto.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det må jeg si var uventet.. Greit at man kan være moden, men en som var russ i fjor når man selv fyller 31?:surprised: 

Jaja. Hadde det vært omvendt og han var eldst hadde vel ingen reagert..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, når man lever av å være kjent for å være kjent må man gripe enhver mulighet til å komme på trykk.

Kleint eller ikke... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 15. juli 2016 at 22.48, Xstrella skrev:

Var hun med i kjendisfarmen siden hun skrev på bloggen hun hadde vært borte i over en mnd?

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...